נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מלון באיטליה?

חדר סטנדרט

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה ולא סתם – איטליה מציעה שפע של אטרקציות לכל המשפחה ובמחירים שאינם גבוהים מדי, לצד קולינריה משובחת אך לא מתוכחמת מדי ונופים מרהיבים.

מזג האוויר במדינה גם הוא לרוב ידידותי למשתמש הישראלי ואף החורף בה איננו אכזרי מדי ומזכיר ברובו את החורף הירושלמי. התחבורה גם היא נגישה וזמינה, ומחירי הטיסות לאיטליה הם אלו שהופכים את העסקה לכדאית ממש, והספונטניים שאינם מחויבים לתאריך ספיציפי יוכלו למצוא כרטיסי טיסה במחירים מצחיקים ממש (עשרות בודדות של דולרים לטיסת לואו-קוסט עם תיק גב קטן ועצירת ביניים קצרצרה באירופה).

אז מגוון אתרים ומסלולי טיול, מסעדות ופאבים, מרכזי קניות ונקודות תצפיות יפהפיות – הכל בנמצא, כל שנותר הוא לחשוב מתי לפקוד את רפובליקה איטליאנה והיכן לישון.

 

מלון באיטליה – מתי, איך ואיפה?

בהקשר זה חשוב לקחת בחשבון כי בשיא העונה (חודשי הקיץ ומועדי החגים, בעיקר הימים הסמוכים לחג המולד ועד השנה החדשה) המחירים יכולים להכפיל את עצמם ואף יותר בכל מה שקשור לענף התיירות, בעיקר טיסות ומלונות. אם אתם מתכוונים לבקר באיטליה במועדים אלו או בסמוך להם מומלץ לשריין הכל מראש – טיסות, מלונות ובמידת האפשר גם לרכוש כרטיסים לאטרקציות המרכזיות על מנת לחסוך כסף ולהמנע מתורים ארוכים.

בחירת מקום הלינה איננו דבר של מה בכך שהרי יש לכך השפעה רבה על הטיול. מלונות באיטליה שנמצאים למשל במרכז העיר (כל עיר) מאפשר לכם להיות קרובים לאטרקציות המרכזיות – במקרה זה סביר להניח כי הלינה תהיה יקרה יותר, אך השימוש בתחבורה הציבורית יהיה מינימאלי, מה שיחסוך לכם כסף וגם זמן יקר. לעומת זאת, לינה מרוחקת יותר תהיה בדרך כלל זולה באופן משמעותי, אך יתכנו הוצאות על שימוש בתחבורה ציבורית ומוניות, או לחילופין השכרת רכב אשר ייקרו את הטיול באופן ניכר וגם לא תמיד יהיו נוחות ונגישות.

כך או כך, לאחר שהחלטתם מתי ולאן בדיוק יתבצע הטיול, תוכלו למצוא מלונות באיטליה כמעט בכל תקציב, החל מחדר מעונות עם מיטות קומותיים ושירותים משותפים ועד מלונות פאר מפנקים כיד המלך. בנוסף לאלו יש גם אופציות של אירבנב בדירות חביבות כפי שמקובל מאוד ללון ברחבי העולם ובאירופה בפרט.

המטיילים באזורים שאינן הערים הגדולות יוכלו להנות מאפשרויות לינה מיוחדות ומגוונות יותר שאם יקרו בדרככם, מומלץ שלא לוותר עליהן. כך למשל המטיילים באזור טוסקנה יוכלו לשכור חדר בטירה (או טירה שלמה למשפחה), אם תטיילו באזורים כפריים תוכלו לשכור חדר בחווה חקלאית – חוויה אותנטית בלתי נשכחת ובאזור הרי הדולומיטים ניתן ללון בבתי טרולי מסורתיים.

לבסוף, לאחר שבחרתם היכן ללון והתייעצתם עם מטיילים אחרים שטיילו באותו סגנון של טיול, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין הסוכניות, האתרים והאפליקציות השונות על מנת לקבל את המחיר האטרקטיבי ביותר. אם אתם מבצעים השוואה זו באמצעות דפדפן האינטרנט מומלץ לבצע את הגלישה במצב "גלישה בסתר" ולנקות את העוגיות. לסיום, אל תשכחו לוודא מהי מדיניות הביטולים טרם ההזמנה והאם התשלום הוא תשלום סופי או שמא מתחבאות הפתעות כמו תשלום עבור ניקיון (קורה בדרך כלל באירבנב), מסים שונים או עמלות.

אריבדרצ'י!

 

מקום תיירותי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
יעד חם
המלצות חמות מהיעד החם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט

תל אביב
רק תל אביב?

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי

מגדלים
תכנון מסלול בדובאי

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק