נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נחלים ששווה לבקר באזור ים המלח

זרם בישראל

אם עוד לא ביקרתם בנחלים באזור ים המלח עוד לא חוויתם נווה מדבר אמיתי, קשה להאמין שהוא ייראה בדיוק כמו פאטה מורגנה בסרטים – באמצע המדבר הצהוב והחם שוכנים נחלים מלאי מים כל ימות השנה, זורמים מפלים ונאגרים לבריכות המזמינות לרחצה מרעננת.

 

נחל דוד

נחל דוד  אחד הנחלים האטרקטיביים בנחלי ארץ ים המלח בעיקר משום שהוא חלומי בדיוק כפי שהוא נשמע ומהווה חווית טיול מוצלחת לכל המשפחה. הנחל קרוי על שמו של דוד המלך אשר נאלץ למצוא לו מקום מסתור שהיה מפלט קסום בנאת עין גדי. הנחל נמצא בשמורת עין גדי והוא מאגד מים מארבעה מעיינות הזורמים אליו – עין דוד, עין שולמית, מעיין עין גדי ועין ערוגות. סביב הנחל יש מסומנים מספר מסלולים על פי דרגות קושי ואורך שונות, כולם עוברים דרך בריכות מדהימות של מי טורקיז על רקע הרים צהובים אדומים, מפלי מים ויעלים שמציצות מכל פינה.

 

נחל בוקק

נחל בוקק נמצא בדרום ים המלח והוא גם בדיוק כמו נחל דוד מהווה נווה מדבר מדהים, השילוב בין שפע של מים לאוויר המדבר הוא מרגש כל פעם מחדש ויתפוס גם את מי שלא מתלהב בדרך כלל. לעין בוקק יש שתי אופציות לטיול. אופציה אחת היא המסלול הארוך של 10 ק"מ למיטבי לכת בו מתחילים לו רחוק מערד וצועדים בנוף מדברי עם נוף לים המלח ולהרים שבסביבה ולמפל בוקק הדרמטי, משם יורדים עד שמגיעים לעין בוקק עם המים הרעננים המובטחים! אם לא רוצים לעשות את כל זה ניתן לחנות את הרכב צמוד למלונות וללכת בשביל קצר עד הבריכות למצוא מקום נחמד ולהנות מהבריכות.

 

נחל דרגה

אז נחל דוד ובוקק הם נווי מדבר בדיוק כפי שהבטחנו עם מים כל השנה. נחל דרגה הוא אומנם זורם רק לאחר גשמים אך הוא מרשים לא פחות! מסלול הטיול בנחל דרגה הוא אחד המאתגרים והיפים בארץ! המסלול עובר בסמוך למערות ששימשו את לוחמי בר כוכבא במערות מפלט ומסתור, באחת המערות נמצאה מגילה עם שמו המפורש של שמעון בר – כוכבא מנהיג המרד. המסלול הוא אתגרי והוא למיטבי לכת אתגריים בלבד מכיוון שהוא משלחה ירידה במפלים בעזרת חבלים וחציית גבי מים קרים בשחייה. לכן ניתן להגיע למקום רק עם ציוד מתאים, ידע ויכולות לירידה במפלים.

 

מה עוד יש בים המלח?

האופציות בארץ ים המלח הן בלתי נגמרות, בכל מקום תמצאו נקודת תצפית, חופים נעימים ומסודרים, אטרקציות כמו טיולי אופניים, סנפלינג וג'יפים, מסעדות, אופציות לינה מגוונות וכל מה שצריל בשביל חופשה מעולה בארץ.

 

לפני שנוסעים

בחרו לפחות מסלול אחד, בקרו בנקודה הנמוכה ביותר בעולם ותהנו מחוויה ייחודית בארץ שלנו עם נחלים מרשימים מלאי חיים בין ים המכונה ים המוות להרים מדבריים צהובים אדומים מרשימים. תהנו!

זרם בישראל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
יעד חם
המלצות חמות מהיעד החם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט

תל אביב
רק תל אביב?

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי

מגדלים
תכנון מסלול בדובאי

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק

חדר סטנדרט
איך לבחור מלון באיטליה?

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה