נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור חוקר פרטי?

חקירה כספית

אם שאלתם את עצמכם כיצד לבחור חוקר פרטי, אנחנו מציעים להכיר את הדרך הארוכה שחוקרים פרטיים עוברים עד שהם רשאים לפתוח משרד חקירות משלהם.

הנה כל הדגשים והטיפים שצריך לפני שבוחרים להסתייע במשרד חקירות פרטי.

לא רבים יודעים זאת, אבל למעשה, חוקרים פרטיים צריכים לעבור דרך ארוכה למדי עד שהם יכולים לפתוח משרד חקירות פרטיות משלהם. למעשה, מדובר בערך ב-8 שנים של התמחות ועבודה בתחום החקירות. לאחר תקופה זו, שלא כוללת את תקופת הלימודים המקדימה לה, יהיה ניתן להציע שירות חקירות פרטיות לציבור הרחב. הנה כל המידע הרלוונטי לכם:

 

חוקר פרטי ומה שאני צריך לדעת עליו

אם אתם צריכים חוקר פרטי, אתם רוצים לדעת שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, שהוא יגיע לחקר האמת. בין אם צריך חוקר פרטי בצפון או בכל אזור אחר, החוקר הפרטי, כדאי שיגיע עם רזומה בהתאם. בעוד שחלק מהחוקרים הפרטיים מתחילים את דרכם ללא כל ניסיון מקדים, חוקרים אחרים מגיעים עם עבר של מודיעין, משטרה, שב"כ ועוד. אם כך, זהו אחד הדברים הראשונים שכדאי לבדוק – מה הוא הרזומה של החוקר הפרטי שלכם?

דבר נוסף וחשוב שיש לבדוק, הסמכה ורישיון של חוקר פרטי. כמו שאמרנו, חוקרים פרטיים עוברים דרך ארוכה עד שהם רשאים לפי החוק לפתוח משרד חקירות פרטיות. תבדקו שהחוקר בעל רישיון והסמכה, שהוא עבר את המסלול המקצועי הנדרש בחוק. המסלול הוא 3 שנים של התמחות, כמו גם 5 שנים בתור חוקר פרטי במשרד חקירות מורשה. להוסיף על כך את תקופת הלימודים, מדובר במסלול של בערך 9 וחצי שנים. בהחלט מרשים.

 

מה עוד אני צריך לדעת לפני בחירה במשרד חקירות?

מעבר למה שציינו עד כה, יהיה חשוב גם לבדוק את הניסיון המקצועי של משרד החקירות. אם למשל אתם מעוניינים לגלות בגידה של בן זוג, תבדקו שלחוקר הפרטי יש ניסיון עם מקרים כאלו. ככה גם רלוונטי למשל, במקרים של איתור מרגלים תעשייתיים במקום העבודה. צריכים חקירה כלכלית? אז כדאי לבדוק שלמשרד החקירות יש ניסיון עשיר עם חקירות כלכליות. מעבר לכך, משרד חקירות יכול לספק גם שירות של גילוי ואיתור מכשירי האזנה.

 

טיפים לבחירת משרד חקירות פרטיות

בין אם אתם צריכים חוקר פרטי למטרה זו אחרת, הכי חשוב גם לבדוק שיש לכם כימיה עם החוקר. ללא הכימיה האנושית, פחות יהיה מומלץ להסתייע בחוקר. ודבר אחרון, תמיד יהיה חשוב גם לבדוק את תחום ההתמחות של החוקר.

בעוד שחלק מהחוקרים מתמחים דווקא בתחום של גילוי בגידות, אחרים יתמחו בחקירות כלכליות. בין אם אתם צריכים את השירות הזה או האחר, תעקבו אחר הדגשים שנתנו כאן ותבחרו בצורה מושכלת. הכי חשוב שתגיעו בסופו של דבר לגילוי האמת.

 

זכוכית מגדלת וטביעות אצבע

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חקירות