נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אבו דאבי – עשה ואל תעשה בהכנות לשם

עיר תיירות

מתכננים טיול לאבו דאבי? הנה כמה דברים שחשוב לדעת עוד לפני שאתם אורזים מזוודה, על מנת שתהיה לכם חופשה מוצלחת.  

 

נעים להכיר – אבו דאבי

אבו דאבי לא דומה לכל מה שהכרתם. עיר הבירה של איחוד האמירויות הינה עיר עשירה ומתקדמת, אשר על פניו נראית עיר מערבית לכל דבר. חופשה באבו דאבי יכולה להתאים לכולם; זוגות, משפחות ואפילו קבוצות, מכיוון שיש בה את כל סוגי האטרקציות. תוכלו יום אחד להתרשם מהמסגדים ומהארמונות של אבו דאבי, ויום למחרת לעשות שופינג בקניון, או אפילו להשתזף בנחת בחופי הים המושלמים.

 

התכוננו מראש – בחירת אטרקציות

תכנון מראש יעזור לכם למקסם את הזמן שלכם באבו דאבי. עשו את כל הבירורים מראש, הבינו אילו אטרקציות יש במקום, אילו מקומות אתם חייבים לראות, ובחרו מבין כל ההיצע עוד כשאתם בבית. אל תעמיסו יותר מידי, שלא תקבלו חופשה אינטנסיבית מידי. תוכלו לבחור יום אתנחתא לבילוי בחוף הים, אשר גם אותם לא כדאי לכם לפספס – החופים באבו דאבי לבנים וקסומים.

 

אל תשכחו איפה אתם

על אף שהעיר והמראות עלולים לתעתע בכם, אל תשכחו שמדובר בעיר מוסלמית, ועליכם להתנהג בהתאם. רמת ההקפדה על הלבוש משתנה בהתאם למקום אליו אתם הולכים. כמובן כי בעת סיור במסגדים יהיה עליכם להקפיד יותר, אך גם ברחוב רצוי שלא תסתובבו בלבוש צמוד או חשוף מידי ואל תביעו הבעות חיבה בציבור.

 

הבינו איזה סוג חופשה אתם מחפשים

אבו דאבי לא משעממת בכלל, עם מגוון הפעילויות והאתרים לתיירים, אך חשוב שתבינו לאן אתם מגיעים. באבו דאבי תוכלו למצוא חיי לילה, ומקומות בהם מגישים אלכוהול, אך אסור לטייל ברחובות העיר שיכורים, או לטייל כאשר אתם מחזיקים בקבוק בירה ביד. חשוב לציין כי בכל הנוגע לסמים – קיים איסור חמור מאוד במדינה, ולכן אל תתעסקו עם הרשויות.

 

ארזו את הבגדים המתאימים

אבו דאבי מתאפיינת באקלים מדברי, מה שהופך את המקום לנוח לטיול גם בעונת החורף. למען האמת, מאחר והטמפרטורות בעונת הקיץ גבוהות מאוד, רבים מעדיפים לטייל דווקא בעונת החורף. עם זאת, אם גם אתם נוסעים בחודשים אלו, אל תשכחו לארוז ביגוד חורף קל ליתר ביטחון – כולל מעיל ומטריה שיגנו עליכם מפני הגשם.

 

התאימו את התקציב

אבו דאבי היא עיר עשירה, בה לא תוכלו להתמקח על מחירים ולפעמים אפילו לא תראו את תג המחיר על הבגדים. המלונות בה יקרים (ומפנקים), וכמעט ובלתי אפשרי למצוא אלטרנטיבות זולות יותר. תוכלו לחסוך דווקא בכל הקשור לאוכל, אם תרצו להתנסות באוכל רחוב מקומי.

 

לסיכום

לפני נסיעה לאבו דאבי חייב להכיר את המקום. מאחר וזהו יעד חדש ושונה, כדאי להבין את המנהגים ואת מה שמצופה מכם כתיירים. הקפידו על התנהגות נאותה, על קוד לבוש מכובד ואל תתחצפו לאנשי החוק. אם תשמרו על כל זאת, תוכלו לגלות באבו דאבי מקומות ייחודים שיעניקו לכם חוויה של פעם בחיים.

 

מגדלים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
יעד חם
המלצות חמות מהיעד החם

חצי האי סיני הינה יעד תיירות פופולארי בקרב תיירים רבים מרחבי העולם, המושך אליו גם תיירים רבים מישראל, כמעט

תל אביב
רק תל אביב?

לא מרבים לראות סיקורים על נופש בארץ? זה כי רובנו חושבים שטיסה לחו"ל עולה פחות ושווה הרבה יותר וכי

מגדלים
תכנון מסלול בדובאי

כלל ידוע לכל אחד שיצא לו לטייל אי פעם באחד היעדים בחו"ל, בעת בחירת היעד – צריך לבדוק את

דגל אירלנד
רילוקיישן לאירלנד

בשנים האחרונות ישראלים רבים מחפשים את עצמם מחוץ לישראל, חלק בגלל הזדמנויות טובות יותר שהוצעו להם מעבר לים וחלק

חדר סטנדרט
איך לבחור מלון באיטליה?

ארץ המגף הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר פוקדים אותה לאורך השנה כולה