נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההבדל בין הום סטיילינג לעיצוב פנים

עיצוב פנים של בית

בעוד שחלק ממסלולי הלימוד יצריכו ממכם השקעה של שנים, חלק אחר ממסלולי הלימוד יסתיימו מבלי שתספיקו אפילו למצמץ. האמת, גם אם המסלול עצמו מאוד ארוך, אם תאהבו אותו – הזמן יטוס לכם. ומה בנוגע ללימודי עיצוב פנים, האם מדובר למעשה בתחום של הום סטיילינג? 

אז לא בדיוק, לא מדובר באותה גברת בשינוי הדרת. אם מדברים על לימודי עיצוב פנים, מדברים למעשה על תחום שונה לגמרי מהתחום של הום סטיילינג. בסופו של דבר, אפשר לקחת את הדוגמה של אושיות בפלטפורמות החברתיות השונות.

זה לפעמים יספיק לכם בכדי לפתוח דלת לעולם ה-הום סטיילינג. אם מישהי צוברת ניסיון וקהל עוקבים בפלטפורמות החברתיות, זה בהחלט יכול להוביל להזמנות עסקיות אשר קוראות לה לעצב דירות בעזרת הום סטיילינג. לחץ כאן כדי לראות עם אילו פריטי עיצוב ואלמנטים כמו צמחים מלאכותיים מעצב הפנים עשוי לעבוד.

 

האם ניתן ללמוד עיצוב פנים והום סטיילינג בארץ?

ומה לגבי מעצב הפנים? האם פלוני יכול לפתוח דף בפלטפורמה חברתית, לצבור עוקבים ולהתחיל לקבל הזמנות עסקיות? ובכן, ממש לא. מעצבי פנים צריכים ללמוד את התחום של עיצוב פנים, בין אם הם אושיות אינטרנטיות, או פחות. 

הום סטיילינג הוא אמנם תחום עיסוק, והוא גם תחום עיסוק שיכול להניב רווחים נאים בהחלט, אבל הוא לא מקצוע שרבים בוחרים ללמוד במוסד אקדמאי בארץ.

אם אתם מעוניינים ללמוד הום סטיילינג במכללה אקדמאית לכל דבר, יהיה ניתן לנסות מכללות בחו"ל, כמו כן בסטודיו מסוגים שונים. יחד עם זאת, אם תרצו לפצוח בקריירה של מעצבי פנים, אתם לחלוטין תוכלו ללמוד את המקצוע הזה בארץ.

 

במה עוסק מעצב הפנים ומעצב הדירות

מי שמתעסק בהום סטיילינג, בדרך כלל יתעסק בכל מה שקשור לעיצוב דירות. שזה בעצם מה שעושה מעצב הפנים. אבל בניגוד למי שעוסק בהום סטיילינג, מעצבי פנים יעסקו גם בשרטוט תוכניות בנייה, תכנון ועיצוב. אם כך, אנחנו מבינים למעשה, שמעצב הפנים יעסוק בטווח פעילות רחב יותר מאשר נותני שירות אחרים בתחום העיצוב.    

אם תמיד הרגשתם שנועדתם לעצב דירות, יש בפניכם מספר אופציות. קודם כל, אתם יכולים להירשם למסלול לימודים בתחום של עיצוב פנים. אם אתם מחליטים שלא, כמובן שתוכלו לנסות להיכנס לעולם של הום סטיילינג ברשות עצמכם. מעדיפים ללמוד הום סטיילינג ועיצוב פנים במוסד אקדמאי מוכר? ישנם מוסדות שונים כמו שנקר הנדסאים, שדרכם ניתן ללמוד את תחומים אלו.

 

האם ניתן ללמוד עיצוב פנים אונליין?

יחד עם מוסדות מוכרים בארץ ובחו"ל, ניתן גם ללמוד בימינו אונליין את התחום של הום סטיילינג. לגבי עיצוב פנים, נכון להיום לא קיימת אפשרות ללמוד לימודי אונליין מקיפים בעיצוב פנים. אם תרצו להירשם ללימודים בתחום זה, תוכלו ללמוד את חלק מהקורסים אונליין, אבל אחרים יצריכו הגעה פיזית למוסד הלימודי. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובנייה
שרותים ומקלחון
איך להתקין ניאגרה סמויה

בשנים האחרונות אנו רואים ניאגרות סמויות כמעט בכל מקום, בבתים פרטיים, בתי מלון, צימרים, קניונים ואפילו במסעדות. מבחינה פונקציונלית

אנשי עבודה
תמ"א 38 בישראל – 2020

פרויקטי תמ"א 38 בישראל מובילים תנופת התחדשות ברחבי המדינה, לאחרונה עולים קולות, שהושתקו עקב הבחירות החוזרות ונשנות להביא לביטול