נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אדריכל פנים ומעצב פנים זה אותו דבר?

ישיבה לפני עבודה

זקוקים לשירותי עיצוב ואדריכלות? תוהים האם את כל השירותים הללו תוכלו לקבל תחת קורת גג אחת? אם כך, כדאי שתדעו שאדריכל ומעצב זה לא אותו הדבר ולכן בהחלט יכול להיות שתזדקקו לשירותיהם של שני אנשי המקצוע במקביל.

איש מקצוע  

מדוע לא כדאי לוותר על שירותיה של מעצבת ואדריכלית?

אם אתם נמצאים היום ברגע המרגש שבו אתם מגשימים חלום ובונים בית, ברור מדוע תרצו לעשות זאת בעזרת אנשי המקצוע הכי טובים שיש. זו הסיבה שבגללה כדאי יהיה לפנות לא רק אל אדריכל פנים, אלא גם אל מעצבת פנים מקצועית. התפקיד של אדריכל הפנים הוא לבדוק יותר את נושא הקונסטרוקציה ולוודא שהמבנה תקין, בין אם המבנה כולל בתוכו מעלית, מדרגות או כל אלמנט אחר. לעומת זאת, מעצבת פנים אחראית על הפיכת המקום למעוצב ויפה, בין אם זה כולל את שילובי הצבעים, את שילובי הטקסטורות או כל דבר אחר. לכן יש חשיבות לעבודה מול שני אנשי מקצוע שונים, כי בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שהבית גם בטיחותי וגם מעוצב בדיוק כמו שתמיד רציתם.

איך תדעו לאיזה משרד אדריכלים ומעצבי פנים כדאי לכם לפנות?

אם חשבתם שיהיה לכם קל לבחור את מעצבי הפנים שלכם ואת האדריכלים שילוו את הפרויקט שבו אתם עסוקים, דעו שזה לא מדויק. יש היום לא מעט מומחים שעוסקים בתחום הזה ולכן נשאלת השאלה כיצד נוכל לבחור את הטובים ביותר? והאם בכל משרד באמת יחכו לכם אנשי מקצוע שגם יהיה לכם נעים לעבוד מולם? התשובה היא, כמובן, לא. לכן יש טעם לבדוק: מה הניסיון של המשרד שעימו אתם יוצרים קשר? והאם מדובר על מומחים שעובדים בתחום הזה כבר כמה שנים? האם יש חוות דעת טובות לגבי עובדי המשרד והאם לקוחות אחרים שקיבלו שירות מאותו משרד באמת יצאו מרוצים מהתוצאה הסופית של עיצוב הבית ובנייתו?

כמה עולים שירותיו של אדריכל פנים ומעצבת פנים?

אם הייתם רוצים להתקין היום בביתכם ניאגרה סמויה grohe, לא הייתם רוצים לדעת כמה זה יכול לעלות לכם? התשובה היא שבוודאי כן הייתם רוצים לדעת על איזה עלויות מדובר. יתרה מכך, סביר להניח שגם הייתם רוצים לעשות מחקר קטן בנושא כדי להצליח לחסוך כמה שיותר כסף. זה בדיוק מה שמומלץ לכולם לעשות גם כאשר רוצים לפנות אל משרד של אדריכלים או מעצבי פנים. האם כאשר תשלמו מחירים מופקעים זה אומר שתרצו יותר מרוצים? והאם לא כדאי יהיה להשקיע קצת גם בהשוואת מחירים כדי להבין על כמה עומד המחיר הממוצע בתחום הזה? כדאי שתדעו שבתחום הזה יש תנודות מאוד גדולות ולכן, אם אתם יכולים לקבל כמה הצעות ממספר משרדים שונים שעוסקים בענף הזה, זה כדאי.

לעוד בנושא: https://www.avner-kopel.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין