נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תאילנד – הרבה יותר קרובה ממה שנדמה

כניסה לחדר

תאילנד היא חומר ממנו עשויות גלויות.

תאילנד שוכנת בדרום מזרח אסיה עם 69 מיליון תושבים וגובלת בלאוס, קמבודיה, מלזיה ומיאנמר, מה שנותן לה על פי מיקום גיאוגרפי אקלים טרופי חם ולח עם עונות מונסונים ממאי עד ספטמבר בדרום מערב הארץ ונובמבר עד מרץ בצפון מזרח המדינה.

הגשמים הרבים גרמו לכך שתאילנד תהיה ירוקה, מלאה בעצי פרי (שעל חלקם ודאי מעולם לא שמעתם, ומומלץ לנסות) ובעלי חיים כמו קופים, פילים, טיגריסים, ציפורים נדירות ועוד.
בצפון ובמרכז תאילנד תוכלו למצוא ג'ונגלי עד ירוקים ובדרום לשון יבשה דקה ואיים רבים וקסומים עם נוף דרמטי של צוקים גדולים העומדים בצורות שונות על פני הים התכלת.

תאילנד כבר שנים היא מוקד תיירות גדול מאוד, אנשים מכל העולם באים לבקרה, ואפשר להבין אותם – תאילנד היא לא רק נופים עוצרי נשימה, היא הרבה מעבר לזה. אוכל תאילנדי למשל, הוא חוויה בפני עצמה. לאוהבי דגים תאילנד היא חלום, כמו רוב המטבחים האסיאתיים השוכנים ליד ים, גם המטבח של תאילנד רווי בדגים ופירות ים בצורות מגוונות וטעימות. אבל תאילנד היא לא רק לאוהבי הדגים – גם צמחונים וטבעונים יוכלו להנות ממנה ביתר קלות שכן המטבח התאילנדי מורכב מהרבה מאוד ירקות וטופו, ולקינוח תמיד תוכלו להתענג על פרי טרופי חדש שמעולם לא ניסיתם לפני כן.

 

ויזה והגעה לתאילנד

נמל התעופה בבנגקוק, בירתה של תאילנד, הוא אחד הנמלים העסוקים ביותר בעולם ומהווה נקודה לעצירת ביניים בין טיסות רבות בעולם, כתוצאה מכך יש טיסות רבות לתאילנד וחלקן זולות במיוחד. ישנם שדות תעופה רבים בתאילנד, חלקם בינלאומיים, אך הטיסות הכי זולות מישראל הן בדרך כלל לבנגקוק. בתוך תאילנד תוכלו להתנייד במטוסים מקומיים, אוטובוסים, רכבות, מעבורות או שכירת רכב/ אופנוע.

ויזת התייר לתאילנד היא חודש, ואין צורך להגיש בקשה מראש, מקבלים את הויזה כשנוחתים בבנגקוק והיא אינה עולה כסף. בתוך תאילנד, אם התאהבתם ותרצו להישאר עוד תוכלו להאריך את הויזה בעוד חודש על ידי הליכה לקונסוליה ובקשת הארכה של הויזה (דבר הנעשה בכמה שעות) בעלות של 1900 באט. אם מראש אתם מתכננים לסוע לתקופה ארוכה יותר תוכלו להגיש מראש בקשה לויזה של 90 יום בקונסוליית תאילנד בהרצליה.

 

אפשרויות לינה ואירוח בתאילנד

כיוון שתאילנד מאוד תיירותית תוכלו למצוא בהתאם גם כל אפשרות לינה שרק חשבתם עליה – תוכלו לעשות קמפינג באוהלים, לישון בהוסטל, לשכור דירה באיירביאנבי, או להתפנק במלונות 3-5 כוכבים (ישנם מלונות כה מפוארים בתאילנד שחדר בהם עולה 2000$ ללילה!).

בין התפנקות במלון מול חוף ים קסום לחזרה לאוהל אחרי טרק בג'ונגלים תוכלו להירגע באמת עם מסאז' תאילנדי אמיתי או לקפוץ לצלול באחד ממאות אתרי הצלילה של תאילנד. תאילנד מלאה אטרקציות שונות לכל גיל ולכל עניין, אפילו לילדים היא מתאימה מאוד. הווייפיי בתאילנד חזק ומהיר, תוסיפו לזה את כל הסיבות שנאמרו לעיל על כמה תאילנד מדהימה ותקבלו קהילות רבות של נוודים דיגיטליים שבחרו בתאילנד בתור ה"משרד" שלהם. כתוצאה מהקהילות הרבות שהתפתחו שם נפתחו גם בתי ספר באנגלית ואפילו בעברית במקומות מסוימים לקהילה המקומית ומטיילים הרוצים שילדיהם יחוו גם בילוי עם עוד ילדים ולמידה במהלך הנופש המשפחתי.

 

חוף ים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
יעד חם
המלצות חמות מהיעד החם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט

תל אביב
רק תל אביב?

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי

מגדלים
תכנון מסלול בדובאי

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק

חדר סטנדרט
איך לבחור מלון באיטליה?

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה