נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כלכלי יותר – כרטיס תדלוק או דלקן אוניברסלי?

PublicDomainPictures / Pixabay

הנושא הכלכלי הוא נושא שמלווה אותנו בחיי היום יום שלנו. אנחנו פוגשים אותו בעבודה שלנו, בקניות שאנחנו עורכים בסופר מרקט, ובחשבונות שאותם אנחנו משלמים מדי חודש או חודשיים. היות והנושא הכלכלי תופס מקום מרכזי כל כך בחיים שלנו, גם בכל הנוגע לתדלוקי הרכב שלנו אנחנו צריכים לקחת אותו בחשבון. כדי לעזור לכם להבין את התמונה, יצאנו לבדוק מה כלכלי יותר – כרטיס תדלוק או דלקן אוניברסלי?

 

דלקן אוניברסלי: כי אתם לא ממש צריכים עוד כרטיס בארנק שלכם

כרטיס תדלוק הוא, בסופו של דבר, עוד כרטיס פלסטיק שיצטרף לארנק שלכם. בינינו, הארנק שלכם גם ככה מפוצץ בכרטיסי אשראי, כרטיסי ביקור, כרטיסיות לחנות הפרחים ואולי גם לחנות המלבי שמתחת לבית, אז בשביל מה בדיוק אתם צריכים עוד כרטיס בארנק שלכם?

היות וכרטיס תדלוק הוא זה שמכיל את כל הפרטים שלכם, מספיק שהוא הולך לאיבוד או נגנב, וכבר אתם נקלעים לבלאגן גדול. דלקן אוניברסלי ממש לא עובד בצורה הזו, ולכן הוא עדיף בהרבה יותר מבחינת הנוחות.

 

דלקן אוניברסלי הוא כלכלי הרבה יותר – בואו נבין למה

דלקן אוניברסלי הוא לא סתם חידוש, הוא חידוש שעומד לשנות לכם את החיים בצורה קיצונית, וכמובן שלטובה. דלקן אוניברסלי שמותקן ברכב שלכם, מאפשר לכם לתדלק בכל פעם מחדש, מבלי לשלוף שום כרטיס, לשלם, או אפילו ללכלך את הידיים. דלקן אוניברסלי עובד עם שבב קטן שמותקן לכם ברכב, שתפקידו לזהות את התדלוקים שאתם מבצעים. בסוף כל תדלוק אתם פשוט סוגרים את המכסה של חריץ התדלוק, וממשיכים בדרך שלכם בצורה פשוטה ביותר.

את נושא התשלום אתם סוגרים בסוף כל חודש, בהתאם לכמות התדלוקים שביצעתם, כמות הליטרים שתדלקתם, שעות התדלוק, תחנות התדלוק שבהן ביקרתם ועוד. באופן הזה, הראש שלכם הופך להיות הרבה יותר שקט.

 

ריכוז הנתונים על ידי דלקן אוניברסלי הוא הדבר הכלכלי ביותר בעולם

עד היום כנראה שתדלקתם בצורה המסורתית, ושילמתם עבור כל תדלוק מחדש. את החשבונית בוודאי איבדתם איפשהו ברכב, וזהו – אין לכם עוד כל דרך לשלוט על כמות ההוצאות עבור התדלוקים. דלקן אוניברסלי מרכז עבורכם את כל הנתונים החשובים לגבי תשלומי התדלוק שלכם, וכך בסוף כל חודש אתם יכולים ללמוד מהנתונים ולהסיק מסקנות לגבי התדלוקים הבאים.

לא מעט לקוחות חסכו מאות שקלים בשנה על ידי הצצה בדו"ח הנתונים שמתקבל על ידי דלקן אוניברסלי, ועכשיו הגיע התור שלכם להתחיל ולחסוך גם בעצמכם.

 

דלקן אוניברסלי של חברת אימג'ינריום

חברת אימג'ינריום מציעה לכם להנות מדלקן אוניברסלי מתקדם, ומשירות לקוחות זמין, יעיל ונעים ביותר. היכנסו לאתר החברה בכתובת imaginarium.co.il, ואל תבזבזו עוד רגע אחד על שיטת התדלוק הישנה. סעו בזהירות, שמרו על עצמכם, והכי חשוב – התקדמו ביחד עם הטכנולוגיה!

מד דלק כחול אדום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,