נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדברת ג'וקים טבעית

congerdesign / Pixabay

הדברת ג'וקים דורשת לעיתים קרובות שימוש בחומרים כימיים בעלי עוצמה רבה. השימוש בחומרים הללו נובע מהעמידות האדירה של הג'וקים לחומרי הדברה, ומהצורך להגיע לריכוז גבוה ולכמות גדולה של החומרים החוקיים על מנת שאלה יהיו אפקטיביים. כאשר מדובר על הדברת ג'וקים טבעית, האתגר הוא גדול אף יותר. במאמר זה נפרט על מספר דברים שיש לבצע לקראת הדברה טבעית.

 

מניעה כשלב ראשון

הג'וקים חודרים לביתכם ממגוון עצום של חריצים וחורים, אשר אל חלקם כנראה שלא שמתם לב מעולם. הדבר החשוב ביותר שיש לעשות לקראת הדברת ג'וקים טבעית, הוא למנוע מהם להגיע אל חלל הבית. מהרגע שהם חדרו, כל ג'וק יכול להטיל מאות ביצים, והסיפור הופך להיות מורכב בהרבה. טפלו בחריצים בין אריחי הבית בעזרת רובה או סיליקון, ואטמו פתחי ביוב בעזרת מכסי רשת ייעודיים. נסו לשמור על ניקיון באזור המטבח, והימנעו מפיזור שאריות אוכל בחדרי הבית. לעיתים קרובות, אפילו התקנה של רשתות לחלון יכולה למנוע חדירה של חלק ניכר מהג'וקים, ולהפוך את ההדברה שלכם לטבעית, מהירה ויעילה בהרבה.

 

איתור באמצעות מלכודת דבק ופנס

רבים שואלים כיצד להיפטר מהג'וקים ב-5 שלבים? התשובה לכך משתנה על פי סוג הג'וק, בין אם גרמני או אמריקאי, ועל פי צורת העבודה של המדביר הספציפי אותו בחרתם לביצוע העבודה. בכל מקרה, השלב הראשוני ביותר בכל צורות הדברת הג'וקים, הוא איתור של המוקדים שלהם בחלל הבית. איתור מוקדי הג'וקים עשוי להיות יותר מאתגר מאשר איתור קיני נמלים או מזיקים אחרים. הסיבה לכך היא שהג'וקים אינם חיות חברתיות, ולא תמיד יש להם קן ספציפי אליו הם חוזרים. הדרך הטובה ביותר לאתר מוקדי הג'וקים, היא בעזרת מלכודת דבק. שימו את מלכודות הדבק באזורים החשודים בבית, ובדקו כמה ג'וקים נתפסו עליהם בכל יום. כך, תוכלו להתמקד על אזורים נגועים יותר, ולהציב את המלכודות שוב עד איתור המוקד הראשי של חדירת הג'וקים. הפנס יכול לשמש אתכם למעקב אחרי הג'וקים אשר יוצאים החוצה לחלל הבית בלילה כאשר רוב האורות מכובים והשטח פנוי.

 

הזמינו בעל מקצוע מוביל לטיפול בבעיה

כאשר אתם בוחרים בהדברת ג'וקים טבעית, עליכם לבחור בבעל מקצוע שיבין את הצורך שלכם וידע לענות עליו בצורה הטובה ביותר. אם אתם מתעניינים בהדברה טבעית כדי למזער נזק סביבתי וסיכון בריאותי לבני הבית, יתכן מאוד ותוכלו לקבל הסבר עם חומרי הדברה בעלי פוטנציאל נזק קטן יותר מהמדביר שבחרתם. אם אתם מעוניינים בכך מחשש לחיות מחמד, או מסיבות של רחמים על בעלי החיים, מדביר איכותי ידע לשוחח אתכם ולסייע לכם לבחור את שיטת ההדברה המתאימה לכם ביותר. נסו לבחור במדביר מומלץ, בעל הידע הדרוש לפתרון מלא של הבעיה, שיבטיח שהג'וקים בביתכם יחוסלו באופן מלא לחלוטין.

ג'וקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,