נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מרפסת של חברים: כך תעצבו מרפסת מושלמת

פרגולה

בעיצוב הבית, השלב של עיצוב המרפסת הוא אחד השלבים הכי מאתגרים. לאור העובדה שהמרפסת היא לא ממש חלק אינטגרלי מהבית, קשה לנו להבין מהי מידת החשיבות שיש לעיצוב המרפסת. בנוסף, לא תמיד ברור לנו כיצד לבצע בצורה נכונה את תהליך העיצוב הזה. אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות, ולעזור לכם בשלבים השונים של עיצוב המרפסת.

 

עיצוב המרפסת

עיצוב המרפסת דורש מאיתנו הקפדה על מספר פרטים, וקבלת החלטות מראש. כיום קיימות אפשרויות רבות לעיצוב מרפסות. בכל אופציה שבה תבחרו ללכת, יש כמה דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת. Hydroshop מתמקדים בעיקר בתחום הצמחים למרפסת, דבר שכמובן יש לו חשיבות עליונה בכל הקשור לעיצוב מרפסות.

 

צמחייה

הצמחייה במרפסת לא סתם זוכה לכזו חשיבות. גינה במרפסת היא משהו שיכול לשנות את העיצוב של המרפסת שלכם מהקצה לקצה. כאשר אנחנו חושבים על גינה למרפסת הדבר הכי חשוב הוא להתאים לה את הצמחים הנכונים. לכל מרפסת יש את המאפיינים הייחודיים שלה כמו שעות שמש, לחות וכיו"ב, ולכן בבחירת הצמחים חשוב לקחת בחשבון את תנאי הגידול שיהיו להם.

 

מעקה מתאים

במידה ואנחנו צריכים מעקה למרפסת, זה לא פריט שאנחנו יכולים לוותר עליו. המעקה תופס נפח רחב בעיצוב הכללי של המרפסת, ולכן אסור לבחור אותו רק מתוך מבט פונקציונלי. כמובן, הקפידו קודם כל לבחור מעקה איכותי ויציב שבאמת ישמור על מי שנמצא במרפסת שלכם. יחד עם זאת, אין שום סיבה לא לבחור מעקה שנראה טוב ויהפוך את המרפסת שלכם למקום נעים יותר.

 

בחירת ריצוף

בחירת הריצוף למרפסת דורשת לא מעט מחשבה. אפשרויות העיצוב נעות בין ריצוף קלאסי בדומה לריצוף בבית, דק עץ, דשא סינתטי ועוד אפשרויות רבות. גם הבחירה הזו היא קודם כל נגזרת של הנתונים הטבעיים במרפסת שלכם, וחשוב לא לנסות להתאים ריצוף שלא מתאים לתנאי השטח. מבחינת עיצוב ונראות לריצוף ישנה השפעה דרמטית ולכן חשוב להתייחס אליו ברצינות המתאימה.

 

כניסה למרפסת

הכניסה למרפסת היא הדבר הראשון שרואים, ולפעמים אפילו עוד לפני שנכנסים אליה. חישבו היטב כיצד אתם רוצים לעצב את הכניסה למרפסת, מהי דלת הכניסה שאתם רוצים שתהיה בה, ומה הדבר הראשון שיראו כאשר נכנסים אליה. אין שני לרשום ראשוני זה משהו שנכון גם כאשר מדברים על עיצוב מרפסות, ולכן חשוב שהשאלה הזו גם היא תעלה במהלך שלבי העיצוב השונים.

 

לסיכום

עיצוב המרפסת בבית דורש לא מעט מחשבה. השלב הראשון הוא להחליט על הצמחייה שאותה אנחנו מעוניינים לשים במרפסת. לאחר מכן כדאי לבדוק אפשרות למעקה מעוצב, שיהפוך את הנוף הכללי של המרפסת ליפה יותר. בסוף נשאר לכם לבחור ריצוף שמתאים למרפסת שלכם וכמובן לא לשכוח לעצב את הכניסה למרפסת כדי ליצור רושם ראשוני מרשים למרפסת שלכם.

פינת ישיבה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
מרפסת מעוצבת
4 טרנדים חמים לעיצוב מרפסות

מרביתנו רוצים שתהיה לנו מרפסת יפה מעוצבת בעיצוב כובש ומעודכן. כדי להצליח להביא את המרפסת לטרנדים החמים, חשוב להכיר