נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נואיבה – הפנינה של מפרץ עקבה

כניסה לחדר במלון

נואיבה היא עיירה קטנה השוכנת לחופו המזרחי של חצי האי סיני, כ-65 ק"מ דרומה ממעבר הגבול (כ-45 דקות נסיעה שתעלה לכם בסביבות ה-400 לירה לאדם במונית). בשנות ה-70 הייתה נואיבה נחשבת לעיירה ההיפית בסיני (שהייתה שייכת אז לישראל) ואף היה בה פסטיבל סטייל וודסטוק ב-1978 אליו הגיעו כ-10,000 אנשים והופיעו בו אמנים כמו שלום חנוך ומתי כספי. עד היום מורגשת בנואיבה הרוח ההיפית. תושבי נואיבה הם בדואים משני שבטים- טרבין בצפון ומזיאנה בדרום, המתפרנסים בעיקר מהתיירות של סיני, ומשרדים ממשלתיים.

 

מה עושים בנואיבה?

בחלקה הצפוני והמרכזי של נואיבה תוכלו למצוא מלונות 3 ו-4 כוכבים אשר יציעו לכם חופים פרטיים (לעיתים חופים ענקיים), בריכה, ספא, ווייפיי, ארוחות בוקר, סוכנויות נסיעות, חנות מזכרות, בארים ועוד. המלונות של נואיבה מפנקים ביותר וידועים באיכות השירות הגבוהה שלהם, כמו למשל מלון קורל ריזורט שנחשב מלון יוקרתי מאוד בסיני ומציע תמורה גבוהה למחיר, שגם כך אינו גבוה בכלל.

לאורך כל אזור החוף של נואיבה תוכלו למצוא גם המוני קמפים המציעים חושות וחדרים ממוזגים. באזור הדרומי של נואיבה נמצאת הדיונה הקטנה, שהפכה להיות מאוד פופולרית בקרב מטיילים בגלל החוף החולי והנעים שלה. באזור הדיונה הקטנה תוכלו למצוא קמפים רבים, חלקם רק עם חושות וחלקם עם חדרים ממוזגים בנוסף לחושות.

הצלילה והשנירקול באזור נואיבה יפים מאוד ומומלצים, זה אינו אתר פופולרי כמו דהב לצלילות, לכן יש פחות מבחר של חנויות צלילה, אך תוכלו למצוא גם שם מקום לשכור ציוד או לעשות קורס צלילה. חובבי הקייט יוכלו למצוא גם הם חופים מתאימים באזור הדרומי של נואיבה.

לאוהבי הטרקים נואיבה משמשת כנקודת מוצא לטרקים שונים כמו קניון הצבעים, הקניון הלבן, ואדי ת'אמילה, ואדי חוויט ועין חוד'רה. בשביל לצאת לטרקים האלו מומלץ להיעזר במדריך מקומי אשר תוכלו למצוא בסוכנויות התיירות אשר פזורות בנואיבה, או לשאול את בעל הקמפ / מלון בו אתם שוכנים. חשוב לבדוק את רמת הקושי של המסלול ומה צריך להכין מראש.

 

מה אפשר למצוא בנואיבה?

כיאה לעיירה תוכלו למצוא בנואיבה שירותים כגון בנקים, חנויות נוחיות, חנויות סלולרי, מסעדות (כולל 2 מסעדות קוריאניות מעולות, ומסעדות דגים טובות ומפורסמות המבשלות מהשלל הטרי שדגו באותו יום), דוכני מיצים, חנויות מזכרות, חנויות בגדים, בתי קפה (בית הקפה הנסיך הקטן מומלץ מאוד), בתי חולים, חנות אלכוהול (עם מבחר מרשים של בירות) ועוד.

נואיבה קטנה ונעימה ולכן אפילו אם אתם מגיעים מהחופים הקרובים (כמו ראס א-שטן) רק על מנת לעשות בה סידורים תוכלו להסתדר בקלות ולהגיע לכל המקומות הנחוצים במרכז בהליכה. הבוחרים להישאר בנואיבה ייהנו מתחושת החופש, הקלילות והרוגע של העיירה, חופייה המהממים ויחד עם זאת קירבה לכל הדברים הנחוצים ולמגוון מפתיע של מסעדות שונות אשר יגרמו לכם להסתכל על האוכל בסיני כהרבה יותר מטחינה וגבינה בולגרית.

מזג האוויר בנואיבה נאה רוב השנה עם ממוצע של בין 18-30 מעלות בחודשי הסתיו, חורף ואביב, ובקיץ הממוצע הוא בין 30-40 מעלות בימים חמים במיוחד, המים נשארים 18 מעלות לאורך כל השנה, ולכן גם אם חם מדי בחוץ תוכלו להתפנק בחדרים ממוזגים בקמפים או במלונות, או לטבול בים כדי להעביר את הרגעים החמים של היום.

מיטת שיזוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
יעד חם
המלצות חמות מהיעד החם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט

תל אביב
רק תל אביב?

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי

מגדלים
תכנון מסלול בדובאי

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק

חדר סטנדרט
איך לבחור מלון באיטליה?

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה