נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מרעיון לאקזיט – כך תפתחו חברת סטארט אפ בקלות

חברת סטארט - אפ

אין ספק שלהגשים חלום למציאות זו שאיפה של רבים מאתנו. במרחב התעסוקתי אפשר להגשים את החלומות שלנו בדרכים שונות, אחת מהדרכים הפופולריות ביותר כיום הוא לפתח סטארט אפ מצליח. חשוב לזכור – מרגע החלום עד לרווח משמעותי שניתן להפיק מסטארט אפ, יש דרך ארוכה שכדאי להכיר. אז מה זה סטארט אפ? ומה השלבים בדרך שעלינו להכיר? הרי לפניכם במאמר.

 

מה זה סטארט אפ?

התרגום של המונח "סטארט אפ" לעברית הוא חברת הזנק. לרוב מדובר על חברה שהוקמה בעקבות רעיון מסוים שהחליטו לפתח כמה יזמים, ברוב המקרים חברות הסטארט אפ יפתחו רעיון שקשור לטכנולוגיה או היי טק, אפליקציות חדשניות, מוצר משוכלל, תוכנה חדישה וכדומה. התהליך משלב רעיון ועד הקמת סטארט אפ הוא תהליך ארוך שכרוח במספר שלבים משמעותיים.

 

שלב ראשון – מיקוד ובידול

לפני שקופצים למים, חשוב לזקק ולמקד את הרעיון הראשוני אותו אתם רוצים לקדם ולהקים, לזקק אותו לתוכנית עסקית ברורה שתביא לידי ביטוי את הצורך לפתרון בעיה שהחברה תענה עליה. כדי להיות אפקטיבים ואובייקטיבים, רצוי למקד את עצמכם על ידי מחקרי השוק ובחינה של מתחרים שעוסקים בתחום זהה לשלכם. כל זה יוביל אותכם למיפוי מדויק ויעול עבודה.

 

שלב שני – מציאת שותפים

השלב הנוסף והחשוב הוא שלב גיוס שותפים שמאמינים ברעיון שלכם, טעות נפוצה היא לגייס חברים מהצבא או חברי ילדות ולא לבחור אנשים שבאמת מאמינים ברעיון והם בעלי ניסיון. חשוב לבחור שותף שיכול להוסיף מהידע המקצועי שלו, מתוך הבנה שהצלחה וקידום הרעיון באופן יעיל מושתת על כח אדם איכותי ומקצועי.

 

שלב שלישי – גיוס כספים

השלב הבא והמאתגר הוא לגייס כספים מקרנות או משקיעים. בראש ובראשונה, תצטרכו לפתח מוצר ראשוני שייצג את הפוטנציאל של הרעיון שלכם. קרנות מובילות שמשקיעות בתחום בו אתם רוצים לקדם, הן האפשרות הטובה ביותר בתחילת גיוס הון ראשוני, חשוב לבחון האם הקרן מספקת לכם ערך מוסף מעבר למימון, כמו לקוחות פוטנציאלים או קשרים עסקיים.

 

שלב רביעי – תחילת עבודה

השלב הבא הוא להתחיל לגייס את העובדים, בכדי לגייס את העובדים הטובים ביותר, מומלץ לעבוד עם חברת השמה שתספק טאלנטים בתחומם, בנוסף השקיעו במיתוג, שיווק ויצירת ערך מוסף לעובדים. תנאים טובים – מושכים עובדים טובים.

עובדים שנכנסים לעבוד צריכים להבין מה הא היעד, מה הדד-ליינים ומה הציפיות מהם, לכן בניית אסטרטגיה היא חשובה בשלב זה. עם זיקוק ומיקוד, גיוס מוצלח, צוות מיומן ותוכנית אסטרטגית מקצועית, הדרך להצלחה פתוחה בפניכם.

לסיכום

הרבה מהשינויים הגדולים בעולם התפתחו בזכות תשוקה מסוימת של אנשים ליצור, לפתח ולשנות. לתשוקה הזו יש כוח אדיר על המציאות והיא טמועה בנו. הבחירה להקים סטארט אפ יכולה לנבוע מהתשוקה הנפלאה הזו, רק אסור לשכוח שהצלחה גדולה תלויה בהשקעה, סבלנות, אורך רוח, ודרך ארוכה שחשוב לעשות אותה לאט ובזהירות.

חברת סטארט - אפ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
יישום
מה זה הטמעת מערכות?

חברות ועסקים רבים מבינים את החשיבות שיש לשימוש במערכות מחשב מתקדמות על מנת לייעל תהליכים שונים בתוך העסק. השימוש