נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים

שרברב

המטבח שלנו הוא מרכז המזון של הדירה או הבית בהם אנו מנהלים את חיינו ואת הרגלי התזונה שלנו. כיור המטבח הוא אחת מנקודות התורפה של המטבח מכיוון שהוא עלול להיסתם מעת לעת עקב התנהלות לא מאוד קפדנית שלנו, בכל הקשור להשארת מזון ושומנים בכיור שמאוחר יותר מייצרים סתימה. המקרה השכיח ביותר של סתימה בכיור הוא עקב מזון ושומנים וחלק נכבד מהקריאות לאינסטלטורים מתבצעות בשל בעיה זו. מה כדאי לעשות במצב של סתימה כתוצאה ממזון ושומנים?

 

מזון מזיק

אני אינני עומד לדבר עכשיו על כולסטרול ועל תזונה נכונה כי אם על מזון שמזיק למערכת הניקוז של המטבח שלנו ומה הוא יכול לעולל. בכל כיור מטבח סוגרת מסננת קטנה בעלת חריצים את פתח הניקוז כדי למנוע את כניסתן של שאריות מזון שיכולות לסתום את הכיור. מדובר במזון קטן כמו אורז ופתיתים ועד שאריות בשר ופסטה גדולות, כל אלה יכולים לייצר סתימה שתגרום לכך שתהיה הצפה בכיור ולא נוכל להשתמש בו. הדרך להימנע מסתימת מזון שכזאת היא פשוט לא לזרוק שאריות מזון לכיור בשום מצב אלא ישירות לפח האשפה אחרת, תהיו צריכים לקרא לאינסטלטור https://www.xblade.co.il

 

אחת הטעויות הגדולות ביותר

אנשים רבים טועים לחשוב שאין כל בעיה לאחר טיגון בשמן מלא לשפוך את השמן לכיור המטבח אולם, מחשבה זו מקורה בטעות הגדולה ביותר שניתן לבצע במטבח. השמן המטוגן והסמיך מחלחל אל תוך פתח הניקוז ומייצר מלמטה סתימה קשה שגורמת להשבתת הברז ועבודת הניקוז. ישנם אלה המגדילים לעשות ושופכים את השמן בעודו חם ואולי אף רותח, מדובר בפעולה הרסנית למערכת הניקוז. אסור בתכלית האיסור לשפוך שמן מטוגן לתוך הכיור, לא חם ולא קר. שמן עקשן יותר ממים ולמים אין שום יכולת לנקות את השמן שנאגר בדפנות מערכת הניקוז, הוא נשאר שם לאורך זמן ומייצר תקלת סתימה חמורה שמחייבת טיפול פתיחת סתימה של אינסטלטור מקצועי.

 

להיפטר משמן מטוגן ב- 60 שניות

הדרך הנכונה להיפטר משמן מטוגן היא ראשית, להמתין שהוא יתקרר, לאחר מכן לשפוך אותו לקופסא אותה ניתן לסגור עם מכסה ולסיום, להשליך את הקופסא בפח האשפה. כך תמנעו משפיכת השמן לכיור, פעולה הרסנית שמייצרת סתימה קשה וגם לא תרגישו בריח השמן הכרוך. שמרו קופסאות ישנות כדי שתמיד יהיה לכם איפה לשפוך את השמן.

 

כיצד לפתוח סתימה כתוצאה משמן ומזון?

התשובה קצרה וחד משמעית, הזמינו איש מקצוע, הזמינו אינסטלטור שלו הציוד המקצועי שנדרש לצורך ביצוע הפעולה על הצד הטוב ביותר. אני מתריע בפניכם, אל תנסו לעשות זאת לבד, אתם עלולים להביא את מערכת הניקוז למצב של הרס בלתי הפיך. סתימות שנוצרות כתוצאה משמן ומזון יפתחו לזמן מאוד קצר לאחר פעולת שחרור עם פומפה או חומר לפתיחת סתימות שקונים בסופר, אלה כלים לא מקצועיים ואין להם אפשרות לטפל טיפול עומק בבעיה.

 

אינסטלטור – בחירה נבונה

בכל מקרה של סתימה קשה בכיור מומלץ להזמין אינסטלטור מקצועי לטיפול מקצועי בבעיה. אל תהיו עקשנים ותעשו לעצמכם טובה, בחרו באינסטלטור כאן ועכשיו.

שרברב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מטבחים
מקרר אינטגרלי
מה הוא מקרר אינטגרלי?

מקרר אינטגרלי הוא מכשיר רב תכליתי וחדשני שצבר פופולריות בשנים האחרונות. ככל שהעיצוב והפונקציונליות של המטבח ממשיכים להתפתח, בעלי