נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה אנשים רבים בוחרים במטבח פורמייקה

בר ביתי

פורמייקה במטבח הפכה להיות טרנדית שוב, החל מהסבנטיז היא חזרה אלינו. ניתן למצוא אותה בסוגים שונים, עם צבעים מגוונים, גימורים שונים, טקסטורות וטכנולוגיות של ייצור מתקדמות. ישנו שינוי בסוג החומר דבר שמעלה את הסיכוי שאנשים יבחרו בו. אז למה הוא כל כך טרנדי? למה אנשים בוחרים דווקא במטבח פורמייקה? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה היה בעבר?

אם פעם חומר של פורמייקה במטבח היה נחשב כשמשהו שאינו טוב בלי מראה מרשים, היום לא כך הדבר. בעבר הציפוי היה אפור ומתקלף בדרך כלל, כיום מדובר בחומר שהוא יותר עמיד ונראה מרשים ואסתטי. כך ניתן להסביר את העובדה שאנשים רבים בוחרים מטבח פורמייקה.

 

מה זה חומר של פורמייקה?

תהליך הכנה של פורמייקה הוא יחסית פשוט. כאשר לוקחים שכבות של נייר שספוגות בנוזל של מלמין ושמים אותם בחום גבוה ועם לחץ, כך מתקבל לוח קשיח בעובי של בין 0.6 מילימטר ל- 2. כך מעל יש שכבה חיצונית שמעניקה את המראה עצמו של הפורמייקה.

 

למה אנשים בוחרים בה?

כפי שציינו בעבר הפורמייקה לא הייתה כל כך אהודה, אך עם הזמן נוצר שינוי במראה ובמחיר שלה בהתאם והיא נראית יותר יוקרתית. כיום גם ניתן להשיג פורמייקה בצבעים שונים כמו אדום או ירוק מאשר בעבר. כמו כן, עם השנים נוצרו שינויים רבים בחומר פורמייקה כאשר ייצרו פורמייקה לבנה שמודבקת עם לייזר. באופן זה יש מניעה של התקלפות החומר ונוצר מראה איכותי וחלק.

כך הפורמייקה עברה מהפך כאשר הוסיפה צבעים נוספים, גימור טוב יותר, מראה איכותי ויוקרתי ובעיקר אי התקלפות. באופן זה, המראה שלה הוא הרבה יותר יוקרתי מבעבר והיא יותר איכותית.

 

מה האופציות של פורמייקה?

כיום, יש מגוון של אופציות בתחום של מטבח עם פורמייקה. יש סוגים שונים כמו עץ, מתכת ואבן. כיום הטכנולוגיה היא יותר מתקדמת מאשר בעבר וכך הפורמייקה יכולה לחקות חומרים שונים בצורה שלא תמיד מבחינים כמעט. כך לדוגמא עם טכנולוגיית סינכרונייז אפשר לשים בפורמייקה ציור של עץ וזה נראה מאד דומה למקור.

כמו כן, בעקבות התפתחויות טכנולוגיות בתחום יש כיום מגוון של צבעים, חומרים, נראות וגימורים שונים לפורמייקה. כך כל אחד יכול לבחור מה שמתאים לדעתו למטבח הספציפי שלו ולנראות שלו. ישנם גם מרקמים שונים לפורמייקה כמו משי, קטיפה, מרקם מחוספס ועוד.

 

בסיכומו של דבר

עם בעבר פורמייקה הייתה חומר לא כל כך נחשק ונחשב במטבח, היום הדבר שונה לחלוטין. שינויים בשנים, בעיקר באיכות ובנראות של הפורמייקה עם שילוב של טכנולוגיות שונות, הובילו לכך שאנשים רבים בוחרים בה. כמו כן, העבודה שיש סוגים שונים של פורמייקה ואפשר להשתמש בכזו שנראית כמו חומרים אחרים בצורה שלפעמים קשה להבחין. יש סוגים שונים ומגוונים וצבעים שונים.

שיש

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מטבחים
מקרר אינטגרלי
מה הוא מקרר אינטגרלי?

מקרר אינטגרלי הוא מכשיר רב תכליתי וחדשני שצבר פופולריות בשנים האחרונות. ככל שהעיצוב והפונקציונליות של המטבח ממשיכים להתפתח, בעלי