נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תכנון מסלול בדובאי

מגדלים

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את המסלול האופטימלי.
יש אנשים מיוחדים, קוראים להם ספונטניים. החיים שלהם דבש, הם מחליטים ברגע האחרון לאן יטוסו, וכשהם מגיעים ליעד, אחרי שהם נוחתים, הם מחפשים מלון קרוב להתאכסן בו. ההמשך כבר ברור, הם חיים את הרגע, וכך גם המסלול שלהם בעת טיול ליעד בחו"ל.
מרבית האנשים לא מתנהלים באופן הזה, במיוחד אם הם שמים דגש על הפן הכלכלי. במידה ומתכננים את מסלול הטיול מראש, אפשר לחסוך המון כסף בגלל שמתאפשר לכם לערוך השוואת מחירים באופן רגוע, מול המחשב, עם כוס קפה ולא כשאתם במונית, המונה רץ ואתם מנסים להבין איפה נמצא האזור התיירותי עם המלונות בסגנון שאתם מחפשים.
אם אתם נמנים בין האנשים שמתכננים מסלולים מראש, אבל מצאתם את עצמכם מתקשים לתכנן מסלול ליעד לדובאי, הגעתם למקום הנכון.

בתקופה האחרונה, בטח שמעתם, ישנה נהירה לדובאי. רבים טסים אל היעד המבוקש וחוזרים עם שלל חוויות שעושות לכל אחד חשק לארוז מזוודה ולעלות את מטוס באותו הרגע.

תכנון מסלול בדובאי , מה זה דורש ממני?

אנחנו הכנו עבורך את התכנון שכולל את האטרקציות הכי חמות בדובאי, כל שעלייך לעשות הוא לרשום את פרטי האטרקציות ולמצוא מלון שנמצא בקרבת מקום.

 

יום ראשון

היום הראשון מתחיל בנחיתה ביעד כמובן והגעה אל המלון, דובאי מלאה במלונות במגוון מחירים, תבחרו את המלון שמתאים לתקציב שלכם וקחו אליו מונית משדה התעופה.
אנחנו יודעים שלעיתים צריך כמה דקות של מנוחה בין הנחיתה ליציאה למסלול, לכן, אנחנו מציעים לכם לנוח במשך שעתיים לפחות בחדר או במרפסת כדי להיטען באנרגיות ולהיות מוכנים ליציאה.
קחו אתכם תיק קטן, מצלמה אם יש ובקבוק מים.
את היום הראשון תבלו בתוך העיר, אנחנו ממליצים להתחיל בבורג' ח'ליפה, הבניין הגבוה ביותר בעולם. מדובר במקום מרשים ביותר. אנחנו ממליצים לכם לעלות אל הקומה העליונה ביותר, אל התצפית. אם התקציב מאפשר לכם, תוכלו להעביר את הזמן בנעימים באחת משתי המסעדות שנמצאות במבנה.
את שאר הזמן שנותר, תוכלו להעביר בטיול רגוע באזור, בכל זאת, רק היום נחתתם.

 

יום שני

את היום השני אנחנו ממליצים להתחיל באתר הסקי המקורה שנמצא בתוך הקניון הגדול ביותר בעולם. אפשר להעביר בו יום שלם, מעבר לסקי, יש שם הרבה אטרקציות לכל הגילאים.

 

יום שלישי

אחרי שחוויתם את העיר, אתם מוזמנים לצאת אל המדבר לטיול ג'יפים. מדובר ב-6 שעות טיול במהלכן תוכלו להתפנק עם ארוחה, משקאות ונהג שייקח ויחזיר אתכם למלון.

 

יום רביעי

טיול בגן הפרחים המרשים של דובאי, שם ניתן להעביר 5-6 שעות ולאחר מכן, תוכלו לצאת לסיבוב בשווקים של דובאי.

אל תשכחו בקבוק מים!
מאוד חם בחוץ!
טיול מהנה.

 

המגדל הגבוה בעולם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
יעד חם
המלצות חמות מהיעד החם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט

תל אביב
רק תל אביב?

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק

חדר סטנדרט
איך לבחור מלון באיטליה?

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה