נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אפשר ללמוד עיצוב גבות וריסים בו זמנית?

עיצוב גבות

לימודי מקצועות הקוסמטיקה והטיפוח הפכו בשנים האחרונות לאקדמיה של ממש, עם קורסים, שיעורים, בתי ספר – וקהל מתלמדות שצמא כל כך לידע. אך האם באמת צריך ללמוד כל דבר בנפרד? האם אפשר לשלב מספר תחומים בקורס או שנה אחת? ואיפה הכי מומלץ להתמקצע? קחו עט ומחברת, או לפטופ, מה שעובד, ובואו נצלול פנימה…

 

למה לי קוסמטיקה עכשיו?

עולם הלימודים עלול להיות מבלבל ומאיים, והאפשרויות רבות. אגב, תואר בספרות השוואתית, נגיד, ממש לא מונע ממך גם להרחיב אופקים בעולמות הביוטי. כולנו יצורים מורכבים עם תחומי עניין וכישרונות רבים, ואפשר ללמוד הכול ולהתמקצע במספר תחומים, ולשלב ביניהם לטובתך האישית ולמינוף עצמי – גם בתחום הכלכלי.

לימודי קוסמטיקה הפכו מאוד פופולאריים עם הזמן, והם מציעים עוד אפיק להגשמה עצמית וסיפוק רב בעבודה. אחרי הכל – לעזור למישהי להיראות במיטבה זו חתיכת משימה מספקת ומשמחת! כמו כן, גם ההכנסות העתידיות הן דבר שיש לשקול, כי טיפוח ויופי הנם דברים שתמיד תהיה בהם עבודה.

 

שילוב והתמקצעות נרחבת

בבואנו לבחור קורס או מסלול, נתקל לפעמים במקומות הבוחרים להתמקד רק בריסים, רק בגבות, רק בטיפולי שפתיים, וכו׳. זו אמנם למידה מעמיקה, אך היא עלולה גם לעקב אותנו בדרך למטרה, וקצת להוציא את החשק מהמפרשים. והי, לא חבל על הזמן? בחברת thuya Israel  תוכלו למצוא קורסים המשלבים יחד מספר תחומים, מבלי להתפשר על איכות והתעמקות.

לדוגמא – קורס הרמת גבות והרמת ריסים, משולב. כך תוכלו גם להעניק ללקוחות שלכן בבוא העת טיפול משולב ומפנק, גם לריסים וגם לגבות באותו המפגש!

 

מה לומדים?

שיטות הטיפול הן שונות ומגוונות. חלקן חודרניות יותר וחלקן פחות, חלקן משתמשות בלחמה ותוספות שונות וחלקן מתמקדות דווקא בצבע ואיפור קבוע. ככל שאנחנו כקוסמטיקאיות נלמד יותר, כך נוכל להציע יותר טיפולים ללקוחות שלנו, ולהתאים עבורן את הטיפול המתאים ביותר להן ולצרכיהן.
עיצוב גבות, למשל – יכול להיעשות בעזרת איפור, בעזרת מריטות שונות – שעווה, חוט, ועוד, או בעזרת טיפולים כימיים הכוללים הזרקות להרמת האיזור, איפור קבוע (מעין קעקוע), או הלחמה של שיער כתוספת לגבה. זה עולם גדול ורחב, וככל שנתעמק בו יותר, כך נוכל להרחיב גם את קהל לקוחותינו בעתיד.

 

כמה זמן זה לוקח?

כל מוסד מציע קורסים ושיעורים שונים, עם זמנים שונים. אם אתן קצרות בזמן, ומחפשות רק להעשיר מעט את הידע או ללמוד שיטת טיפול חדשה – אפשר לקחת קורס מזורז של כמה שעות בכל פעם, למשך של שבועיים או שלושה. אם תרצו להתעמק ולהתמקצע, לרכוש מקצוע לחיים, ולהפוך למומחיות – כדאי לחשוב על קורס שנתי או חצי שנתי, המקיף מספר עולמו תוכן ומעניק גם בסופו תעודה.
ידע זה כוח, יופי זה כוח, והשילוב בין שניהם הוא נהדר. בהצלחה!

עיצוב גבות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי