נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 דרכים לקישוט העיר באמצעות קישוטי תאורה

תיירת

דמיינו סיטואציה שבה אתם מסתובבים בעיר והתאורה היחידה שדולקת היא תאורת פנסי הרחוב. סיטואציה כזאת לוקחת אותנו לסרטים של פעם, לתחילת המאה ה-20 ואפילו מוקדם יותר מזה. במצב כזה הרחוב הופך קודר ואפלולי, והסיכוי שתפגשו נפש חיה ברחוב אחרי שעת השקיעה הוא נמוך ביותר. במקום המצב העגום הזה, ערים רבות משקיעות בתאורה נוספת מהמבנים שנמצאים בה, ובמאמר הקרוב נכיר 5 דרכים לקישוט העיר באמצעות קישוטי תאורה. אז קדימה – Let's light it up!

 

הייתם בברודווי? אז לא ככה, אבל קרוב

אז לא, אנחנו לא מדברים כאן על מסכים עם תאורה שתקיף את העיר ועלולה לגרום אפילו לאי נעימות בעיניים, אבל בהחלט אפשר להאיר את העיר בדרכים מאוד נעימות ועדינות, שעדיין יתנו נפח של אור לרחוב. אז בואו ונראה איך עושים את זה נכון.

 

5 דרכים לקישוט העיר באמצעות קישוטי תאורה

הדרך הראשונה היא לקשט מבנים מרכזיים בעיר בצורה שתאיר באופן משמעותי אך לא מעוור עיניים. כך, למשל, ניתן לראות את קניון ממילא שבירושלים, שמעוטר כולו בנורות קטנות בצבע צהוב, מה שהופך את חווית הרכישה בקניון לנעימה יותר, וכמו כן מדובר כאן על מוקד תאורה מושך עיניים בעיר.

 

יש גשרים בעיר? נצלו אותם!

קישוטי תאורה יכולים להשתלב נהדר עם הגשרים שקיימים בעיר שלכם, ולהפוך אותם למוקדים מרכזיים שהעוברים והשבים יכולים להסתמך עליהם כנקודת מצפן. לדוגמה, גשר המיתרים שבירושלים הוא אחד הגשרים שמוארים בצורה חכמה ביותר. עם אורות עדינים שצבעם מתחלף, מהווה גשר המיתרים נקודת ציון בירושלים שמאירה על הכל.

 

אורות על גבי עמודים

עמודים יש בכל עיר, ואם אפשר לנצל אותם תאורה – אז למה לא בעצם? עמודים רבים מנוצלים לטובת העמדת קישוטי תאורה עליהם, והדבר הופך את הרחובות שבעיר למוארים, נעימים לסיבוב לילי ומשרה אווירה טובה על כל העוברים בהם.

 

תאורה נופלת מעצים

קישוטי תאורה שנופלים מעצים הם גופי תאורה לא פחות ממושלמים. העצים מכסים חלקים נכבדים מהעיר, וקישוטי תאורה עדינים שנופלים מהם ושופכים עוד אור על הרחוב הם הפתרון המושלם לתאורת רחוב לא פחות מיפהפיה.

 

קישוטי תאורה ממקום למקום

קישוטי תאורה שנמתחים ממקום למקום הם קישוטים תאורה דומיננטיים מאוד אך עם זאת שומרים על עדינות ועל יופי. כך, לדוגמה, ניתן לראות את הגשר ברחובות, שמואר עם קישוטי תאורה כחולים ועדינים שנמתחים שם מעמוד לעמוד. הנסיעה הופכת בטוחה יותר, הגשר הופך נעים גם להולכי הרגל והעיר כולה נהנית מאורה נעימה ויפה.

 

איך עושים את זה?

על קישוטי תאורה לא כדאי להתפשר, וכדאי להשתמש בשירותים של חבה שיודעת מה היא עושה. חברת MAFTEX היא לא פחות ממומחית בתחום, וניתן ליצור איתה קשר בטלפון 09-8988633.

מרכז העיר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אטרקציות