נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף לשכור או לקנות דירה באשדוד?

קניית דירה

שאלת 'השכרה לעומת קנייה?' רלוונטית היום יותר מאי פעם, עם דעות לכאן ולכאן.

במיוחד בעיר אשדוד שפורחת בקצב מסחרר, יש המון היבטים שצריך לקחת בחשבון.

לא סוד שזוהי החלטה שיכולה להיות גורלית עבור עתידכם הפיננסי.

בשביל להקל עליכם קצת עם גודל ההחלטה, סידרנו לכם את היתרונות והחסרונות של כל אופציה כדי שתבואו מוכנים לקראת ההחלטה שלכם.

 

היתרונות ברכישה

היום ישנן יחסית הרבה דירות למכירה באשדוד, אך בקרוב ממש הן יהפכו למצרך נדיר ויקר. מדובר פה על השקעה לטווח ארוך, בין אם אתם קונים כדי לגור בנכס, או כדי לשכור אותו, או אפילו כדי ישר למכור אותו זה יצא עסק משתלם. כמו כן, בעלות על בית יוצרת אצלכם יציבות ותחושת ביטחון, נכון משכנתא זאת החלטה אבל במסלול הנכון עבורכם התשלומים החודשיים יהיו יציבים יותר מאשר שוק השכירות. רכישת נכס מציגה בפניכם מספר הזדמנויות שיכולות לייצר הכנסות רבות. חלק מבעלי הבתים חיים כיום מהכנסות הנובעות מהשכרת נכסים, ומציעים להם עוד יותר רווח כספי.

 

חסרונות ברכישה

בעלות על בית מגיעה עם מגוון מפתיע של הוצאות שהשוכרים לא משלמים ישירות. אלה כוללים דמי אחזקה, דמי ביטוח, תשלומי משכנתא. זה תיק לא קטן וכן ראוי לבחינה מעמיקה. בנוסף, עלויות ראשוניות גבוהות זה שיקול משמעותי, בסוף צריך הון מסויים להתחיל איתו ולא כולם נמצאים במצב שהמשכורות כבר יציבות וגם החסכונות עומדים לרשותם. תמיד יש סיכון שהשוק יפתיע בתנודות שלו,ופתאום ערך הנכס יפחת. אם זאת קשה מאוד להאמין שזה יקרה באשדוד, שמראה כבר עכשיו על אחוזי צמיחה מרשימים.

 

יתרונות בהשכרה

השכרה, משמעותה העיקרית אין מחויבות יותר מדי גדולה, אומנם חותמים על חוזה אפשר לצאת בכל רגע שתרצו בתשלום קנס מסויים. השכרת דירה מאפשרת לכם לבדוק את מקום המגורים, האם אתם מרוצים ואוהבים את האוכלוסיה. כמו דייטים לפני החתונה. ישנן פחות הוצאות כספיות לטווח קצר, על ידי השכרה, אתם נמנע מתשלום עמלות מראש וסכומים גדולים.אם אתם מתכננים להישאר רק זמן קצר או לא בטוחים לגבי תוכניות התעסוקה שלכם, השכרה מאפשרת לכם יותר גמישות מבחינת מעבר לאזורים שונים ובדרך כלל היא אופציה טובה אם אתם צריכים את החופש.

 

חסרונות בהשכרה

חוסר יכולת לבצע שינויים, אם אתם נהנה להפוך בית לבית, תהיו מוגבל לבצע שיפוץ כלשהו בתוך הנכס. יותר הוצאות ארוכות טווח, שנים של שכירות יגבשו עלויות משמעותיות וללא נכס מוחשי בסוף. על ידי התחשבות בתוכניות לטווח ארוך, תשלומי השכירות החודשיים שלכם, תוכלו להעריך כמה תוציאו בסופו של דבר ולקבל החלטה מושכלת שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים הפיננסיים שלכם. באשדוד יש גם אלמנט של שעון מתקתק, כי ככל שמחכים מחירי הדירות יעלו ואיתם גם מחירי שכר הדירה לשוכרים.

 

מטבעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן