נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נעילת המשרד – עם קודן או מפתח – מה עדיף?

אילוסטרציה של אדם מחזיק מפתח זהב

השאלה אם לנעול את המשרד עם קודן או עם מפתח היא שאלה קריטית, שרבים מתחבטים בה ונראה שאין לה תשובה חד משמעית וכל אחד בוחר באופן הנוח לו. על דלת הכניסה לשרת אותנו ולהגן על המשרד בשעות הלילה בהן איננו נמצאים.

לרבים מאתנו יש חומרים רגישים במשרד או נתונים על העסק שלנו שפרסומם יכול לפגוע בנו. לכן, מומלץ שתבחרו באופן הנעילה שייתן לכם את השקט הרב ביותר ושישקיט דאגותיכם בנאמנות. לכל אחד מן הפתרונות ישנן יתרונות ונראה כי הבחירה בכל אופציה, צריכה להיות בהתאם לשאיפותיו והעדפותיו של כל אחד.

לפניכם כל המידע על מה עדיף – נעילת המשרד בקודן או מפתח.

 

היתרונות בנעילה עם קודן

בניינים ומשרדים רבים כבר עברו לנעול את דלתות המשרד בעזרת קודנים. ישנם מגוון סוגים של קודנים, הנפוצים שבהם זה קודן שנפתח באמצעות סיסמא הידועה לכלל העובדים, או קודן עם זיהוי אצבע ביומטרי. להתקנת קודן לדלת המשרד ישנם מספר יתרונות:

 

נוחות מרבית

במקום להסתובב עם מפתח, לשכוח אותו בבית ולנסוע חזרה לקחת אותו – אין בכך צורך יותר עם קודן. בעזרת קודן, כל שעליכם לעשות הוא לקבוע סיסמא שרק  אתם יודעים ולזכור אותה. זה הכל. מדובר בפתרון נוח מאד למי מאתנו שנוהג לאבד ולשכוח מפתחות.

 

האופציה לשיתוף הקוד עם יקרינו

לעומת מפתח שמדובר באחד ויחיד שנמצא בצרור המפתחות האישי שלנו כל הזמן – קודן זו אופציה נוחה יותר עבור שיתוף עם מכרינו או אורחינו אותם אנו רוצים להכניס למשרד. במידה ואנו מאחרים והאורח הקדים אותנו, ניתן לתת לו את קוד הכניסה שימתין בנוחות. במידה ומשפחתנו צריכה להיכנס אל המשרד, ניתן לתת את הקוד ולא לגרום להם להגיע עד אלינו ולקבל מפתח.

 

היתרונות בנעילה עם מפתח

 

יש רק אחד ממנו השמור עמכם

לעומת קודנים להם לרוב לא מחליפים את קודי הכניסה בתכיפות מספקת, והם נותרים עם אותה סיסמא שנים אחרי שנים – יתרונו של המפתח בולט בכך שמדובר במפתח  אחד בלבד, כאשר הוא כל הזמן אתכם. הידיעה הזו מרגיעה ביותר שכן כל עוד המפתח עליכם, איש אינו יכול להיכנס למשרדכם.

זוהי תחושת רוגע שמאפשרת נעילת הדלת של המשרד עם מפתח, לעומת קודן בו רבים עשויים לראות מה הקשתם, מה טביעות אצבעותיכם מסמנות על המקשים. רבות גם הקוד ידוע לשליחים ומאבטחים וכדומה, כך שמפתח הוא פתרון אישי ודיסקרטי יותר.

 

זול יותר מקודן

מפתח צילינדר הינו אמצעי נעילה זול בהרבה מן הקודן. במקום לשלם על מערכת של קודן חשמלי הצורך חשמל ותחזוקה, מפתח זו האפשרות הזולה והפשוטה ביותר עבור אמצעי הנעילה למשרד.

 

אז איך נדע במה לבחור?

לאחר שנחשפתם ליתרונות והחסרונות של כל אופציה לנעילת המשרד, אתם יכולים לעשות חושבים ולהחליט מה האופציה העדיפה בשבילכם – קודן שמספק נוחות שאין כמותה, או מפתח שמספק ביטחון נקי מדאגות. בהתאם לרצונכם, בצעו את הבחירות הנוחות לכם בנושא. לעוד מידע היכנסו אל מנעולן מוסמך – לוקינג.

 

אילוסטרציה של שני בני אדם מחזיקים צרור מפתחות זהוב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,