נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המלצות חמות מהיעד החם

יעד חם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט לאורך כל חודשי השנה, בכל הזדמנות שרק קיימת. חצי האי סיני הינו יעד מיוחד כל כך, בשל השקט והשלווה שהוא מביא עימו, מגוון האטרקציות שהוא מציע, טווח המחירים הרחב, וגם חופי הים המיוחדים ומי הים הצלולים כל כך.

כל אחד יוכל ליהנות בחופשה בחצי האי סיני – משפחות, זוגות, קבוצות חברים, ואפילו מטיילים יחידים שרוצים ליהנות משקט ומזמן איכות עצמי. לפני הנסיעה מומלץ לעשות מספר דברים, אחד מהם הוא הזמנת מקום לינה. זוהי משימה חשובה שכן מקומות הלינה נתפסים מהר במעצמת התיירות, ועל כן נרצה לוודא שתוכלו להבטיח לעצמכם מקום לינה במקום חופשה ייחודי זה. אספנו עבורכם מספר המלצות למקומות לינה בסיני.

 

רוצים לשהות בסמוך למעבר הגבול?

מעבר טאבה הינו מקום ייחודי כל – כך בשל נופיו היפיפייה של הים האדום, עצי הדקל והחופים הזהובים, ומגוון בתי המלון המצויים באזור יגרמו לכם להרגיש נינוחות ושלווה שככל הנראה לא חוויתם הרבה מאוד זמן. לא כל כך קשה למצוא מלון בטאבה, שכן מעבר טאבה מלא בבתי מלון ובאתרי נופש נוספים.

באזור טאבה ישנם שני מתחמים מרכזיים שבהם שוכנים אתרי נופש. האזור הראשון נמצא ממש מעבר לגבול, במרחק של מספר דקות הליכה ממנו. האורחים במלונות אלו בדרך כלל פטורים מתשלום אגרה בגין המעבר מהצד הישראלי אל הצד המצרי, ובתי המלון באזור זה הינם פופולאריים במיוחד, ורובם נהנים מדירוג מכובד של 5 כוכבים.

האזור השני בו ממוקמים בתי מלון בטאבה הוא מתחם נופש גדול במיוחד הנקרא "טאבה הייטס", והוא שוכן במרחק של כרבע שעה נסיעה ממעבר הגבול טאבה. אם אתם בעניין של לנפוש בטאבה, ובגדול, נמליץ לכם להגיע למלון טוליפ טאבה. טוליפ טאבה ריזורט אנד ספא הינו אתר נופש השוכן ממש על חוף הים, והוא כולל בריכת שחייה ומסעדה יוקרתית.

כמו כן, המקום מציע לאורחיו גישה חינמית לאינטרנט אלחוטי, חדרי אירוח מרווחים, טלוויזיה עם גישה לכבלים, פינת ישיבה, וגם מיני בר. תוכלו ליהנות באתר גם ממגרש טניס, מהופעות של צוות הבידור, ואפילו מאטרקציות שונות כמו סקי מים. אם תבחרו להגיע לחופשה עם רכב פרטי, דעו כי המקום כולל גם חניה בחינם לאורחי המלון. אם תרצו להתפנק, הגיעו למתחם הספא של האתר, והמלון כולל אף שירותי המרת מטבע אם תזקקו לכך.

 

לנפוש בעיר הגדולה

שארם א שייח' היא מעצמת תיירות מפורסמת בסיני, וזוהי בין הערים העשירות ביותר של חצי האי הפופולארי. שארם א שייח כוללת מגוון אטרקציות – אתרי תרבות והיסטוריה, קזינו, מרכזי קניות, דוכני אוכל ומסעדות, ברים ומועדונים, ועוד רבים.

כך, העיר מתאימה את עצמה לסוגי תיירים רבים, וגם לאלו המחפשים פעילויות בטווח מחירים משתנה. אם אתם מחפשים ריזורטים בשארם ותהיו מעוניינים לשהות בכזה המיועד למבוגרים בלבד – הגיעו לאתר ריקסוס שארם. אתר הנופש המפואר הוא הכל כלול, מיועד כאמור למבוגרים בלבד, והוא שוכן בין עצי הדקל אל מול הים.

המלון מציע לא פחות מ- 7 בריכות שחייה עם מגלשות מים ו7 מסעדות, 9 ברים, ואפילו שירות של משרת אישי בתשלום נוסף. כמו כן, אתר הנופש נהנה ממתחם ספא הכולל עיסויי גוף וטיפולי פנים, וגם מחדר כושר עשיר בציוד מודרני, המפעיל שיעורי פילאטיס, ספינינג, ועוד רבים.

 

דברים נוספים שחשוב לדעת

טרם הנסיעה נמליץ לכם לערוך ביטוח נסיעות וביטוח רפואי, להמיר כסף משקלים ללירה מצרית, לברר על אטרקציות המעניינות אתכם, להזמין מקום לינה באתרי נופש שונים, וכן לברר על מזג האוויר בחצי האי סיני, באזור ובזמן בהם תשהו. אתר sinai vibes ישמש אתכם היטב בעת ההכנה לנסיעה, שכן יש בו מידע רחב אודות כל מה שצריך לדעת לפני שנוסעים לסיני.

באתר האינטרנט תוכלו למצוא מידע בנוגע להזמנת בית מלון או חושה בסיני, להבין כיצד מזמינים מונית במקום, ומה חשוב לדעת בנוגע לביטוח נסיעות. לעיתים יציאה לחופשה במקום שטרם ביקרנו בו עלולה להיות מצב קצת מבלבל או חסר וודאות, לכן אנו מבטיחים לכם כי לאחר גלישה באתר זה, דברים רבים ייראו לכם ברורים ובהירים יותר.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, חצי האי סיני הינו יעד קסום, מלא בשלווה, אשר שמו הולך לפניו בכל רחבי העולם – ולא סתם. הגיעו לחופשה במטרה להתנתק מהכל, לצבור כוחות, ולחזור רעננים לשגרת היום יום שלכם. תהנו המון!

יעד חם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
תל אביב
רק תל אביב?

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי

מגדלים
תכנון מסלול בדובאי

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק

חדר סטנדרט
איך לבחור מלון באיטליה?

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה