נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בית מזוזה מעוצב לכניסה לבית בסטייל

תיק מזוזה

אחת הדרכים הכי טובות להבטיח כניסה מרשימה לבית פרטי או דירה היא להשקיע במזוזה. במאמר הבא נסביר מה בדיוק התפקיד הדקורטיבי של מזוזה, כיצד בוחרים אותה ומדוע חשוב לעשות את זה נכון

אחד היתרונות הגדולים של בית מזוזה מעוצב בא לידי ביטוי באופן שבו הוא משפיע על הכניסה. היות וממילא המיקום הייעודי של אביזר כזה הוא ממש ליד דלת הכניסה, כל שנותר הוא לבחור את הדגם שמעוצב בסגנון שהכי מתאים לנו. בזכות סגנון עיצוב מן הסוג הזה, ניתן כיום לשדרג את הכניסה לבית ולהפוך אותה למלאת סטייל.

בית מזוזה הוא חלק בלתי נפרד מרוב הבתים והדירות בישראל. כפועל יוצא מכך, אנו מוצאים סוגים שונים של בתי מזוזה ליד דלת הכניסה. עם זאת, עד לפני מספר שנים ניתן היה למצוא רק עיצובים סטנדרטיים ובאנליים של בתי מזוזה. אבל בזכות האפשרות החדשה לעצב את בית המזוזה בצורה יצירתית ופורצת דרך, כל הכניסה לבית משתנה.

 

איך מעצבים בתי מזוזה בסטייל?

הדרך הכי טובה לעצב בתי מזוזה ולשדרג את הכניסה לבית או לדירה היא לבחור במוצרי בטון. באמצעות הבטון ניתן להכין בעבודת יד מגוון רחב של סוגי מוצרים, לרבות בית מזוזה מרשים שבלתי אפשרי להתעלם מהנוכחות שלו. אם מוסיפים למשוואה את העובדה שמוצרי הבטון הם אקולוגיים ותורמים לשמירה על איכות הסביבה, מבינים גם את הערך האמיתי שלהם. כמו כן, הדרך לעצב בתי מזוזה בסטייל היא לחשוב מחוץ לקופסא גם בכל מה שנוגע אל הצבעים ולא רק אל חומרי הגלם. במילים אחרות, יש מקום להתאמה אישית של בתי מזוזה לפי שיקולים שחשובים לכל אחד ואחת מאיתנו בנפרד.

 

כך בוחרים את בית המזוזה המושלם

בחירת בית מזוזה מושלם תלויה באווירה שאותה רוצים לייצר סביב דלת הכניסה הראשית של הבית או הדירה. אם מתלבטים בין סגנונות שונים, ניתן למשל להחליט על סגנון עיצוב כפרי עבור דלת מעץ – או על סגנון עיצוב מודרני בדלתות מתכת וברזל. בנוסף, יש מקום להשוות בין בתי מזוזה לפי הפרופיל של הדלת ולפי שאר העיצוב של החלונות או הפתחים. החדשות הטובות הן שבאמצעות מוצרים מבטון ניתן ליהנות מכל היתרונות של בית מזוזה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

בטווח הקצר, זה כולל כאמור את האופן שבו בית מזוזה כזה משדרג את הכניסה לבית ומייחד אותה. בטווח הארוך, ניתן לראות את היתרונות של מוצרי עיצוב מבטון בהיבט של עמידות וחוזק. לסיכום, בית מזוזה מבטון הוא חדשות מעולות למי שחשוב להם לשדרג את הכניסה לבית. באמצעות בית מזוזה כזה, הופכים את הכניסה לבית למעוצבת יותר ובעיקר מעניקים לאורחים ולמשפחה תחושה אקסקלוסיבית כבר מהרגע הראשון ובלי שום צורך להתאמץ אקטיבית.

 

דלת הבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
מרפסת מעוצבת
4 טרנדים חמים לעיצוב מרפסות

מרביתנו רוצים שתהיה לנו מרפסת יפה מעוצבת בעיצוב כובש ומעודכן. כדי להצליח להביא את המרפסת לטרנדים החמים, חשוב להכיר