נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך עובד תהליך עיבוי עם חומצלה היאלורונית לשפתיים

לאחר הטיפול

בתקופה האחרונה כולם מסביב מדברים על הליך של עיבוי שפתיים עם חומצה היאלורונית. שכן, מסתבר שמדובר בהליך מקובל ונפוץ שמאפשר לכל אחד ואחת להגיע לתוצאה מיוחלת ויפה – שפתיים עבות. כדי להבין במה מדובר ואיך התהליך הזה עובד, יצאנו לפגוש גורמים שבקיאים בתחום. הגורמים הללו סייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי, כך שאתם יכולים להמשיך לקרוא ולגלות את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

מיהם הגורמים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי?

כפי שכבר ידוע לכם, את המדריך הנוכחי לא כתבנו בעצמנו. היה חשוב לנו לפנות הפעם אל גורמים שמכירים את התחום באופן מעמיק. לכן, פנינו אל הרשתות החברתיות ופרסמנו פוסטים שציינו כי אנחנו כותבים מדריך בנושא. ביקשנו מנשים וגברים שעברו את התהליך לשתף אותנו שלב אחד שלב. הופתענו שקיבלנו יותר מ – 50 פניות בנושא ובסופו של דבר בחרנו את אחת מהנשים שהיא גם אושיית אינסטגרם מוכרת. בזכותה המדריך הנוכחי נכתב ואתם וגם אנחנו נוכל להבין אחת ולתמיד איך עובד התהליך.

 

אז מהו השלב הראשוני בהליך של עיבוי שפתיים שכזה?

הליך של מילוי עם חומצה היאלורונית לשפתיים מתחיל קודם כל בבחירה נכונה של השיטה המתאימה לכם באופן אישי. כך שבעצם, מדובר בפגישת ייעוץ שמתקיימת אל מול רופא שבקיא בתחום. הרופא מסתכל על השפתיים ומציג בפניכם את האפשרויות המתאימות לכם. בשלב זה, המטופלים צפויים לקבל הסבר מעמיק אודות חומצה היאלורונית (נחסוך לכם ונציין כי מדובר בחומר טבעי שנמצא ברקמות העור בגוף של לכולנו. התפקיד של החומצה הוא להביא לנפח בעור).

 

השלב השני בהליך של עיבוי שפתיים עם חומצה היאלורונית

בשלב זה הטיפול מתחיל. ראוי לציין כי ההליך צפוי לארוך עד כ – 20 דקות ולא יותר. לאחר ההליך אתם צפויים לחוות תופעות לוואי שונות, כמו למשל:

  • נפיחות מקומית
  • בצקת בשפתיים
  • תחושה לא נוחה בשפתיים

לאחר השלב הזה, תצטרכו להמשיך כרגיל בשגרת החיים שלכם ותוכלו ליהנות משפתיים עבות. ראוי לציין כי ההליך לא מסתיים כאן עבור חלק מהמטופלים והמטופלות.

 

השלב השלישי שלפעמים בא לידי ביטוי

השלב השלישי קורה במצבים שבהם עולה צורך להשלים את פעולת המילוי. כלומר, כאשר המטופל או הרופא רואים שיש צורך בביצוע הזרקה נוספת. לעיתים הדבר מתקיים באופן מחושב. שכן, יש מצבים שבהם יש צורך להזריק כמות גדולה. במקום להזריק את כולה בשלב השני, מחלקים את ההזרקה ל –2 טיפולים שונים. את השלב הזה מבצעים תוך בירור מעמיק אל מול המטופלים כדי להבטיח שבסופו של דבר, התוצאות יהיו טבעיות ופרופורציונאליות ביחס לשאר הפנים.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך עובד תהליך עיבוי עם חומצה היאלורונית לשפתיים. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לתאם תור. בהצלחה!

אודם אדום

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי