נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 דרכים לפנק את גבר שלך

דוגמנית

 

נשים רבות תוהות מהי הדרך הנכונה לפנק את הגבר שלהן. זו תהייה שעשויה לעלות בכל מיני מצבים. למשל, לפני ימי הולדת, יום השנה שלכם ולעיתים, סתם כך, כשפשוט בא לפנק. יצאנו לבדוק מהן הדרכים הטובות ביותר לפנק את הגברים שלכן וחזרנו עם 3 דרכים שאתן פשוט חייבות להכיר מקרוב.

 

תכירו תחילה את הנשים שעזרו לנו להגיע אל 3 הדרכים הנבחרות

רגע לפני שנציג בפניכן את 3 הדרכים שבחרנו מתוך עשרות דרכים שהוצעו לנו, עלינו לציין כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעות דבר או שניים בנושא. מדובר בנשים שפינקו את הגברים שלהן ולא פעם ויש להם ניסיון עם דרכים שעבדו ודרכים שלא ממש צלחו. הגענו אל הנשים האלה לאחר שפרסמנו סקר מקיף בנושא ברחבי הרשת. להפתעתנו, מעל ל – 50 נשים ענו על הסקר והציגו בפנינו מספר רב של דרכים. אנחנו בחרנו את אלו שראינו שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים. שכן, אם כמה נשים הציגו את אותה דרך כמוצלחת, היא כנראה באמת דרך ממש טובה.

 

הדרך ה – 1 לפנק את הגבר שלך: חידוש הארונות שלכם

הדרך הראשונה לפנק את הגבר שלך היא באמצעות חידוש הארונות שלכם. הגיע הזמן שתקדישי לגבר שלך זמן ותבחרו ביחד בגדים חדשים עבורו. הרי כולנו יודעות איך זה עם גברים. הם הולכים כל הזמן עם אותה חולצה, אותם מכנסיים ואותו סריג אם זו תקופה חורפית. על הדרך, תוכלו לקנות לגבר שלכם גם תחתונים חדשים ולהוסיף גם לעצמכן בגדי הלבשה תחתונה בארון.

 

הדרך ה – 2 לפנק את הגבר שלך: עיסוי

הדרך השנייה לפנק את הגבר היא באמצעות עיסוי. חשוב לציין שאנחנו לא מציעות לעשות עיסוי באופן עצמאי לגבר שלכן. תמיד אפשר להעניק לו שובר לעיסוי במכון מוסמך. יש כל מיני עיסויים שיכולים להתאים לגברים, למשל:

  • עיסוי רקמות עמוק
  • שיאצו
  • עיסוי תאילנדי ועוד

תבחרי את העיסוי המתאים ביותר עבור הגבר שלך ותדעי שמצאת דרך מעולה לפנק אותו.

 

הדרך ה – 3 לפנק את הגבר שלך: זמן שקט

כל אחד מבני הזוג צריכים שיהיה להם את הזמן שלהם לעצמם. כלומר, כל אחד בנפרד. אם את רוצה לפנק את הגבר שלך באמת, את צריכה לאפשר לו לקבל זמן עם עצמו או עם חברים. תצאי מהבית לערב עם חברות ותאפשרי לו להזמין את החברים שלו לשעתיים – שלוש. אם זה יוצא על ערב של משחק כדורגל, את בכלל תצאי מפנקת ברמה גבוהה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן, נשים יקרות, מהן 3 הדרכים לפנק את הגבר שלכן בקלות וללא מאמץ. כעת, כשיש לכן את המידע, נותר לכן רק לבחור את הדרך המתאימה לכן ביותר. שיהיה בהצלחה!

 

זוג

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות