נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדרך הכי טובה לאבטח את העסק

מצלמות

מלבד להיות מוסד כשיר לקבלת ביטוח מלא, אבטחת העסק היא האינטרס הראשון והביס ביותר של הבעלים של אותו המקום. שמירה על הציוד, מערב אחרי סחורה ושמירה על הלקוחות הם הבסיס לקיומו של מוסד כשיר לאנשים. ישנם אמצעי אבטחה רבים לעסק, וכתבה זו תרכז עבורכם את החשובים ביותר.

 

מצלמת אבטחה לעסק

אין אפשרות לשום עסק להתנהל בראש שקט מבלי מערך שלם של מצלמות אבטחה שפזורות ברחבי העסק. מיקום נכון של מצלמות אבטחה לעסק יוכל לתת לכם כיסוי מלא של כל המרחבים בהם העסק פועל, כולל אזורי אחסון, חנייה, כלל שדה הראייה של הרחוב, משרדים וכו' … מצלמו אבטחה בעסק נותנות שקט ללקוחות ונותנות גב למנהל, בידיעה שאם נגרם נזק לרכוש או גוף אפשר לאתר את מקור הבעיה.

 

אזעקה

לוח בקר ואזעקה הם מערכת אחת שלא מובנת מאליו. מערכת זו מורכבת מחיישנים במחוברים באופן חוטי או אלחוטי לבקר הראשי. האזעקה נדלקת או נכבית בהתאם לקוד הכיבוי שאותו בוחר בעל העסק, ומשם זה ראש שקט למשך הלילה או כלל השעות שבהן העסק לא עובד. בקר ומערך חיישנים יוכלו לאתר תנועות חשודות בזמן שהאזעקה כבויה, ואלו מיד מפעילים חיווי אצל חברת האבטחה שהתקינה את המערכת ומיד יוצרים קשר עם בעל העסק.

 

לחצן מצוקה

אמצעי אבטחה זה מיועד בעיקר לעסקי צרכנות מהירים כמו פיצוציות ומכולות. גל הפשיעה בדרום הארץ מעורר חרדה, חשש ודאגה לעתיד העסקים הללו ולחצן מצוקה מחובר באופן ישיר למוקד חירום ומיד מקפיץ כוחות משטרה לכתובת בה ממוקם הלחצן. אמצעי זה אינו מקיף כמו מצלמות אבטחה לעסק או מערכת אזעקה, אבל הוא כן מאפשר קריאה לעזרה ברגע שיש אירוע או סיטואציה מורכבת.

 

סורג ובריח

האמצעי הכי בסיסי ואלי אחד הממגנים ביותר לעסק. כל מה שצריך הוא מספר של רתך או חברה שעוסקת בהרכבת מערכי סורגים נגררים ואתם מסודרים. סורגים אלו מותקנים על מסילה, ויכולי להתקפל לצדדים בזמן פתיחת העסק. בזמן הסגירה, אחרי שאתם מוכנים לעזוב את המקום ואחרי שננעלת הדלת האחרונה; כל מה שצריך לעשות הוא לגרור את הסורגים על המסילה, לאבטח אותם עם מנעול עבה ואתם מסודרים.

 

סיכום האמצעים

אמצעי אבטחה אלו לא חייבים להתקיים כולם באותו בית עסק, אך אין ספק שככל שתרבו למגן את המקום שלכם ככה הוא יהיה בטוח יותר לכם, ללקוחות, לעובדים וגם לשמירה על כל הציוד שלכם. אם אתם עם עסק קיים, מומלץ מאוד להתייעץ עם חברת אבטחה ככדי לבחון האם אתם צריכים להוסיף עוד אמצעים למיגון העסק.

אין ספק שהחשוב מכולם הוא מצלמות אבטחה לעסק בגלל יכולת המעקב שהן נותנות, אחרי הציוד, הלקוחות והעובדים. אל תסתכנו, מגנו את העסק שלכם.

עמוד עם מצלמה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
יישום
מה זה הטמעת מערכות?

חברות ועסקים רבים מבינים את החשיבות שיש לשימוש במערכות מחשב מתקדמות על מנת לייעל תהליכים שונים בתוך העסק. השימוש