נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה מרוויח קוסם ליום הולדת

נרות

תחום הקוסמות בארץ ובעולם תופץ תאוצה מרשימה מאוד בשנים האחרונות. הסיבה העיקרית לכך, היא כנסתו של תחום הקוסמות לפריים טיים ולטלוויזיה בכל העולם וכן גם בישראל. נראה שתחום זה מרגש רבים ומצליח לסחוף את הצופים בצורה שהפתיעה רבים מאוד העוסקים בתחום השיווק והטלוויזיה בשנים האחרונות.

תחום הקוסמות המרכזי שתופס את הבמה הינו אומנות החושים, טלפתיה וכדומה אשר מרבה להדים בעיקר את תושבי אמריקה, מה שעם הזמן הופך להיות מופע מרכזי בהרבה תוכניות טלוויזיה ואירועים שונים.

בארץ נראה שעיקר נוכחות של תחום הקוסמות בא לידי ביטוי דווקא באירועים הפרטיים – הרבה מבקשים ליצור אירוע מגוון ומקורי מה שמוביל אותם להזמין קוסם או אמן חושים לאירוע שלהם. אז כמה באמת מרוויח קוסם באירועים פרטיים ? הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

מה כולל מופע של קוסם ביום ההולדת

מופע של קוסמים מבטיח לכם ראשית, מופע של פעם בחיים. לא רבים האירועים שאנחנו מוזמנים אליהם שכוללים מופע קוסמים או אומנות חושים ולכן זהו אירוע מקורי וחשדני מאוד אשר יוצר אירוע בלתי נשכח בזיכרון כל האורחים המוזמנים.

אירוע קוסמים נפוצים מאוד בכל סוגי האירועים, בניהם אירועי חתונה, בר מצווה ובת מצווה, מסיבות רווקות וכדומה אך האירוע המרכזי ביותר שאליו מוזמנים הקוסים הוא, אירוע ימי הולדת.

רובנו ישר סבורים שהזמנת קוסם לאירוע יום הולדת מתאים רק לגילאים הצעירים, אך בתקופה האחרונה הזמנת קוסם לאירועי יום הולדת תופס תאוצה גם אצל המבוגרים אשר מבקשים אירוע מבדר ומרגש המתאים גם לגיל יותר מבוגר. פרטים נוספים באתר https://asael-magic.co.il.

 

כמה מרוויח קוסם באירוע יום הולדת?

כפי שצוין, הפופולאריות של קוסמים בתקופה האחרונה רק עולה ומכאן גם כמות ההזמנות שלהם לעבודה. ככול שנושא זה נהיה יותר מבוקש כך גם המחירים בהתאם. ישנה הרבה אצה בשוק, ישנם קוסמים חובבים, מנוסים מאוד, קוסמים שלמדו בחוץ לארץ וקוסמים שהוכשרו בארץ – לכל אחד מחיר שונה לחלוטין.

טווח המחירים בהזמנת קוסמים לימי הולדת הינו רחב מאוד ולכן קשה לקבוע מחיר ברור וספציפי. בנוסף, תופעה נוספת שנפוצה בעיקר בחוץ לארץ ובמיוחד באמריקה הינה הסלבריטאיות שמגיעה עם ההצלחה. ממש כמו זמרים, שחקים וכדומה, גם אמני חושים וקוסמים מגיעים לרמת סלבריטאיות ומכאן שגם התקציב עולה.

לאומנים אשר דורשים הרבה כסף לרוב נעוצה הסיבה בהיותם דמות ציבורית ומפורסת וממש כמו שנרצה להזמין אמן מפורסם לשיר בחופה שלנו – נצטרך לשלם הרבה. טווח המחירים הכללי של אמני חושים וקוסמים בארץ עומד על כ – 1,000 שקלים עד כ – 5,000 לאירוע פרטי.

מומלץ מאוד טרם הזמנת קוסם, לערוך השוואת מחירים שכוללת גם את תשומת הלב לאיזה סוג מופע אתם מחפשים – האם רוצים שהוא יהיה מרכזי מאוד או רק אירוע פתיחה או קבלת אורחים.

עוגה עם נרות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,