נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רק תל אביב?

תל אביב

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי בדנ"א שלנו טבועה האהבה לנמל תעופה בן גוריון, עוד מתקופת הטיול בגדול של אחרי הצבא.

אז אנחנו כאן, בשביל לשנות את העניין, כי כל זאת לארצנו הקטנטונת יש מגוון רחב של חוויות ובילויים להציע לנו. אנחנו מתמקדים באזור המרכז. מה כיף פה? מה מיוחד ואיפה כדאי להתאכסן ללילה – נמליץ על מלונות בתל אביב ונספר לכם הכל.

 

רק תל אביב?

לרבים מאיתנו יש דעה מוזרה מעט, לפיה מרכז הארץ זה נטו תל אביב. אומנם יש בזה מן ההיגיון, אנחנו לא שומעים אנשים מספרים לנו בהתלהבות שהם נוסעים לטייל בפתח תקווה או ברעננה (ומחילה מפתח תקווה ורעננה). אבל אם לשנייה נעזוב את תל אביב, פתח תקווה ורעננה ונבין שגם אזור מודיעין וגם רמת השרון, אלה עדיין מקומות שניתן להגדיר כמרכז הארץ, נגלה שיש הרבה יותר מה לעשות ממה שחשבנו בהתחלה. גם מחוץ לתל אביב.

 

עין חמד

גילינו את עין חמד עוד אי שם בילדות והתאהבנו נואשות. מדובר בגן לאומי קסום לחלוטין, שמלא במבנים מתקופת הצלבנים, צמחייה שופעת ומקום נהדר לעשות בו פיקניק. אנחנו ממליצים לכם בחום לבוא ולגלות את פינת הפלא שפה.

 

נחל שורק

תספרו לנו, מתי בפעם האחרונה חלפה בראשכם מחשבה לבקר פה? סביר להניח שממש לא לאחרונה. מה תגלו אם תעשו את המסלול שיש לאזור להציע? פרט להמון, אבל המון צמחייה, יש פה גם בעלי חיים מסקרנים במיוחד, דוגמת צבים. כבר נשמע לנו כמקום מיוחד, לא? הנחל עצמו נשפך בסופו של דבר לים, בחוף הפלמחים ואת חוף הפלמחים כולנו אוהבים הרי.

 

חמי געש

אתם לא אנשים של מסלולי הליכה ולא בקטע של פיקניק בכלל. בסדר, קיבלנו. אולי נלך להתפנק בחמי געש? מדובר במרחצאות טבעיים. אוקיי ומה זה אומר? תמצאו פה מספר בריכות עם מים בטמפרטורות שונות, יש פה גם מרכז ספא נחמד, בריכה רגילה וסאונה. כיף פה תמיד, חם פה בחורף ונעים במיוחד בקיץ ואנחנו בטוחים שלא ביקרתם פה כבר המון, המון זמן.

 

פארק הירקון

למה בכלל להתרחק מתל אביב, כאשר בלב ליבה של העיר תמצאו פארק שהוא פנינה אמיתית. רוצים סתם מעט שקט? תשכבו לכם על הדשא ותספגו קצת שמש. רוצים מעט יותר תנועה? תשכרו אופניים זוגיים או תקחו סירת מנוע או סירת משוטים ותשוטו לאורך הפארק. כיף פה, שקט פה בהשוואה לרעש העיר בחוץ ותמיד תמצאו מה לעשות בסביבה. היה יום עמוס ועכשיו צריך לחפש מקום להתאכסן בו ללילה? צודקים, מלונות בתל אביב, המדריך המקוצר.

 

איפה ישנים?

אם יש עיר שבה נמצא מגוון עצום של בתי מלון, זו תל אביב.

 

הפנסי

ישרוטל רויאל ביץ', מלון חדש יחסית, שנמצא על הטיילת, בקו הראשון אל עבר הים. מדורג גבוה במיוחד בדירוג המלונות הישראליים ויש לו בהחלט במה להתגאות. כיף שבשבילו שווה להגיע לתל אביב, חדרים נוחים, מרווחים, מפנקים ומעוצבים בטוב טעם, בריכה יפהפייה וספא יערות הכרמל הנהדר – מדובר בפינוק אולטימטיבי.

 

האורבני

רוטשילד 22, מלון חדש חדש, שנותן לנו את האופציה לפקוח עיניים הישר אל תוך יום תל אביב טיפוסי במרכז העיר. המיקום, שדרת רוטשילד, היא בין השדרות הכי עמוסות בתל אביב, חיה בקצב של 7\24. האנשים שיושבים בבתי קפה ושותים בעצלתיים אמריקנו קר עם חלב שקדים בצד, אנשי עסקים שממהרים לפגישות בחליפות ועם תיקיות מסמכים ביד, רואים פה את כולם ואת הכל. חוויה עירונית אמיתית.

 

ההיסטורי

בית מלון שנפתח לפני מספר שנים בודדות, במבנה היסטורי בכיכר השעון. מלון מהודר, מפואר, עשיר ומעוצב בצורה מזרחית בהתאם לאזור שבו הוא נמצא.  בצד אחד נוף של ים, בצד שני רחוב שהתנועה והמסחר בו לא מסתיימים אף פעם. אם אתם מחפשים חוויה שגם עוד 30 שנה תוכלו להיזכר בה ולספר עליה בהתלהבות והתרגשות, הרי זה לינה בבית מלון זה. חשוב לזכור שמדובר בחוויה לא זולה.

תל אביב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
יעד חם
המלצות חמות מהיעד החם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט

מגדלים
תכנון מסלול בדובאי

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק

חדר סטנדרט
איך לבחור מלון באיטליה?

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה