נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל היום בטן-גב. למה לא בעצם?

חדר שינה

חופשה בסיני מהווה עבור רבים בריחה מושלמת מהמציאות הישראלית התובענית.

על אף שסיני היתה בעבר של ישראל, ההבדל בין ישראל לסיני הוא כמו שמיים וארץ.

רוגע, שקט ושלווה הן שלוש המילים אשר מכתיבות את הווייב בסיני, בין אם אתם בחושות לאורך החופים או במלונות בערים כמו דהב או שארם א שייח, בסיני הקצב איטי ורגוע יותר, אך אין זה אומר שבסיני יושבים רק רגל על רגל כל היום או עושים בטן גב תחת השמש הקופחת, נכון, זו תמיד אופציה אם זה מה שאתם מחפשים בחופשה שלכם, אך בסיני, עם כל הרוגע והשקט תוכלו למצוא גם הרבה פעילויות לעשות (ובפעילויות אנו לא מדברים רק על קריאת ספרים או התנדנדות בערסל).

הטבע הקסום של סיני שמורכב מהרים מדבריים וים כחול מספק פעילות רבה. ישנם לא מעט טרקים שניתן לעשות בהרים של סיני – החל מטיפוס לג'בל מוסא בסנטה קטרינה (ההר שרבים מאמינים שהוא הר סיני), או טרקים רבים לקניונים, וואדיות ונווה מדבר ועד קייט סרפינג, צלילת סקובה, צלילה חופשית, שנירקולים ועוד.

 

אופנה חדשה בחופים הקסומים

בשנים האחרונות פרחה מאוד היוגה בעולם המערבי. למי שעוד לא הספיק לשמוע על או להתנסות ביוגה- יוגה זו למעשה פילוסופיית חיים רוחנית הודית המשלבת בין חיבור לנפש בדרכים רוחניות לבין אימון לגוף. יש העושים אימוני יוגה מדי יום, ויש העושים פעם בשבוע, יש המעדיפים בקבוצות, ויש המעדיפים לבד. ישנם זרמים רבים ליוגה כך שכל אחד יכול להתחבר לזרם המועדף עליו ולכמויות וצורת האימון המתאימה לו. בעזרת האימונים, הנשימות והמדיטציות משפרים את הגוף והנפש ויוצרים איחוד, רוגע ושלווה.

רוגע ושלווה, פעילות גופנית. שני הדברים האלה יחד הם בעצם המהות של חופשות בסיני, לכן בשנים האחרונות תוכלו למצוא המון ריטריטים ליוגה בסיני, במלונות מוצעים שיעורי יוגה רבים, אפילו בקמפים תוכלו למצוא כמעט תמיד מורה ליוגה שבדיוק ירד/ה לסיני ועושה שיעורים כל בוקר.

 

ציוד מינימלי, שלווה מקסימלית

כיוון שבשביל אימון היוגה כל מה שצריך הוא בגדים נוחים ומזרון יוגה, גם אלו שאוהבים להתאמן לבד אורזים איתם בדרך כלל את מזרון היוגה בתיק נשיאה ופורשים אותו במרפסת החושה שלהם ומתאמנים בבוקר או בשקיעה.

אימון יוגה בתחילת היום יגרום לכם להרגיש רעננים ומלאי אנרגיה לקראת היום שבא והוא מתחבר נהדר גם עם פעילויות ספורט אחרות (בחלקן אפילו מומלץ לעשות אימון יוגה לפני שיוצאים לפעילות הספורטיבית), ואימון יוגה בשעות השקיעה יעניק לכם תחושת שלמות אחרי יום מלא פעילות בסיני (או סתם רביצה בערסל וקריאת ספר, אנחנו לא שופטים).

אז אם כבר אתם אורזים בתיק לסיני שנורקלים, סנפירים (מישהו אמר קורס צלילה?), נעלי הליכה, בגד ים ובגדים נוחים, למה שלא תוסיפו גם מזרון יוגה, אשר משקלו הקל והעובדה שהוא מתגלגל הופכת אותו לקל מאוד לנשיאה בתיק נשיאה מותאם, ותהפכו את החופשה הזו בסיני לפרודקטיבית בטיפול עצמי.

 

רצועת חוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
יעד חם
המלצות חמות מהיעד החם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט

תל אביב
רק תל אביב?

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי

מגדלים
תכנון מסלול בדובאי

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק

חדר סטנדרט
איך לבחור מלון באיטליה?

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה