נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איטום קיר חיצוני ב 4 שלבים

קיר חיצוני מלבנים

לאחרונה שמתם לב שיש לכם בעיית איטום בקיר? אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון ועד כמה זה יהיה מורכב לטפל במצב? אם כך, כדאי שתדעו: היום אפשר לעשות עבודות איטום שונות מהסוג הזה בכמה שלבים קצרים ופשוטים, כך שאין סיבה לדחות את העניין.

 

השלב הראשון: בוחרים איש מקצוע מתאים

אי אפשר לדבר על איטום קירות חיצוניים ולא לדבר על בחירת אנשי המקצוע המתאימים למשימה. האמת היא, שלא כל מי שמפרסם את עצמו בתור איש מקצוע שיוכל לאטום כל קיר הוא באמת אדם שיוכל להתמודד עם המשימה.

כפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, בסופו של דבר, השאלה באיזה איש מקצוע תבחרו תשפיע בצורה משמעותית ביותר על התוצאה בשטח ועל השאלה האם האיטום יהיה איכותי או לא. לכן, השלב הראשון שאתם צריכים לעבור בדרך לאיטום הקיר, הוא להקפיד על בחירת אנשי המקצוע הכי טובים שיש.

 

השלב השני: בדיקת המצב בשטח

חשוב להבין שצריך לבדוק כל בעיית איטום לעומק כדי להחליט איך מטפלים בה. לכן, למעשה כבר בשלב השני צריך להזמין את איש המקצוע למקום ולתת לו לבחור את הדברים לעומק.

איך באמת נראים הקירות? האם מדובר על בעיית איטום שקיימת בקיר אחד בלבד או שאולי מדובר על בעיה שקיימת בכל הקירות של המבנה? במסגרת אותו ביקור ובדיקת השטח ניתן יהיה להבין עד כמה העבודה שצריך לעשות בפועל הינה מורכבת או לא, מה שגם ישפיע כמובן על הצעת המחיר שתקבלו.

 

השלב השלישי: יישום שליכט אקרילי

בדרך כלל, כאשר מדובר על בעיות איטום הקשורות לליקוי טיח, מה שיבחרו אנשי המקצוע לעשות הוא להשתמש בחומר אקרילי. מדובר על חומר מאוד יעיל ומקצועי, כזה שמחזיק מעמד לזמן רב ולמעשה מבצע איטום מאוד יעיל בשטח.

מצד שני, אם אצלכם באופן ספציפי בעיית האיטום היא שונה, לא בטוח שתמיד אנשי המקצוע ירצו לעבור על השלב הזה בדרך לאיטום המושלם. יכול להיות שהם יעדיפו לעשות שימוש בחומרי איטום אחרים, כי כאמור, כל מקרה נבדק לגופו.

 

השלב הרביעי: שימוש בחיפוי אבן

אם מדובר לא רק עבודת איטום אלא גם על עניין של עיצוב ויופי או אפילו חיזוק, בהחלט יכול להיות שאנשי המקצוע שלכם ירצו לעשות גם שימוש בחיפוי אבן. מדובר על חיפוי שיוכל לשנות בצורה משמעותית ביותר את חזות המבנה, כך שיש טעם לקחת זאת בחשבון אם אתם כבר מתעסקים באיטום קירות חיצוניים.

אם עד היום דחיתם את הטיפול בבעיית האיטום כי הייתם בטוחים שמדובר על הוצאה כלכלית גדולה, דעו שזה לא מדויק. היום אנחנו רואים שיש גם אפשרות ליהנות ממחירים טובים שלא כוללים הוצאה מוגזמת, כך שאין סיבה להשלים עם המצב אם אפשר להזמין כמה שיותר מהר את אנשי המקצוע המובילים.

2 דלתות - אחת כחולה ואחת אדומה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,