נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תשקיע בעצמך – שלושה קורסים מעניינים שיקחו אותך רחוק

תשקיע בעצמך – שלושה קורסים מעניינים שיקחו אותך רחוק

כמנהל בית עסק חשוב שתמשיך להתמקצע ולהתייעל בעבודך למען שגשוגך ושגשוג בית העסק שלך. אחד הדרכים להשקיע בעצמך ולפתוח את עצמך לאופקים חדשים שירחיבו את מיומנויות הניהול שלך הוא לקחת קורסים מקצועיים שבהם אתה עשוי לגלות עניין רב וגם לרכוש ידע שיעזור לך להתפתח כמנהל וכאדם. במאמר זה נציג בפניך שלושה קורסים מעניינים שיקחו אותך רחוק יותר משאי פעם חשבת.

 

השקעה בידע ובהרחבת אופקים

לאחר שהשתחררת מהצבא בחרת את תחום העיסוק שלך ובמאמצים רבים פילסת את דרכך לפסגה. רכשת נסיון, חוכמת חיים ותבונה בתחום שבו אתה עוסק מפי הקודמים לך, אך כיום, כמנהל עסק בעצמך, רבים תלויים בך לפרנסתם ובשירותים המקצועיים שאתה מציע.

כדי להמשיך ולהעניק מעצמך את הטוב ביותר עליך להמשיך ולהעמיק את הידע שלך ולהפתח גם לאופקים חדשים מהם תוכל לרוות דעת ולשלבו במערך המקצועי שלך. האם אי פעם חשבת לקחת קורס בתקשורת בין אישית, בגרפולוגיה או קורס מעניין בנושא קידום אתרים?

השקעה בידע ובהרחבת אופקים

שלושה קורסים מעניינים שיקחו אותך רחוק

במאמר זה ליקטנו שלושה קורסים שיעשירו אותך בעניין, ישכללו וישפרו את יכולותיך הניהוליות, את יחסי העבודה שלך עם עמיתיך ולקוחותיך ויעניקו לך כלים להעריך את כישוריהם של עובדיך, בנוסף, תוכל לקחת את העסק שלך קדימה באמצעות קידום אתרים SEO, להרחיב את מעגל הלקוחות שלך ולהיות הראשון בטבלת תוצאות החיפוש של גוגל. נשמע כמו עסקה הוגנת? מצויין, זה בדיוק מה שאנחנו מציעים:

  1. קורס תקשורת בין אישית אפקטיבית ( יחסי אנוש ) בהנחיית שלומית תמיר בן ארי – הקורס מועבר על ידי אחת מיועצות התדמית הותיקות והמוכרות ביותר בישראל ונועד לעזור לכם להתנהל טוב יותר מול לקוחות, מול עובדים ועמיתים לעבודה ועוד.
  2. קורס גרפולוגיה בסיסי במרכז הישראלי לגרפולוגיה – גרפולוגיה הינה כלי אבחון אישיותי באמצעות כתב היד. מעסיקים רבים בוחרים למיין ולסווג את עובדיהם לחטיבות השונות ולתפקידים השונים באמצעות בחינה גרפולוגית. כך תוכל לבחור את העובדים המתאימים ביותר ולהעניק להם את הסמכויות המתאימות בהתאם לאופיים הבסיסי.
  3.  קורס קידום אתרים של עשהאל דרייר – כבעל עסק בוודאי גם אתה שמעת על קידום אורגני באמצעות SEO. אם מעניין אותך לדעת יותר על התחום הצומח והמתפתח ולהבין כיצד תוכל לקדם בעצמך את העסק שלך ולהגיע לראש תוצאות החיפוש של גוגל מבלי להעזר בקידום ממומן, בוא ללמוד מהטובים ביותר בתחום.

 

לסיכום

רכישת ידע חדש מרעננים את יכולות הניהול, משכללים ומעדכנים כל העת את מיומנויות הניהול המיטבי. רכישת כישורים בין אישיים מביאה להתנהלות טובה יותר עם לקוחות, גרפולוגיה מסייעת לבחור את העובדים הטובים ביותר וקידום אתרים SEO מעניק לכם כלים להקפיץ את העסק שלכם קדימה מעל המתחרים בגוגל.

תשקיע בעצמך – שלושה קורסים מעניינים שיקחו אותך רחוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי