נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

 שלושה יתרונות להזמנת פירות וירקות עד הבית

תותים

הקושי בהזמנת פירות וירקות

מנהלי ומנהלות משקי בית ברחבי הארץ, נתקלים לא אחת בצורך לצאת לסופר הקרוב ולרכוש פירות וירקות. תהליך הרכישה לא קל. הוא כולל יציאה לסופר, מציאת חנייה, חיפוש של מוצרים איכותיים, אריזתם ולאחר מכן נסיעה הביתה. לעיתים, אין בנמצא סחורה איכותית, והקונה ימצא את עצמו מכתת את רגליו בין כמה סופרים. כך, הוא מבזבז זמן יקר, מאמץ ופעמים רבות גם כסף.

בדיוק לשם כך, קיימים שירותי משלוח בסופרים ברחבי הארץ, אך גם אז, אין הבטחה שהסחורה אותה הזמנתם באתר האינטרנט של הרשת, היא באמת סחורה איכותית של פירות וירקות טריים.

כמענה לבעיות הללו, קיימות בארץ מספר חברות המפעילות שירותי משלוחים ישירות מהחקלאי לביתו של הלקוח, ומספקות ללקוח סחורה איכותית וטרייה. אחת החברות המובילות בארץ בתחום זה, היא חברת "מהכפר אליך" פירות וירקות, של משפחת אליהוא מאזור צפון הנגב. החברה, שמה לעצמה למטרה, לספק תוצרת חקלאית איכותית, של מגוון רחב של פירות וירקות, באופן ישיר לביתו של הלקוח.

הפירות מגיעים בטריות ובאריזות נקיות, את ההזמנות ניתן לבצע מאתר החברה, במספר שלבים פשוטים, או דרך שיחת טלפון.

כעת, נציג בפניכם את היתרונות הגדולים, בצורת קנייה מסוג זה.

 

יתרונות ההזמנה הישירה

חסכון בזמן

בעולם המודרני, הקניות אותן אנו מבצעים לפחות פעם בשבוע, גוזלות מאתנו זמן יקר, אותו ניתן היה להשקיע בחיי המשפחה שלנו, בעבודה או בבילויים עם חברינו. במיוחד כשמדובר בפירות וירקות, שבהליך קנייתם מעורב סינון, בדיקה ושקילה של הפירות והירקות. לכן, קנייה ישירה, ומשלוח שיגיע אליכם עד למפתן הדלת, יחסוך מאתכם את כל הזמן היקר הזה.

 

סחורה איכותית

הפירות והירקות אותם אנו קונים היום במגוון המרכולים והסופרים ליד הבית, עוברים מספר ידיים עד שמגיעים לסל הקניות שלנו. במהלך המעברים אותם הם עוברים, איכותם יורדת, ולעיתים עובר גם זמן רב יחסית עד שהפירות והירקות מונחים לפנינו על מדף הקניות. כך, שגם הפירות והירקות המעולים ביותר, מגיעים אלינו במצב מעט פחות טוב מהרגע בו הם יוצאים מהשדה.

לכן, קנייה ישירה מהחקלאי, על ידי חברת "מהכפר אליך", תניח על פתח ביתכם ירקות איכותיים וטריים, ללא מעבר דרך גורמים מתווכים וטלטולים רבים.

 

שירות לקוחות

לחברת "מהכפר אליך", חשובה מאוד שביעות רצונם של לקוחות החברה, ובניגוד לקניות בסופר, בהן כאשר הסחורה המוצעת לנו לא איכותית כל כך, אין לנו אפשרות להחלפה, ואין לנו אפשרות להתלונן. במידה ולאחר ביצוע הזמנה ישירה דרך אתר החברה אתם מגלים תקלה או פגם בסחורה, קיימים אנשי קשר שיטפלו בבעיות ובפגמים, ויקשיבו לכל תלונה או בעיה שגיליתם.

 

לסיכום

מהסיבות שפורטו לעיל, מומלץ מאוד לבצע הזמנה ישירה דרך חברת "מהכפר אליך", וליהנות מהסחורה האיכותית.

 

אבטיח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,