נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בואו נדבר ביזנס: כמה כסף אפשר להרוויח מעסק לעיצוב לוגואים?

עיצוב לוגו ביזנס ראשית

בואו נסתכל על העובדות: אתם מוכשרים.
אמא תמיד תלתה את הציורים שלכם מהגן על המקרר. גם בבית הספר בזמן השיעור העדפתם לצייר ולשרבט צורות וציורים, וכנראה שגם למדתם עיצוב גרפי. וכולם תמיד אמרו לכם שיש לכם ראש יצירתי, והחלטתם לזרום עם זה.
בעולם האמיתי, אפשר לעשות מזה כסף, והרבה. תחום עיצוב הלוגואים התפתח מאוד בשנים האחרונות, והביקוש למעצבים מוכשרים ושנונים רק עולה. ממצב שבו רק אנשים בעלי ממון יכלו לממן לעצמם שירותי עיצוב לוגו, היום כמעט כל עסק, גדול או קטן, רוצה למתג את עצמו ולבדל אותו ממתחריו באמצעות לוגו מרשים.

איך אתם יכולים להיכנס לשוק? מה זה דורש?

מה צריך כדי להקים עסק לעיצוב לוגואים?

בתכלס? לא הרבה. לפטופ עם כמה תוכנות ADOBE ומעצב/ת מוכשר/ת שרוצה לטרוף את העולם.
עם זאת, התחרות בתחום העיצוב הגרפי קשה מאוד- היום קיימים סטודיו'ז לעיצוב גרפי וקבוצות פרסום המעסיקות מעצבים מוכשרים בוגרי אוניברסיטאות ומכללות מובילות ומערך מיתוג ושיווק BUILT-IN בתוך הסטודיו.

עליכם למצוא את הייחוד שלכם בתור מעצבים, מה לכם יש שאין לאחרים, למתג את עצמכם בתור האופציה הטובה ביותר בשוק ולהראות את הניסיון שלכם. ברגע שלקוח יבין שאתם מציעים לו תמורה נאה במחיר אטרקטיבי, הוא לא יהסס וייקח אתכם, ואף ימליץ עליכם לחבריו.

ואם אני רק מתחיל?

קיימות אופציות רבות למעצבים גרפיים מתחילים לצבור שעות טיסה.

אחת האופציות המשתלמות ביותר היא האתר הישראלי FIVERR, פלטפורמה אינטרנטית המקשרת בין לקוחות לספקי שירות פרילאנסרים. האתר משמש בית לעצמאים במגוון תחומים- כתיבה, מוזיקה, ייעוץ וגם עיצוב. ניתן למצוא באתר מעצבים במאות ואלפי שקלים, וגם מעצבים המציעים עיצוב לוגו ב…5 דולר בלבד.

לפני שאתם מחליטים להירשם לאתר, העריכו כמה עיצוב לוגו שלכם שווה, כמה זמן ומאמץ מוכנים להשקיע בכל לוגו, ולפי זה תמחרו את שירותכם.

עיצוב לוגו ביזנס

אבל בכללי… בכמה כסף מדובר?

מחירי עיצוב לוגו בישראל נעים בין מאות שקלים לכמה אלפים לכל לוגו.

בואו ונניח שלפי הניסיון והיכולת שלכם, עיצוב לוגו אצלכם יעלה 400 ש"ח. ונניח שאתם מסיימים 3 לוגואים בשבוע. זה 1200 ש"ח בשבוע, כלומר 4800 ש"ח במינימום. עסק לעיצוב לוגואים, יכול להיות רווחי ומשגשג, אבל ההצלחה שלו תלויה בהשקעה שלכם, בפרסום שלכם ובמינוף היכולות שלכם.

 

רוצים גם אתם לוגו כמו של הגדולים?

לא כולנו נולדנו עם מכחול ביד.

עיצוב לוגו איכותי וזכיר הוא עבודה ששווה להשקיע בה, ולתת לאנשים שמבינים בעיצוב לוגואים לעשות את החשיבה בשבילך.

Interload הוא מיזם אינטרנטי המציע שירותי עיצוב גרפי במחירים נוחים לעסקים קטנים ובינוניים. בעזרת המודל השיווקי של המיזם, ניתן לקבל שירותי עיצוב גרפי איכותיים מצוות מעצבים גרפיים מובילים ומקצוענים, והכל במחירי תחרות אטרקטיביים.

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר: https://www.interload.co.il .

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
יישום
מה זה הטמעת מערכות?

חברות ועסקים רבים מבינים את החשיבות שיש לשימוש במערכות מחשב מתקדמות על מנת לייעל תהליכים שונים בתוך העסק. השימוש