נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי חוקר פרטי יוכל לסייע

זכוכית מגדלת

יש לא מעט מקרים שבהם אנשים יחליטו לפנות אל חוקר פרטי, בין אם זה בגלל חוסר וודאות ותחושה של מעילה באמון במישור האישי ובין אם זה במישור העסקי. לכן, אם גם אתה מוטרד ממשהו שמתרחש מאחורי הגב שלך, למה שלא תעשה משהו בנידון ותפנה עוד היום אל חוקר פרטי מקצועי?

 

איזה חקירות בדרך כלל מבצעים חוקרים פרטיים?

ראשית, כדאי לדעת שבישראל יש כ1,500 חוקרים פרטיים בעלי רישיון לעסוק בתחום. שנית, היום ניתן לראות שאומנם יש חוקרים פרטיים שמתעסקים בכל התחומים, אך יש גם חוקרים שמתמחים בחקירות ספציפיות. בפועל אנחנו רואים שיש לא מעט תחומים שחוקרים פרטיים מתעסקים בהם, כמו לדוגמא:

חקירות של איתור כתובות, חקירות הכוללות איתור מידע עסקי, חקירות גירושין, בגידות, ירושה ואפילו גניבות. כמו כן, יש גם חוקרים שיכולים לבצע עבור הלקוח חקירות שכוללות מדינות שונות בעולם. לכן, אפילו אם נדמה לך שהמקרה שלך מסובך ומורכב מיוחד, אין ספק שתמצאו חוקר פרטי שיוכל לסייע לך.

האם צריך רישיון כדאי להיות חוקר פרטי בארץ?

התשובה היא בפירוש כן, ולמען האמת, אם אתה מחפש חוקר פרטי, חשוב מאוד לבדוק שאתה פונה רק אל משרד חקירות שעובד בצורה חוקית. כדי לקבל רישיון של חוקר פרטי צריך להיות מעל גיל 23 וצריך גם לעשות סטאז' של שלוש שנים. מה שכן, רגע לפני שאתה בוחר לך חוקר פרטי וצעיר שזה עתה סיים את ההתמחות שלו, כדאי שתדע: דווקא בתחום הזה הניסיון הוא משהו שלא כדאי לוותר עליו.

 

האם כל ראיה שיספק החוקר תקפה בבית משפט?

עוד זו נקודה משמעותית שחשוב להיות ערים לה, שכן גם החוקרים הפרטיים, ממש כמו השוטרים, מחויבים לחוק. משמעות הדברים היא שאם החוקר הפרטי שלך ישיג ראיות שונות תוך פגיעה בפרטיות או עבירה אחרת על החוק, אפילו אם הראיות יהיו חד-משמעיות, הן עלולות להיפסל בבית המשפט. לכן, כשאתה מחפש לך חוקר פרטי, חשוב לוודא שהוא פועל בהתאם לחוק.

 

איך חוקר פרטי מתמחר את העלות?

כדאי לדעת שרוב החוקרים הפרטיים לא גובים מהלקוח מחיר כללי תמורת כל החקירה. בפועל הם מעדיפים לגבות מחיר פר שעה וחשוב מאוד שתהיה מודע לעניין הזה. כמו כן, רצוי לשבת עם החוקר הפרטי ולהבין ממנו בדיוק מה כולל השירות ועד איזו נקודה במהלך הדרך הוא יוכל ללוות אותך. מעבר לכל אלה, אם אתה מחפש חוקר פרטי כדי להבין האם בת הזוג בוגדת או האם יש חפרפרת בעסק שלך, נסה לחפש אודות החוקר המלצות. אתה לא חייב לקבל המלצות אישיות מאנשים שאתה מכיר, כי בוודאי לא תרצה לספר לסובבים אותך שאתה מתכוון לפנות אל חוקר פרטי. אונליין תמצא לא מעט המלצות אודות אנשי מקצוע בתחום הזה, אז למה שלא תתחיל את החיפוש עוד היום?

בלש מקצועי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,