נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בצפון, בדרום ובמרכז: 3 חופים בארץ שאתם חייבים לבקר

שקיעה

ישראל הקטנטנה, אורכה לא עולה על 500 קילומטרים של יופי טבעי מכל הסוגים, אבל למרות שהיא כל כך קטנה, יש בה חופים מדהימים לכל אורכה, המשתרעים כל פני הים התיכון, ים סוף, ים כנרת ואפילו ים המלח.

כדי שתקבלו השראה ותצאו לטייל בחופים, לפגוש בעלי חיים, אנשים, נוף משגע ושרידים היסטוריים מרתקים, החלטנו לשתף אתכם בשלושת החופים האהובים עלינו – אחד בצפון הארץ, אחד במרכז ואחד ממש בקצה הדרומי של המפה.

 

צפון – חוף אכזיב וגן לאומי אכזיב

חוף אכזיב נחשב לאחד החופים היפים בצפון הארץ. המפרצים המדהימים ביופים, ים כחול צלול וטבעי, מים מלאי חיים ועניין, חול חלק מושלם לרביצה 0 כל אלה הופכים את חוף אכזיב ליעד מיוחד במינו לחובבי החופים והבילוי הימי.

לצד החוף הקסום, אפשר למצוא את אחד הגנים הלאומיים המרתקים בישראל, שם אפשר לטייל בין מערות טבעיות ושרידי עיר מקראית, לשכשך בבריכות מים עתיקות ולתפוס מנוחה בחניון לילה מוסדר, כדי שתוכלו להשאיר שם עוד לילה (בינינו, אתם כנראה גם לא ממש תרצו לעזוב).

 

מרכז – חוף הקשתות של קיסריה – חוף האקוודוקט

במרחק חצי שעה נסיעה מתל אביב שוכן אחד החופים הציוריים ביותר בישראל.

טיול על חול חלק ורך במיוחד ייקח אתכם לביקור מרתק באתר היסטורי – האקוודוקט הרומאי.

לאורך הקשתות, שיוצרת תעלת המים הענקים והארוכה, אפשר לדרוך על החול הרך, להנות משקיעות משגעות, לפגוש סרטנים וחלזונות, לאסוף צדפים שנשטפו מהים ולהתרגש מהמים הצלולים והכחולים.

אם חשקה נפשכם בקצת רומנטיקה, זה החוף המושלם בשבילכם, אבל הוא המקום המושלם גם למי שרוצה לתפוס קצת שלווה באמצע החיים, להנות מחוף פראי ושקט, כמעט כמו בסיני ולהתאהב במקום.

 

דרום – חוף ריף הדולפינים באילת

אחד החופים הדרומיים ביותר בישראל הוא גם ביתה של משפחת דולפינים קסומה, שהגיעה מבסיס צבאי בים השחור – לאחר התפרקות ברית המועצות.

הדולפינים אמנם שוחים בחופשיות רוב שעות היום ולא תמיד מוצאים את הזמן להגיע לומר שלום לעשרות האורחים שמגיעים לראות אותם, אבל החוף כל כך קסום ומושקע, מלא יופי ופינות חמד נפלאות ואפילו מכוסה בחול חלק ורך – בניגוד לחופים אחרים באילת, המכוסים באבנים דוקרות.

על החוף יש מסעדה עם אוכל פשוט ונהדר, המון פעילויות לילדים וגם מבוגרים שרוצים להתפנק בסביבה שקטה ואינטימית ימצאו שם את מבוקשם בבריכות הסודיות, שרק יודעי דבר מכירים.

 

לסיכום

בין אם אתם מעדיפים לבלות במרכז הארץ, לנפוש בצפון או להדרים לקצה הכי רחוק על המפה, תוכלו למצוא לכל אורכה של ישראל הקטנה חופים משגעים, עם כניסה בתשלום, או בחינם, עם או בלי שירותי חוף, עם או בלי חול חלק, אבל כמעט תמיד תוכלו להנות משקיעות וזריחות מדהימות ביופיין, לפגוש בעלי חיים ימיים מרתקים, לשחות, לגלוש, לצלול, או פשוט לנוח מול הנוף הכי יפה בעולם. רוצים להגיע מוכנים לים? היכנסו לאתר: https://www.tranquilo.co.il.

 

ילדים משחקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
יעד חם
המלצות חמות מהיעד החם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט

תל אביב
רק תל אביב?

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי

מגדלים
תכנון מסלול בדובאי

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק

חדר סטנדרט
איך לבחור מלון באיטליה?

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה