נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 טרנדים חמים לעיצוב מרפסות

מרפסת מעוצבת

מרביתנו רוצים שתהיה לנו מרפסת יפה מעוצבת בעיצוב כובש ומעודכן. כדי להצליח להביא את המרפסת לטרנדים החמים, חשוב להכיר את הטרנדים הנפוצים לעיצוב מרפסות נוף. לפני שנסקור את הטרנדים המובילים חשוב לזכור, לא כל טרנד מתאים לכל אחד. אם אתם לא מתחברים לטרנד העיצובי העכשווי, אל תתקרבו אליו. קיימים מספיק טרנדים שיוכלו לתת מענה לטעם האישי שלכם. אז בואו נצלול לעולם העיצוב.

 

שילוב צבעים דומיננטיים

בעיצובים האחרונים רווחים העיצובים המשלבים צבע בולט או אפילו נועז. זה יכול להיות מראה עיצובי המשלב את גווני האפור המשלב לדוגמא, כיסא בר וכריות למערכת הישיבה בצבע נועז ודומיננטי יותר כמו הצבע הצהוב. תוכלו לבחור לשלב צבע אחד דומיננטי אם אתם אוהבים קו עיצובי נקי, אך עם אתם אוהבים הרבה צבעים וחגיגה לעיניים, תוכלו לשלב מגוון צבעים דומיננטיים.

למרות שהטרנד הצבעוני נפוץ, חשוב לבדוק אם הוא מתאים לחלל המרפסת. מרפסת קטנה תקבל מראה עמוס ולא מרווח מעומס מיותר של צבעים ולכן ההמלצה היא ללכת על קו עדין המותאם לגודל המרפסת ולטעם העיצובי שלכם.

 

שילוב טבע ירוק ומחייה

הטרנד הטבעוני הוא חם והוא כבר נמצא עמוק בבית רבים מאיתנו. הטרנד הטבעוני דוגל בהכנסת הטבע לבית. שילוב של עציצים, שטיחי במבוק ושימוש בגווני העץ והירוק. עיצוב על פי הטרנד המשלב את הטבע לא מגביל אטכם מלהכניס למרפסת שלכם כסא בר מפנק, להפך, הוא מעודד שימוש בריהוט יוקרתי בעל קו עיצוב חלק ויוקרתי, לצד שילוב של עציצים ירוקים וצמחים חיים שמקנים אווירה טובה ומצמיחה.

 

שילוב אלמנטים אהובים

לכל אחד מאיתנו תחביב ותחום עיסוק אהובים. טרנד מוכר הוא ניצול התחום האהוב לעיצוב חלל המרפסת. אם אתם אוהבים כעלי חיים לדוגמא, תוכלו לשלב תמונות בעלי חיים במרפסת שלכם, בעלי חיים מיניאטוריים מחומרי אומנות שונים, שטיח בהדפס בע"ח ועוד.

 

כמה שפחות שווה יותר

הטרנד הדוגל במינימליזם נכנס אלינו כבר ב-2020, אך הוא עדיין כאן כדי להישאר. על פי שיטת עיצוב זו העיצוב הוא קלאסי, ללא שילוב אלמנטים רבים היוצרים עומס על נראות המרפסת. על פי שיטה זו ייבחרו מספר אלמטים עיצוביים מדויק בעלי נוכחות מובהקת מבלי צורך להוסיף עליהם. וכל המוסיף עליהם, גורע. עיצוב כזה מתאים לחלל קטן בו רוצים לתת אשליה של מראה מרפסת גדול יותר או להקנות תחושת מרחב.

 

לסיכום

עיצוב המרפסת הביתית יכולה להיות כובשת ועדכנית. כאן סיכמנו עבורכם את הטרנדים המובילים בעיצוב מרפסות. חשוב לזכור כי לא כל טרנד יתאים לכל אחד ולכן כדאי להיעזר במעצבי פנים המציעים שירות הום סטיילינג לעיצוב מושלם של מראה המרפסת שלכם. לרבים מאיתנו יש את החוש העיצובי ולא כל אחד יהיה חייב להיעזר במעצב פנים, אך תמיד לפני בחירת ריהוט או עיצוב למרפסת כדאי להתרשם מהטרנדים החמים.

בניין מגורים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב