נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדרכים הבטיחותיות ביותר להרחיק יונים

יונים להרחקת יונים

הרחקת יונים יכולה להתבצע בצורה עצמאית או מקצועית, אך הדבר החשוב ביותר הוא להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות. במאמר הבא נסביר למה כדאי להרחיק יונים וכיצד ניתן לעשות את זה

הרחקת יונים היא משימה מורכבת שמחייבת התמדה. יונים נוטות למצוא מקום מסתור באזורים שונים, הן מעבירות מחלות ולרוב הן גם משאירות אחריהן לשלשת לא נעימה לעין. עם הזמן, בעלי בתים או דירות שלא מרחיקים את היונים חושפים את עצמם לנזקים ולפגיעה בערך הנכס.

העניין הוא שיש מה לעשות על מנת להרחיק יונים. אבל עוד לפני שנכנסים אל עובי הקורה ומשווים בין הפתרונות הקיימים, צריך להבין את החשיבות של שמירה על הבטיחות.

 

מדוע הבטיחות היא עניין חשוב בהרחקת יונים?

על פניו, כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לעלות לגג או לטפס לאדן החלון על מנת להרחיק משם את היונים. מצד שני, אלו בדיוק המקומות המסוכנים שאליהם לא כדאי להגיע בלי השגחה או ציוד מתאים. לשם השוואה, לבעלי מקצוע יש את הניסיון המתאים על מנת להגיע למקומות האלה, הם מסוגלים להיעזר בבמות הרמה ויש להם גם חומרי הרחקה והדברה יעילים לטווח ארוך.

מעבר לכך, הבטיחות היא עניין חשוב בהרחקת יונים גם בגלל שהן כאמור מעבירות מחלות. אם לא רוצים לגעת בלשלשת יונים או להיחשף לחיידקים ולנגיפים שהן מעבירות ממקום למקום, צריך להקפיד על בטיחות ועל סטריליות והיגיינה.

 

למה להזמין בעלי מקצוע שירחיקו את היונים?

התייעצות עם נציגי חברה מקצועית כמו https://tzevetg.co.il למשל מאפשרת לתאם שירותי הדברה גם בהתראה קצרה. אבל בניגוד למצב של השמדת סוגים שונים של חרקים, מזיקים, מעופפים, מכרסמים וכן הלאה, בהרחקת יונים יש צורך להתמודד עם הסיבה לבעיה ולא רק עם הסימפטומים שמופיעים על פני השטח.

בכל מקרה, מבחינת הלקוחות אין ספק שהדרך הכי בטיחותית להרחיק יונים היא לתת לאנשי המקצוע לעשות את העבודה שלהם. אם בעלי המקצוע בטוחים שהם מספקים שירות טוב ואמין, לרוב הם גם יציעו תקופת אחריות מסוימת. לכן הזמנת שירותי הדברה לטובת הרחקת יונים היא לא רק פתרון בטיחותי ומומלץ, אלא גם משתלם ויעיל.

 

איך בכל זאת מרחיקים את היונים לבד?

יכול להיות שאחת לתקופה מסוימת נרצה לגבות את הפעולה של בעלי המקצוע ולהרחיק את היונים לבד. כמו כן, יש מקרים שבהם היונים מופיעות במקומות נמוכים ולא מסוכנים. בנסיבות כאלה, עדיף להשתמש באמצעי מניעה ולא הדברה.

דוקרן שמודבק על אדן החלון או בחדר הכביסה יכול להספיק על מנת להרחיק את כל סוגי היונים והמעופפים. בנוסף, יש כיום סוגים שונים של דוקרנים וניתן להשוות ביניהם לפי חומרי גלם, מידות ומחיר. במידת הצורך, אפשר גם להתייעץ עם בעלי מקצוע ולקבל מהם המלצות.

יונים להרחקת יונים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברה