נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מוצרי קורונה ממותגים: איך עסק יכול לנצל את המשבר בהצלחה

משבר הקורונה כבר נרשם ותועד בדפי ההיסטוריה, למרות כי נכון לרגע כתיבת שורות אלה, עדיין לא רואים באופק את הסוף. ומכאן הגיע הטרנד של מוצרי קורונה ממותגים.

 

בחברת מה באלי בוחרים להתמקד דווקא בהיבטים החיוביים וההזדמנויות שהמשבר הזה סיפק לכולנו:

לחזק קשרים קרובים, לשפר מערכות יחסים, לחדד את הנקודות החשובות בחיים וגם למקד את תשומת הלב שלנו במה שחשוב באמת.

באתר של מה באלי, תוכלו למצוא מגוון מוצרי קורונה שימושיים למטרות שונות, שיאפשרו לכם להתנהל בצורה נוחה, סימפטית, קלילה ונעימה, גם עם משבר הבריאות החמור בתולדות העולם המודרני.

אז בין אם אתם מחפשים מוצרים למכירה בעסק שלכם ובין אם אתם מחפשים מתנה ללקוחות ולעובדים שלכם, חשבנו שתרצו לדעת שכל המוצרים של מה באלי יכולים להגיע עם מיתוג, או בלי, בעיצוב מיוחד, או סטנדרטי, עם הטאצ' האישי שלכם, או בלי.

כולם נמכרים בסיטונאות בלבד, ניתנים לעיצוב אישי באמצעות ממשק הפעלה ידידותי וקל לשימוש.

 

רצועות סיליקון צבעוניות למסכות

מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב, בדרך לפגישה חשובה, או תור בקופת חולים ופתאום נקרע לכם הגומי של המסכה? או שקניתם חבילה ענקית של מסכות וגיליתם שהן לא מתאימות לגודל של הפנים שלכם? אז זה המוצר שישים סוף לצרות הקטנות האלה.

רצועות סיליקון צבעוניות, מתכווננות, מתאימות למסכות בד ומסכות חד פעמיות, שיהפכו את ימי הקורונה לנעימים, צבעוניים וקלים יותר עבור כל אדם בכל גיל.

 

מסכת נשימה לפנים בתקן KN95 ממותג

מסכה ייחודית ואיכותית, הכוללת סינון של 95 אחוז של חלקיקים הנישאים באוויר.

מתאימה לעובדים בסביבה מזוהמת, כמו אתרי בנייה, מפעלים כימיים, צוותי רפואה ועוד.

מסכות אלה מתאימות לשימוש רב פעמי, כפי שניתן לצפות ממסכות באיכות כה גבוהה, מיוצרות מחומרים בעלי התנגדות נמוכה לאוויר ולכם מסוגלות לספק תחושת נשימה זורמת ונעימה, בעלות גזרה ארגונומית נוחה לשימוש – גם לפרקי זמן ארוכים.

המסכות מגיעות באריזות של 50 יחידות, אך ארוזות גם כל אחת בנפרד וניתן למתג אותן לפי צרכי הארגון שלכם, על גבי האריזות האישיות.

 

פותחן דלתות ולחצן כפתורי מעליות ללא מגע כף יד

זהו גאדג'ט שלא ברור איך לא חשבו עליו קודם.

גם אם לא הייתה כאן קורונה, המגע הישיר בכף יד חשופה בפריטים כמו ידיות של דלתות בבניין משותף, או ציבורי, לחיצה על כפתורי מעלית מזוהמים משימוש של עשרות ומאות אנשים ביום, אינו מתאים לכל אחד, אם להתבטא בלשון המעטה.

על אחת כמה וכמה בימים אלה, כאשר אנחנו לא רוצים לגעת בשום דבר שמישהו זר נגע בו לפנינו, התעטש עליו, או השתעל.

הפריט הזה מאפשר לכם לפתוח כל דלת וללחוץ על כפתורי המעלית, בלי צורך בכפפות גומי, בלי חשש מהדבקה במזהמים שונים, במחיר נוח ונמוך במיוחד.

מתאים בתור מתנה ללקוחות, או מתנה לעובדים, ניתן למיתוג בתור מוצר קד"ם ומתאים גם למכירה בתוך העסק שלכם.

 

מד חום דיגיטלי אינפרא אדום בתוספת מיתוג

אם אתם רוצים לפנק לקוח עסקי, או למכור מוצר ייחודי, אם אתם יודעים שמה שאנשים צריכים עכשיו זה מוצר חוסך זמן, נוח לשימוש, איכותי וחכם, שיש לו שטח גדול למיתוג, אבל אפשר גם להשאיר אותו בלי מיתוג כמובן, אז מד חום דיגיטלי הוא המוצר בשבילכם.

ניתן להדפיס עליו במגוון צבעים ולהפוך אותו למוצר אטרקטיבי לילדים, או להשאיר אותו בצבע המקורי ולהתאים אותו לשימוש בכל מקום.

 

מצלמת זום (אינטרנט) FULL HD

מצלמות מיוחדות למי מכם שמוצאים את עצמם מבלים שעות ארוכות בשיחות ופגישות זום, לבני נוער וילדים שמשתתפים בפרויקט למידה מרחוק ונמאס להם להיות תקועים מול מצלמה קטנה ולא איכותית, מצלמות אינטרנט איכותיות, במחירים נוחים, במגוון לבחירה, בגדלים ועיצובים שונים, ממתינות לכם באתר של מה באלי.

גם את המצלמות הללו ניתן למתג ולעצב כרצונכם, בהתאם להעדפות שלכם ושל קהל היעד.

 

מוצרים בעיצוב ומיתוג אישי

מוצרי הקורונה של מה באלי, מיועדים להזמנה בסיטונאות בלבד, מתאימים להדפסה של מיתוג ועיצוב לבחירתכם וניתנים לעיצוב באמצעות פלטפורמה נוחה וידידותית למשתמש הנמצאת באתר.

כל מה שצריך לעשות זה לבחור את המוצר הרצוי, ללחוץ על כפתור "התחל לעצב" ולפעול לפי ההנחיות של המערכת. 

באופן הזה תוכלו ליצור מוצר מעוצב, עם אופי ספציפי:

תוכלו לשלב משפט השראה, או מסר פרסומי, להדפיס תמונה אטרקטיבית, מתאימה לקהל היעד שלכם, או לוגו שיווקי, שיהפוך את המוצר הזה למתנה ממותגת עבור הלקוחות והעובדים שלכם.

מוצרים ממותגים ומעוצבים הם המומחיות של מה באלי, מזה שנים רבות שהם מציעים את מגוון האפשרויות הרחב שעומד לרשותם.

מלבד מוצרי קורונה ממותגים ומעוצבים, תוכלו למצוא אצלם גאדג'טים מכל הסוגים, מוצרים שימושיים, אביזרים טכנולוגיים ופריטים משלימים, לחווית שימוש מלאה.

את המוצרים של ma bali ניתן לעצב באמצעות הממשק הידידותי שבאתר, על ידי הוספה של תמונה, לוגו, וטקסט.

כך אתם יכולים ליצור מוצר שנושא את המסר השיווקי שלכם, מפרסם אתכם בכל מקום בו הוא נמצא ומשמש את בעליו למטרות שונות.

אם המוצר מיועד למכירה, תוכלו להוסיף לו הדפסה מעוצבת שתהפוך אותו אטרקטיבי עבור קהל היעד הספציפי שלכם.

 

בשורה התחתונה

אתם יכולים לראות את הקורונה באור חיובי, או לראות דווקא את חצי הכוס הריקה ולהכיר דווקא בהיבטים השליליים של המצב, אבל כך או כך, מוצרי קורונה יכולים לשפר את איכות החיים שלכם במידה ניכרת, לעשות את החיים יותר קלים ונעימים וגם להוסיף קריצה נעימה של עיצוב מיוחד, חשיבה יצירתית ורעיונות ייחודיים.

מוזמנים להכנס לקטלוג מוצרי הקורונה במה באלי https://ma-bali.com/category/corona-products, לבחור את המוצר המתאים לכם ולהמשיך לממשק העיצוב שיאפשר לכם לראות איך המוצר ייראה לאחר העיצוב האישי שלכם.

people-5306374_640 (1)

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
יישום
מה זה הטמעת מערכות?

חברות ועסקים רבים מבינים את החשיבות שיש לשימוש במערכות מחשב מתקדמות על מנת לייעל תהליכים שונים בתוך העסק. השימוש