נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה מסאז' הישראלים הכי אוהבים?

טיפול רפואי

מרגישים מתוחים? יכול להיות שאתם צריכים מסאז' טוב. תוכלו לבחור בין סוגי עיסויים רבים, כאשר הם גם ניתנים בשירות של עיסוי עד הבית – מומלץ! מעוניינים להזמין עיסוי שוודי הביתה? אולי תאילנדי? מה לגבי עיסוי רקמות עמוק? בואו נדבר פינוק אמיתי.

רוצים לדבר על פינוק? ישראלים אוהבים מסאז'! עיסויים ניתנים לאנשים כל יום וברחבי הארץ, אפילו בימים בהם כולנו טרודים ממחלות ונגיפים, דוגמת נגיף הקורונה. וכבר בנקודה זו חשוב להדגיש, בחרתם לקבל עיסוי עד הבית? אתם חייבים לוודא שהמעסים שלכם אסתטיים, שומרים על היגיינה ואחראיים. לא נראה ככה? אל תתחילו בכלל את העיסוי! אפילו אם כבר הזמנתן אותם לביתכם והם הגיעו.

 

ישראלים אוהבים פינוקים ועיסויים עד הבית

הישראלים מאוד אוהבים להתפנק, במיוחד אם מדובר על מסאז עד הבית ע"י מעסה מוסמך. וכשמדברים על פינוקים עד הבית, חשוב לזכור כי ישנם עיסויים המוגדרים אפקטיביים יותר וגם פחות. במילים פשוטות, ישנם עיסויים המספקים תחושת הירגעות ושלווה, בעוד שישנם עיסויים אחרים המוגדרים למטרות של פעולות שונות. אילו פעולות?

למשל, המרצת הדם בגוף. עיסוי שוודי למשל, הוא אחד מאותם סוגי עיסויים אשר מוגדרים "חדורי מטרה". מטרתו של העיסוי? להזרים את הדם בגוף ולהוביל לזירוז בתהליכי שיקום שונים של השריר. כידוע לרובנו, בכדי שהשריר יתרחב ויגדל, הרקמות סביבו חייבות להיקרע בכדי לאפשר לשריר גדילה. אם כך, השרירים שלנו, במיוחד אם אנחנו אוהבים חדר כושר, חייבים שיקום. מה מזרז את תהליך השיקום? עיסוי שוודי עמוק, שישראלים כל כך אוהבים.

עיסוי תאילנדי בישראל

בסופו של דבר, אנחנו עם שמאוד אוהב ספורט ותמיד מוכן להתמודד עם האתגר הבא. אם ככה, אמנם עיסוי שוודי הוא אחד הנפוצים והמבוקשים בארץ, אבל אין ספק שהישראלים גם אוהבים פינוקים עדינים. על מה אנחנו מדברים? איזו עדינות? עיסוי תאילנדי, כמובן! עיסוי תאילנדי נעשה באמצעות שמנים שונים, חלקם בארומה מאוד מסוימת (לא כולם מתחברים לריחות האלו, כך שמומלץ להריח את השמנים מראש ולפני שמורחים אותם על כל הגוף). העיסוי התאילנדי למעשה מעולם לא השתנה, והוא נחשב אחד מסוגי העיסויים העתיקים ביותר בעולם. אומנות סינית עתיקה של ממש (לפני ימי הקורונה). מה עוד נפוץ בארץ ומה ישראלים אוהבים? עיסוי רפואי ביתי, מסאז' רקמות עמוק, דיקור סיני ועוד. אין ספק, הדיקור הסיני נהיה יותר ויותר פופולארי בארץ, למרות שהוא פופולארי בעולם כבר המון שנים. למעשה, גם הדיקור הסיני, בדומה לעיסוי התאילנדי, הוא אומנות עתיקת יומין. מעוניינים לעבור עיסוי עמוק או מפנק? בכל מקרה, לא משנה באיזה סוג עיסוי תבחרו, חשוב יהיה לוודא כי בחרתם מעסה מוסמך, מקצועי ומנוסה. אל תתפשרו על איכות העיסוי שתקבלו ועל איכותו של המעסה. בסופו של דבר, מדובר בבריאות שלכם ובגופכם, לא רק בפינוק המגיע לכם!

אישה בטיפול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,