נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה תצטרכו לשלם למתווך על מנת למצוא משרד שווה להשכרה

מתווך

כיום ישנו מגוון רחב של משרדים, וכל חברה להשכרה מציעה שירותים שונים והטבות. משרד לכל חברה הינו פתרון מתאים כאשר רוצים לייצר חלל משותף ומקצועי לכלל העובדים. אז מה העלות של השכרת משרד ומה משפיע על כך?

 

מה המחיר של השכרת משרד?

מחיר של משרד משנתה בהתאם לכמה גורמים. בתוך כך, המיקום הגיאוגרפי, סוגי הריהוט או החדרים שתרצו להשכיר, ישפיעו באופן ישיר על העלות החודשית להשכרה. למשל, מרחב עבודה בבאר שבע יהיה נמוך בכ-400-1,000 ₪ ממרחב עבודה דומה בתל אביב.

עם זאת, חשוב לציין כי לתוספת המחיר יתרון בנגישות המשרד ללקוחות. בנוסף, סוג הריהוט משפיע, ישנם שולחנות וכיסאות זולים יותר וזולים פחות. בהתאם לצרכי העובדים, ייבחר הריהוט והאזור המתאים. עלות המתווך המקובלת היא עלות של חודש שכירות אחד + מע"מ. בתוך לוח נדלן מסחרי, תוכלו למצוא משרדים שווים, בתיווך מקצועי ומיומן.

 

לפי מה מחפשים משרד בצורה נכונה?

  • חיפוש משרד לפי גודל – הצעד הבסיסי והראשוני בתהליך החיפוש, הוא הגדרת גודל המשרד הרצוי מבעוד מועד. חשוב לדעת מה היקף העובדים עבורם המשרד מושכר, ובהתאם להעריך את גודל המשרד הרצוי.
  • חיפוש לפי תקציב – לאחר שהבנתם מה הוא גודל המשרד הדרוש, יש לגבש תקציב מתאים. בדקו מה הם יכולות העסק או החברה, וחפשו משרד העומד ביכולות הכלכליות שלכם. יש מגוון משרדים להשכרה, וכדי לעשות סינון יעיל ואפקטיבי, חשוב לעשות זאת מראש, בצורה מסודרת ומחושבת. עלות המשרד יכולה להשתנות לפי אזורים, לפי האווירה סביבו ולפי רמת הטיפוח והנראות של הבניין.

 

מה הן הדרכים לחיפוש משרד?

  • חיפוש דרך לוחות נדל"ן – זהו ערוץ פופולארי ביותר, דרכו ניתן לחפש משרדים מתוך מגוון רחב. החיפוש דורש ביקור בכל משרד, בדיקה וקבלת החלטה על סמך האפשרויות שבדקתם.
  • חיפוש דרך מודעות בעיתון – אמנם מדובר בשיטה המרגישה שייכת למאה הקודמת, אך בעלי משרדים עדיין מפרסים מודעות השכרה גם בפלטפורמות אלו. שווה להעיף מבט בעיתון, אולי שם מחכה לכם המשרד הבא שלכם.
  • חיפוש דרך חברת נדל"ן – זהו חיפוש ממוקד אשר מותאם אישית לצרכים שלכם. ניתן לעדכן את החברה בגודל הרצוי, בתקציב הרצוי, ובכל שאר התנאים הדרושים לכם. עובדי החברה יוצאים לחיפוש עבורכם, במטרה למצוא את המשרד שיענה על הצרכים שלכם באופן מיטבי.

 

לסיכום

חיפוש משרד להשכרה יכול להיות תהליך ארוך ומאתגר, יש להציב מטרות, ולהשקיע בחיפוש סדרתי על מנת למצוא את המשרד המושלם. ניתן להקל על החיפוש על ידי שימוש בלוח נדל"ן מסחרי, ובכך לעבור על מודעות ברשת ולחפש את המשרדים אשר עומדים בסטנדרטים שהצבתם לחיפוש. אז החליטו על אזור, סביבה, גודל ותקציב, וצאו למסע חיפוש המשרד השווה שלכם.

נדל"ן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן