נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היתרונות של מקלחון בהתאמה אישית?

דוש ראשית

מקלחונים מהווים פתרון נהדר לחדרי הרחצה שלנו, מכיוון שהם חוסכים מקום, מים וזמן. יחד עם התפתחות ענף הזגגות בשנים האחרונות, חברות רבות מציעות מקלחונים בהתאמה אישית, המאפשרים לנו לבחור את האלמנטים בהם ע"פ טעמנו. מהם היתרונות של מקלחון בהתאמה אישית?

מהו מקלחון?

מקלחונים נפוצים כיום בבתים רבים, והם מגיעים בעיצובים שונים ומגוונים. המקלחון הוא מתקן סניטרי, העשוי דלתות זכוכית המורכבות על צירים או גלגלים. כשדלתות הזכוכית נסגרות – הן נאטמות בעזרת גומיות ייעודיות המונעות השפרצת מים החוצה אל חדר הרחצה. בשנים האחרונות, חברות זגגות רבות מאפשרות הזמנת מקלחונים בהתאמה אישית – להזמנות ופרטים נוספים לחצו על הקישור.

 

מהם יתרונותיו של מקלחון בהתאמה אישית?

בעוד בעבר מגוון המקלחונים היה מצומצם יותר, כיום אנו יכולים לקבוע בדיוק את נתוני המקלחון שאנו רוצים עבור חדר הרחצה שלנו. התאמה אישית ברמה שכזו מביאה עמה מספר יתרונות, ועליהם נפרט כאן:

גודל מותאם

לא כל חדרי הרחצה הם גדולים, ויש כאלו המצריכים התנהלות חכמה מבחינה מרחבית. התאמה אישית של מקלחון מאפשרת לנו לקבוע את מידותיו המדויקות בחדר הרחצה שלנו, ולמנוע מצבים שבהם הדלתות עשויות להיחבט בעת פתיחתן, או שהכניסה למקלחון היא אינה נוחה.

עיצוב מותאם

כשאנו מחליטים על כל פרט ופרט בעיצוב המקלחון שלנו, אנו יכולים להחליט בדיוק כיצד הוא ייראה! אנשים רבים מעוניינים בצבעים מסוימים עבור דלתות המקלחון שלהם, רמת עכירות מסוימת ואפילו הדפסים מיוחדים. כמו כן, ביכולתנו גם לבחור את צבע הפרזול של המקלחון שלנו, ולהעניק לו מראה ייחודי שישתלב בצורה נהדרת עם הצבעים בחדר הרחצה שלנו.

 

אספקה מהירה

בעבר, הזמנה של מוצרי זכוכית בהתאמה אישית היו אורכים זמן משמעותי. היום המצב הוא שונה, וזאת תודות להתפתחות בשיטות עיבוד הזכוכית. גם כשאנו מזמינים מקלחון בהתאמה אישית, אין זה אומר שנצטרך לחכות זמן רב מדי, ורוב החברות תוכלנה לספק לנו את המוצר כבר תוך מספר ימי עסקים!

מקלחון בהתאמה אישית – שאלות ותשובות

 

באילו צבעים ניתן להזמין את הפרזול למקלחון?

כיום האפשרויות הן גמישות יותר מאשר בעבר, ולכן ניתן להזמין את הפרזול במגוון של צבעים. הצבעים הפופולאריים הם גוון שחור – המונע לכלוכים ומעניק מראה מודגש וחזק, וגוון מתכת – המתאפיין בברק ייחודי, ומשתלב היטב עם עיצובי זכוכית.  

כיצד ניתן לשמור על המקלחון באופן הטוב ביותר?

יש לתחזק את המקלחון אחת לכמה ימים, על מנת למנוע הצטברות של אבנית, פטריות ועובש. ההמלצה הטובה ביותר לעיצובי זכוכית בחדרים רטובים, היא ציפוי ננו היוצר מגן שקוף המונע נזקי אבנית, רטיבות ושומן.

כמה עולה מקלחון בהתאמה אישית?

בהערכה גסה, מקלחון ייעלה בין 1000 ל – 3000, כשמחיר זה נתון לשינויים בעקבות פרמטרים כמו סוג הזכוכית, עיצובים מיוחדים, פרזול מיוחד, גודל המקלחון ועוד.

מקלחון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,