נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתאים עניבה לחליפה

פפיון

החליפה המסורתית היא אחד מסגנונות הלבוש הנפוצים ביותר בארץ ובעולם.

אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, ערבי גאלה ומועדים נוספים גורמים לאורחים ולמוזמנים לזוז קצת מהסטייל היום יומי של הלבוש שלהם, לעלות על מכנסיים מחוייטים, חולצה מכופתרת וג'קט ולצאת מהבית מהודרים ויפים.

לכל אלו נלווית בדרך כלל גם עניבה, ובמאמר הקרוב נבין איך להתאים עניבה לחליפה בצורה נכונה.

 

Suit up!

מי מכם שצפה בסדרה המוצלחת "איך פגשתי את אמא" בוודאי מכיר את הדמות של ברני. הדמות היא דמות הפלרטטן המתמיד ורודף השמלות הנצחי שאוהב לצאת עם חליפה לכל מקום – אירועים רשמיים ויציאה יום יומית לבר עם חברים כאחד. אז לא, אין שום צורך להיות כמו ברני, אבל גם אם אתם לובשים חליפה לאירועים רשמיים בלבד תצטרכו לדעת איך להתאים עניבה לחליפה בצורה טובה.

 

איך להתאים עניבה לחליפה

אז היות ועניבה היא אביזר משלים לחליפה, היא יכולה לצאת קצת משגרת הצבעים הבנאלית ויכולה להיות המרענן הרשמי של החליפה שלכם. מה זה אומר ואיך זה בא לידי ביטוי?

אפשר בהחלט ללכת כאן על הסטנדרט, ולהצמיד לחליפה שחורה עניבה שחורה וגמרנו – קיבלתם בקלות את המראה הקלאסי והאלגנטי. אולם אם בא לכם לגוון, תוכלו בהחלט ללכת על עניבה בצבעים יוצאי דופן ויותר מזה – גם עניבה מאויירת יכולה להיות פתרון נהדר כדי לצאת קצת מהמסגרת.

 

דוגמאות להתאמת עניבה לחליפה

אם הסכמנו שאנחנו יוצאים מהלוק הבנאלי של עניבה שחורה עם חליפה שחורה, אפשר להתחיל להסתכל על האפשרויות השונות שבכל אופן יכולות להתאים. לדוגמה, חליפה בצבע כחול כהה יכולה להשתלב נהדר עם עניבה בצבע בורדו – שילוב שהולך מעולה בשנים האחרונות ונחשב לפורץ דרך מבחינת התאמת צבעים.

אפשרויות נוספות הן משחק עם צבעים בהירים וכהים, למשל חליפה בצבע תכלת יכולה להתאים עם עניבה בצבע כחול כהה, חליפה בצבע ירוק מנטה תוכל להשתלב נהדר עם עניבה בצבע ירוק בקבוק וחליפה בצבע אפור בהיר תוכל ללכת מעולה עם עניבה בצבע אפור כהה. כמובן שכל אלו הן רק אפשרויות ודוגמאות ראשוניות למשחקי הצבעים שניתן לעשות, וכל דוגמה נוספת שעולה בראשכם היא אפשרות.

 

איפה קונים? כדאי במקום שיש בו הכל

חנויות רבות מציעות היום קנייה של חליפה ועניבה כך שתוכלו למצוא את עצמכם די בקלות כמעט בכל חנות שתיכנסו אליה, אולם עדיף תמיד לחסוך בחיפושים ולהיכנס ישירות לחנות שמציעה את חליפה, גם עניבה וגם כל אביזר משלים אחר שיכול להיות שתרצו להוסיף ללוק הכללי שלכם.

החנות דיפלומט היא אחת מהחנויות האלה שתוכלו למצוא בהם את כל מה שאתם זקוקים לו. מעבר לרכישה של חליפות גברים בזול, תוכלו להתייעץ עם המוכרים המקסימים והשירותיים שלא ינוחו עד שלא תרגישו בנוח במאה אחוז בחליפה שתבחרו לעצמכם.

 

דוגמן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בלוג כללי
זבנג סקס
עוד חורף לבד? אפשר גם אחרת

החורף הגיע ואיתו מגיעות תחושות הבדידות הרגילות. אי אפשר שלא להרגיש את תחושת העצב הזו שמגיעה כשאין מישהו/י מיוחד/ת

מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
מה זה מתודולוגיה?

סטודנטים רבים מוצאים את עצמם לא פעם עומדים אל מול מרצה שמסביר להם באופן מעמיק אודות המרכיבים של העבודה

איפה עוד אפשר למצוא PVC
האם PVC הוא חומר מסוכן?

חומרים מכל הסוגים נמצאים סביבנו, מקיפים אותנו בבית, במקום העבודה, ברחוב ואפילו בסופר, כאשר לעיתים קרובות אנחנו לא יודעים