נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תוספי תזונה חיוניים

כדורים

בדור שלנו שמירה על הבריאות היא לא עניין של מה בכך.

השגרה מלחיצה ונותנת את השפעתה, ובמקרים רבים התזונה שלנו מכילה חומרים בעייתיים שחלקם מהווים רעל של ממש.

כדי למנוע מחלות שונות לא מספיק רק לטפל בהן כשהן מגיעות – רצוי לנקוט בצעדים האפשריים שיוכלו לעכב אותן או למנוע אותן כליל.

הסוד מצוי בטבע – חומרים טבעיים רבים יכולים לסייע לבריאות שלנו ולשפר את איכות החיים שלנו.

במאמר זה נרחיב על מספר תוספי תזונה בעלי יתרונות מרחיקי לכת.

 

  1. שום שחור מותסס 123

היתרונות הבריאותיים של שום כנגד שפעת וצינון ידועים זמן רב, אך השום טומן בחובו יתרונות נוספים: שום שעובר תהליך יישון בתנאים מסוימים נעשה לשום שחור ממותסס, ולו יש סגולות רבות, בניהן העלאת נוגדי חמצון והקלה על תסמיני מחלת לב כלילית לפני ואחרי הופעת איסכמיה. בנוסף לכך, שום שחור מותסס תורם לירידה משמעותית בלחץ הדם  ומונע התחמצנות מסוכנת של הכולסטרול הרע בגוף. כל אלו הם רק חלק מהיתרונות בתמצית שום שחור מותסס 123.

 

  1. ארבעת המינים 123

ארץ ישראל התברכה במינים טובים של פירות, ירקות ודגנים בעלי טעם נהדר וערכים תזונתיים רבים. בתוך כל אלו ישנם ארבעה מינים בעלי יתרונות בריאותיים בולטים במיוחד: רימון, עלי זית, תמר וענבים. תמצית ארבעת המינים 123 מכילה את כל הסגולות הרפואיות של מינים אלו בבקבוק אחד ומאפשרת לכם להנות מהם ללא מאמץ. בין היתרונות הרבים במינים אלו המתאפשרים בצריכת הפורמולה: שיפור מטבוליזם, שיפור הרגישות לאינסולין, עיכוב ומניעת מחלת האלצהיימר, תכונות נוגדות חמצון ועוד.

 

  1. אסאי מקס 123

פורמולת אסאי מקס 123 מבוססת על פרי האסאי שהוא כבר מוכר כמעין "סופר פוד" בעל כוחות וסגולות רבות, יחד עם צמח הבבונג, עלי זית ושילוב ויטמין D. בין היתרונות הרבים במרכיבים של פורמולה זו: שיפור מערכת העיכול, פיטוסטרולים המסייעים להורדת רמת הכולסטרול הרע, סיוע נגד מחלות לב שונות, שיפור יכולות הזיכרון, מניעת דלדול העצם, שיפור לחץ הדם ועוד יתרונות רבים.

 

  1. ליקוריץ פלוס 123

פורמולה המבוססת על שורש ליקריץ בשילוב ג'ינג' וצמח ציפורני החתול. שורש הליקוריץ ידוע כבר שנים רבות בזכות טעמו המתוק והסגולות הרפואיות הרבות בו הנובעות מהחומר הפעיל גלברידין  התורם לצמצום החמצון של הכולסטרול הרע בגוף, הורדת לחץ הדם והפחתת הסיכון למחלות לב, סוכרת וטרשת עורקים. כמו כן, בצריכת הפורמולה תוכלו להנות מיתרונות הג'ינג'ר, בניהן הגנה מזיהומים ובקטריות, שיפור תהליכי עיכול, הפחתת רמת הכולסטרול הרע בדם, חיזוק הפעילות המוחית ועוד. גם לציפורני החתול שבפורמולה יש תכונות חיוביות, כגון סיוע בהפחתת לחץ דם, העלאת רמת הייצור של כדוריות דם לבנות שמסייעות נגד דלקות וזיהומים ועוד.

 

The123 – תוספי תזונה המשפרים את איכות החיים

The123 היא חברת בוטיק המתמחה בתחום תוספי התזונה, הירידה במשקל, שיפור איכות החיים ועוד. החברה מנגישה ללקוחות פתרונות בריאותיים המבוססים על חומרים טבעיים כגון צמח הליקוריץ, ודוגלת בשקיפות לגבי הרכיבים והמינונים כגון מינון הלגברידין. התוספים מיוצרים ברישיון ופיקוח משרד הבריאות, עוברים בדיקות מעבדה ובכשרות בד"צ.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על