נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ליצור זוגיות מוצלחת

גבר ואישה

לנשים שבנינו, הינה כמה טיפים שיעזרו לך ליצור את הזוגיות שכל כך מגיעה לך.

 

גלי תמיכה

בין אם מדובר בענייני קריירה, תחביב או כל דבר אחר שמעסיק את בן הזוג או בת הזוג| שלך, זכרי כי הם זקוקים לתמיכה שלך וחפצים בה. להיות אישה תומכת, זה קודם כל להיות חברה, וזה אומר שאת מצופה להיות שם עבור הפרטנר/ית שלך לא רק ברגעי קושי ומשבר, אלא גם ברגעי ההצלחה בהם נדרש פרגון כנה ואמיתי כשהאדם שאיתך מגיע להישג משמעותי עבורו, או כשהוא מתגבר על הפחד ומנסה משהו חדש שחשש לנסות עד כה. אגב, חשוב לציין כי תמיכה אינה בהכרח מחייבת אותך לומר תמיד רק דברים טובים. היא מתבטאת גם במתן ביקורת בונה שתעודד את האדם שלצידך להשתפר בכל מה שהוא או היא עושים. לדוגמא, לתמוך ברעיון העסקי החדש של בעלך כשאתם במצב כלכלי טוב ויציב, זו דרך טובה להגביר את הביטחון שלו ולחזק את הקשר ביניכם. לעומת זאת, כאשר המצב הפיננסי שלכם מאתגר יותר – את מצופה לעודד אותו למצות את הכישורים שלו במקומות שעשויים לשפר את מצבכם, ולאו דווקא ביוזמות שעלולות לסבך אתכם.

 

להיות החברה הכי טובה שאת יכולה

מערכות היחסים הזוגיות הכי טובות הן אלו שבהן בני (או בנות) הזוג הם החברים הכי טובים זה לזה. אין דבר טוב יותר מאשר להיות מאוהבת בחבר/ה הכי טוב/ה שלך. זו אהבה עמוקה, חזקה ואמיתית יותר מכל קשר זוגי שמבוסס על משיכה בלבד. אפשרי לידידות בריאה להתפתח בינך לבין האדם שעימו בחרת לחלוק את חייך ואת מיטתך, וראי מה זה מוסיף לחייך.

 

כבדי את האדם שלצידך

הזוגיות הטובה והאיתנה ביותר היא זו בה שני הצדדים מכבדים אלו את אלו בכל מצב.
זכרי כי לכל אדם ישנן המעלות והמגרעות שלו, גם לך, ועל מנת שמערכות יחסים זוגיות יוכלו לשגשג לאורך זמן, חשוב שנהיה מוכנות לקבל את "החבילה" בשלמותה כמכלול – עם הצדדים החיוביים יותר והחיוביים פחות, כאחד. כבדי את האדם שלצידך, לא רק על מה שהוא או היא עושים למענך או עבור המשפחה שהקמת עימם, אלא מעצם היותו אדם. זכרי שכולנו עושים את הטוב ביותר שאנו מסוגלים ולפעמים דרושה לנו קצת עזרה מאחרים כדי להשתפר. כבוד הדדי במערכת היחסים הרומנטית הוא חובה, והוא משתקף באופן שבו את מדברת ומתנהגת כלפי בן או בת הזוג שלך גם בעיתות משבר ומצוקה. הזכירי לעצמך שסוף מעשה במחשבה תחילה, וחשבי פעמיים על אופן ההתנסחות שלך בנוכחותו או בנוכחותה.

 

הציגי עניין בתחומי העניין של הצד השני

לפי אתר סטרונגר, אנשים הם שונים זה מזה מטבעם,  ולכן זה אך הגיוני שלא כל מה שבן או בת זוגך אוהבים, יעניין אותך באופן אישי. לכן אינך מצופה חלילה לעשות תמיד את הדברים שהאדם שאיתך אוהב, אבל כן חשוב לדעת לתת לפרטנר/ית שלך את המרחב לשמר את תחביביו, ולהראות סקרנות אלמנטרית לגבי מה שהוא עושה כדרך להביע כבוד כלפי האינדיבידואליות שלו את שלה. שאלי אותו או אותה על המשחק, הספר או התחביב שמעסיק אותם. רוצה לגרום להם לחוש שקיימת ביניכם שותפות אמיתית? עשי מעט שיעורי בית ולמדי קצת על הדברים שמעניינים אותם כדי שתוכלו לנהל שיחה גם על זה.

 

זוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות