נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מחקר – זה השמפו שנשים אוהבות

שַׁמפּוֹ

נשים בוחרות את השמפו שלהן לפי סוג השיער, הברק והריח. יחד עם זאת ישנן נשים שבוחרות בשמפו רפואי, נגד קשקשים, נגד נשירה, נגד דהיית הצבע בשיער, שמפו היעיל לנפח בשיער וכיוצא בזה. חקרנו עבורכם איזה שמפו נשים מעדיפות ואוהבות והנה התוצאות.

 

שמפו ומרכך להענקת נפח לשיער

עולם של מוצרי טיפוח ויופי הוא עולם נרחב בו כל אישה מוצאת את השמפו והמרכך המתאימים לסוג שיערה, קרמים ליום וללילה, בשמים קלילים ומרעננים, תכשירים לניקוי וטיפוח הפנים, איפור ועוד. כשמדובר בשמפו צריך לחשוב גם מה רוצים להשיג לאחר החפיפה. למשל, נשים בעלות שיער דק נוהגות לנפח את שערן בפן ובמשך השנים הקצוות נשרפים והשיער כבר אינו חלק כמו שהיה.

במחקר השמפו גילינו שנשים רבות מעדיפות להשתמש באמיקה המעניק נפח לשיער מהשורשים והלאה על מנת לקבל מראה של שיער מלא ובריא במקום להשתמש בפן לאחר החפיפה. כמו כן, המרכך של אמיקה הוא אחד המוצרים הפופולריים.

 

שמפו למניעת דהיית שיער צבוע

למותג אמיקה ישנו שמפו המחייה את צבע השיער ומונע את הדהייה שלו. מדובר על שמפו המגן ומזין את שורשי השיער, מאפיין שגם מחליק את השיער וגורם לו להיראות כמו משי. למשל, שמפו אמיקה לשיער בלונדיני מנטרל את הגוונים שנוצרים עד לביקור הבא במספרה. כלומר, הוא מחזיר לשיער את הצבע הבהיר שלו כפי שנצבע מלכתחילה.

גם בלונדיות טבעי משתמשות בו כדי לחזק את הגוון הבהיר בשיער. המחקר שלנו מגלה שנשים רבות מעדיפות את אמיקה לשיקום השיער בין אם מדובר בשמפו ובין אם מדובר במרכך, לא רק כדי להשיב את הלחות לשיער ולהגן עליו באמצעות שמפו עשיר במינרלים ובוויטמינים, אלא גם בשביל למנוע דהייה של צבע השיער.

 

השמפו היבש הטוב ביותר לשיער

מותג נוסף שנשים אוהבות הוא Moroccanoil. מדובר על שמפו יבש לגוון שיער כהה או בהיר, חלק או מתולתל שסופח את השומנים הנמצאים בשיער באמצעות עמילני אורז אותם הוא מכיל. נשים שהשתתפו במחקר הגיעו לתוצאות מקסימליות מאחר ושיערן הפך לבוהק ונקי באופן יוצא דופן לאחר השימוש.

לסוגי השמפו השונים במותג זה יש ניחוחות נעימים והם מותאמים לא רק לסוג השיער אלא גם לצבע הטבעי או הצבוע שלו. כל הסוגים מכילים שמן ארגן הידוע כחומר יעיל לשיער ולשיקומו. ההבדל בין שמפו זה לבין סוגי שמפו אחרים הוא בשימוש.

את השמפו היבש יש להתיז כאשר השיער יבש במרחק של כ-20 ס"מ מהשורשים ולעסות את החומר לקרקפת בעדינות. אין צורך לשטוף את השיער אלא רק להבריש אותו בסיום הפעולה.

 

לסיכום,

כאשר אישה בוחרת שמפו היא צריכה לקחת בחשבון התאמה לצבע השיער, לסוג השיער ולמראה שהיא רוצה להשיג. אמיקה ו- Moroccanoilהם סוגי השמפו המומלצים ביותר לצורך זה.

שַׁמפּוֹ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי