נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החלפת ברז דולף – המדריך המלא

טיפות

 הברז דולף? מעוניינים להתחדש בברז חדש? החלפת ברז דולף יכולה להיות עניין פשוט למי שיש ידיים טובות.

המאמר יציג את המדריך המלא להחלפת ברז דולף.

 

מתי מחליפים ברז?

כשהברז דולף מתבזבזים מים לשווא והרעש של הטפטוף הופך למטרד. זה הזמן להתחדש בברז חדש ומעוצב. החלפת הברז יכולה להיות ענין פשוט כשמדובר בברז סוללה המחובר באופן ישיר לצנרת. בניגוד לכך, החלפת ברז פרח מורכבת יותר מכיוון שהצינור אליו הוא מחובר גמיש יותר ונמצא מתחת לכיור. יש לחבר אותו לברז ניל הנמצא גם הוא מתחת לכיור שתפקידו לתאם בין הברז לבין הצנרת. כדי להיות בטוח שהוא מורכב כמו שצריך מומלץ לקבל סיוע מאינסטלטור מקצועי כמו מיסטר אינסטלטור בדרום.

 

כיצד מחליפים ברז סוללה?

בשלב ראשון סגרו את השיבר הראשי הנמצא סמוך לשעון המים. לאחר מכן שחררו באמצעות מפתח שוודי את האומים בזהירות. ניתן לרסס מעט חומר שומני כדי שהפתיחה תהיה קלה. הוציאו את הברז ואת כיסויי הצנרת. בשלב הבא הבריגו את הכיסויים החדשים ופתחו את השיבר הראשי בחזרה. עוד לפני שמרכיבים את הברז, כל הלכלוך יצא כשתפתחו את המים והם ייראו עכורים. כשהמים מתחילים להתבהר ניתן להתקין את הברז החדש תוך כדי סיבוב האומים בחזרה. במידה והצינורות המחברים בין הצנרת הראשית לברז חלודים או סדוקים, עדיף להזמין אינסטלטור מקצועי אחרת הברז החדש עלול להיות מותקן בזווית לא ישרה. במידה והנזילה היא מצוואר הברז, ניתן לחזק את החיבורים. כאשר הגומייה האוטמת מיובשת אפשר להחליף רק את צוואר הברז אך מומלץ להחליף את כולו.

 

כיצד מחליפים ברז פרח?

התקנת ברז פרח יותר מסובכת מהתקנת ברז סוללה ועדיף שהאינסטלטור יעשה זאת בשבילכם, בעיקר אם מדובר בברז נשלף. המורכבות קשורה לברז ניל שמתחת לכיור. יש לסגור אותו, לנתק את הצינורות המחוברים אליו, לשחרר את האום שתפקידו להצמיד את הברז לכיור ורק אז להוציא אותו מהמקום. לאחר מכן יש לחבר את צינורות הברז החדש לברז ניל ולקבע אותו. כאשר הצינורות המאריכים המחוברים לברז ניל חלודים יש להחליפם ולהוציא את הברז ממקומו. האינסטלטור יוכל לבצע פעולות אלו במקצועיות ובמהירות ואתם תחסכו לא מעט כאב ראש.

 

כיצד מחליפים ברז ניל?

החלפת ברז ניל מתחת לכיור מורכבת יותר, אך ניתן לעשות זאת גם לבד. בשלב ראשון סוגרים את השיבר הראשי, מפרקים את הצינור המחבר בין הברז הרגיל לברז ניל באמצעות מפתח שוודי כנגד כיוון השעון. לאחר מכן מפרקים את הברז ניל ממקומו. רצוי לא לחכות שהברז ידלוף ולהחליפו כאשר מופיעים סימני קורוזיה. אם הנירוסטה שלו הופכת לירקרקה סימן שהצטברה עליו קורוזיה שתגרום בהמשך לנזילה. חשוב להניח מתחת לברז ניל דלי לאיסוף המים שיצאו בעת ההחלפה. מתקינים באותה צורה את הברז ניל החדש וסוגרים באופן הרמטי לא לפני שמלפפים על ההברגה פשתן ומניחים עליו טפלון.

מטבח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,