נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 טיפים לסמול טוק באתר הכרויות

בלונים

בא/ה לפה הרבה?

גם אתם נכנסים לשלל אתרי הכרויות מומלצים אבל מרגישים לפעמים שעל הכתב אתם לא מצליחים להיות מי שאתם, שנהיה משמעם או שהשיחה נתקעת?

ריכזנו עבורכם טיפים לסמול טוקס באתרי ההיכרויות שיובילו אתכם לדייט מוצלח ובתקווה גם לאהבה גדולה.

אל תשכחו להודות לנו אחר – כך.

 

פתחו את השיחה בחיוך

נניח והייתם מתחילים לדבר עם בחור או בחורה שמוצאים חן בעינכם במציאות, סביר להניח שהייתם פונים אליהם עם חיוך על השפתיים ומשפט קליל, נכון?
לכן, גם כשתשלחו הודעה באתר למישהו שסקרן אתכם, השתדלו לא להתחיל את השיחה באופן כבד מדי, אלא ממקום פתוח וזורם, הודעה כזו שתגרום לצד השני לחשוב שאתם באמת מחייכים מבעד למקלדת. אפשר גם להוסיף סמיילי בשביל להקליל את האווירה. לדוגמה – "הפרופיל שלך תפס לי את העין והייתי חייבת לראות מי הבן אדם שמעבר לתמונהJ", או "היי, איך עובר עלייך סוף השבוע?"

 

גלו עניין בשותף שלכם לשיחה, אך דברו גם על עצמכם

אנשים מחפשים בני זוג שיתעניינו בהם, ישאלו עליהם שאלות וירצו לדעת על הבן אדם שעומד מולם כמה שיותר. נסו לשאול שאלות על העבודה של השותף שלכם לשיחה, על המשפחה והחברים שלו וגם יהיה נחמד מצידכם לגלות עניין איך עובר עליו היום. מצד שני, חשוב לספר גם על העולם שלכם, לקשר את תחומי העניין שלכם לשיחה ולנדב פרטי מידע על עצמכם גם אם לא שאלו אתכם. כך שני הצדדים מעבר למקלדת ירגישו בטוחים בעצמם ומספיק מעניינים, וגם שותפים שווים לשיחה.

 

כנות זה שם המשחק

אף אחד לא אוהב שמשקרים לו, בטח לא כשמדובר בבן זוג פוטנציאלי. לכן, אין טעם לשקר או לנסות להציג משהו שאתם לא. הרי בסופו של דבר כנראה שתפגשו את הבן אדם שאתם מתכתבים איתו, והוא יגלה מה נכון בסופו של דבר. בתכלס, אין דבר יותר מושך מפשוט להיות שלם עם מי שאתה. לכן אם השותף שלכם לשיחה מתעניין מה הגובה שלך או במה את עובדת, כדאי פשוט להגיד את האמת. הכנות הזו תפעל לטובתכם גם בכוונות של שני הצדדים לגבי הקשר – אם אתם רוצים לפגוש את הצד השני מעבר למסך, פשוט תגידו את זה ואל תחכו שהבחור או הבחורה יעלו את הנושא.

 

דברו תכלס

אוקיי, אז דיברתם ו…הכל נראה סבבה סך – הכל. אפילו יותר מסבבה. היא נראית טוב, הוא גר קרוב אליי ונראה שכיף איתה במסיבות. מה הלאה? אחרי שהשיחה זרמה, אתם יודעים יותר פרטים אחד על השנייה והכימיה נראית די טוב, הגיע הזמן למעשים. הרי מתישהו תצטרכו לעבור לשלב הבא מעבר למקלדת. אז אם בא לך לפגוש אותו, פשוט תציעי לו להיפגש. ואם השיחה איתה זרמה לך, אבל לא נראה לך שייצא מזה משהו, אז פשוט תכתוב שלא מתאים ותאחל לה אחלה יום. אנשים אוהבים שבן הזוג מולם החלטי, יודע מה הוא רוצה מעצמו ולא מחכה שהצד השני יפעל. אז תחשבו עם עצמכם מה מתאים לכם לעשות עם מי שעומד מולכם – להיפגש איתו סתם בשביל הכיף, לצאת איתה לקשר רציני או פשוט לסיים את השיחה ותעשו את זה. תכתבו מה שעולה לכם בראש, תלחצו אנטר, ואם מלחיצה אתכם כל הסיטואציה – אפשר גם לשלוח את ההודעה, לצאת מהר מהמסך, ואחרי כמה זמן להציץ בצ'אט. זה כל היופי בהיכרויות דרך אתרים. תהינו מהשלב הזה כל עוד הוא מתרחש דרך האינטרנט כן?

 

זוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות