נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לעצב מדבקות מרהיבות ומשתלמות לפי צרכי העסק שלך

צרכים עסקיים

מדבקות הן כלי שיווקי יעיל לעסקים. הן כלי חיוני עבור עסקים לקידום המותג שלהם ולהגעה לקהל רחב יותר. אפשר לשים מדבקות על מוצרים, אריזות, חומרי קידום מכירות ועוד, מה שהופך אותן לדרך מצוינת לחזק את זהות המותג. המדבקות הן רב תכליתיות, חסכוניות וניתנות להתאמה לכל צורך עסקי. הן מתאימות גם לעסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים.

אפשר לעצב את המדבקות בצורה ובגודל הרצוי לבית העסק , להתאים את הצבעים ללוגו החברה ואת העיצב לפונקציה של המדבקה. פנינו למאיר אידלמן, מנכ"ל חברת ROLTAG, חברה המתמחה בעולמות הדפוס, בייצור והדפסה של חומרי אריזה ומדבקות ששיתף אותנו בטיפים לעיצוב מדבקות מרהיבות עין במחיר אטרקטיבי ובהתאמה לצרכי העסק.

 

איך תעצבו מדבקות מעוצבות במחיר אטרקטיבי?

מדבקות מעוצבות

שמרו על פשטות: עיצוב מדבקה שמעביר את המסר שאתם רוצים צריך להיות ברור, תמציתי וקל להבנה. מומלץ להימנע מצבעוניות יתר, מגופנים או גרפיקה שעלולים להעמיס על העיצוב. עיצוב פשוט הוא זכיר לאורך זמן.

בחרו גודל וצורה המתאימים לצרכים של העסק שלכם: בעת בחירת הגודל והצורה של המדבקה, שקלו מה מטרת המדבקה והיכן היא תמוקם. אם אתם מעצבים מדבקות למטרות קידום מכירות, שקלו להגדיל אותן כדי למשוך תשומת לב. לעומת זאת, אם אתם מעצבים מדבקות לאריזות מוצרים, מדבקות קטנות יותר עשויות להתאים יותר במקרה זה.

השתמשו בתמונות באיכות גבוהה: תמונות באיכות גבוהה הן ברורות ומושכות מבחינה חזותית. תמונות באיכות נמוכה עשויות להיראות מטושטשות או מפוקסלות, מה שהופך אותן לפחות יעילות בלכידת תשומת הלב של לקוחות פוטנציאלים. אם אין לכם גישה לתמונות באיכות גבוהה, שקלו לשכור מעצב גרפי או לרכוש תמונות סטוק מאתרים בעלי מוניטין.

בחרו בצבעים המתאימים לעסק שלכם: התאימו את הצבעים לצבעי המותג שלכם ובחרו בצבעים המשלימים את תדמית המותג . הימנעו משימוש בצבעים רבים מדי שעלולים לגרום למדבקה להיראות עמוסה או מבלבלת.

התאימו את העיצוב לפונקציה של המדבקה: אם אתם מעצבים מדבקות לאריזת מוצרים, ייתכן שתרצו לכלול את הלוגו, את כתובת אתר האינטרנט או עמוד המדיה החברתית של המותג.  לעומת זאת, אם אתם מעצבים מדבקות למטרות קידום מכירות, ייתכן שתרצו לכלול קריאה לפעולה או קוד הנחה. שקלו תמיד את מטרת המדבקה שלכם בעת עיצובה כדי להבטיח שהיא יעילה בהשגת מטרתה המיועדת.

בחרו בשיטת ההדפסה הנכונה: קיימות מספר שיטות הדפסה זמינות, כולל הדפסה דיגיטלית, הדפסת אופסט והדפסת מסך. לכל שיטה יתרונות וחסרונות, ולכן חיוני לבחור את השיטה הנכונה לצרכים ולתקציב שלכם.

אפשר להתאים לכל עסק מדבקות בכל צורה וגודל, לעצב מדבקות ייחודיות ומושכות את העין. עסקים עושים שימוש במדבקות עמידות לאורך זמן, שהן גם פונקציונליות ומחירן אטרקטיבי. מדבקות באיכות טובה ובעיצוב נכון יקדמו באופן יעיל  את מטרות העסק שלכם.

צרכים עסקיים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
יישום
מה זה הטמעת מערכות?

חברות ועסקים רבים מבינים את החשיבות שיש לשימוש במערכות מחשב מתקדמות על מנת לייעל תהליכים שונים בתוך העסק. השימוש