נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חקירות לפני השקעה – איזה מידע חובה לאסוף

טביעות אצבע

אתם חושבים לבצע השקעה כזו או אחרת? רוצים לקנות עסק ממישהו אחר? חושבים אולי להשכיר את הדירה שלכם לדיירים חדשים? או שאולי אתם רוצים לקנות דירה מאדם כלשהו? אם כך, כדאי שתדעו: חשוב מאוד לבצע חקירה כמה שיותר מעמיקה לפני ההשקעה, כי זו הדרך היחידה למזער טעויות שאח"כ אתם עלולים לשלם עליהן ביוקר.

 

למה כדאי לבצע חקירה לפני השקעה כזו או אחרת?

עוד לפני שנדבר על השאלה איך בוחרים חוקר פרטי ומי יוכל לבצע עבורכם את החקירה בפועל, צריך להבין את החשיבות של חקירה כזאת. אם, למשל, אתם חושבים להשקיע את כל ההון שלכם בדירה כלשהי שעתידה לשמש אתכם ואת המשפחה, ברור שלא תרצו לגלות אח"כ שמי שמכר לכם את הדירה הוא לא באמת הבעלים החוקיים שלה. ידעתם שיש אינספור מקרים כאלה שמתקיימים בישראל בכל שנה? זה נכון גם לגבי עסקים מסוגים שונים ולכן, רק אם יבצעו עבורכם חקירה מקיפה, תוכלו להיות בטוחים שאתם לא קורבן לעוד מקרה מצטער של הונאה. למשל, האם העסק שמוכרים לכם הוא עסק חוקי? או שאולי בפועל זה עסק ששקוע בחובות שכלל לא ידעתם עליהם ושבסופו של דבר אתם תצטרכו לשלם? את כל אלה יוכל להבהיר לכם החוקר הפרטי שיבצע עבורכם את החקירה ולכן ברור מדוע אי אפשר לוותר על שירות כזה.

 

איזה חוקר פרטי יתאים למשימה?

זה לא משנה אם מדובר על חקירה שכוללת התעסקות בנושא כמו גילוי האזנות סתר או שזו חקירה כלכלית לכל דבר ועניין. מה שבטוח זה שהחוקר הפרטי שאליו אתם פונים חייב להיות מקצועי ביותר. זה אפילו לא משנה אם לא מדובר בפועל על השקעה שאתם עומדים לבצע אלא על חשד שבן הזוג בוגד בכם. מה שכן חשוב הוא שהחוקר יידע לבצע את העבודה בצורה דיסקרטית, מקצועית וכמה שיותר מהירה. הרבה פעמים בחקירות פרטיות המהירות היא פונקציה מאוד חשובה ולכן רצוי לפנות אל חוקרים פרטיים שיהיו כמה שיותר זמינים עבורכם.

 

האם חקירה לפני השקעה עולה הרבה?

אתם רוצים שהחוקרים הכי טובים שיש היום בישראל יבצעו עבורכם חקירה פרטית וחוששים שזה ייצא מאוד יקר? הסירו דאגה מלבכם, כי זה מאוד תלוי בגורמים שונים. ראשית, ניתן לראות שהרבה פעמים פונקציית הזמן תשפיע על המחיר, כלומר, אם זו חקירה דחופה, טבעי שתשלמו עליה יותר. שנית, זה ברור שאם אתם פונים אל חוקרים מוכרים יותר מאחרים, תשלמו להם יותר כסף. מצד שני, כלל לא בטוח שכדאי לכם לפנות אל משרד חקירות אנונימי, כי אומנם שם תשלמו פחות, אך האם החקירה תתבצע בצורה מספיק טובה? לא בטוח. ברוב המקרים, כאשר רוצים לבצע חקירות לפני השקעה, אין מקום לטעויות ולכן רצוי לשלם יותר, להפקיד את המשימה בידי המומחים ולדעת שהכול יסתיים במהרה.

 

בלש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חקירות
חקירה כספית
איך לבחור חוקר פרטי?

אם שאלתם את עצמכם כיצד לבחור חוקר פרטי, אנחנו מציעים להכיר את הדרך הארוכה שחוקרים פרטיים עוברים עד שהם