נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שירותי השכרה – כל מה שתצטרכו לדעת

מסיבה

כשמעוניינים לצאת ליום אוהלים נחמד בקצה הארץ, צריכים לדאוג לאוהל, תאורה, גנרטור וכל המסביב. אף אחד מאיתנו לא שמח לשלם מחיר יקר על פריט שישמש אותנו רק פעם אחת. למקרים כאלו בדיוק נועדו שירותי ההשכרה של רנט איי אל. באמצעותם אתם יכולים ליהנות מהשכרת ציוד לאירועים, כלי עבודה, נגררים, קרוואנים, אוהלים ואפילו מתנפחים.

 

מחפשים לשכור? נכנסים לרנט איי אל

רנט ישראל הקימה לוח השכרה בפריסה ארצית. בלוח תוכלו למצוא השכרת פריטים שונים ממפרסמים שונים. שירותי ההשכרה של רנט נותנים מענה להשכרת ציוד לאירועים, אוהלים, קרוואנים, נגררים, גנרטורים ואפילו מתנפחים חווייתיים.

האתר פופולרי גם בקרב מפרסמים וגם בקרב כאלו המחפשים שירותי השכרה. אם יש לכם אוהל קמפינג איכותי ואתם לא משתמשים בו, אתם יכולים לעשות ממנו כסף על ידי פרסום באתר rent.org.il והשכרה שלו. גם אם אתם מחפשים לשכור לתקופה קצרה קרוואן נגרר, אתם יכולים בקלות למצוא את מבוקשכם דרך האתר.

 

השכרת ציוד לאירועים

כשמפיקים אירוע צריכים מספר כיסאות תואם לכמות המוזמנים, שולחנות מתאימים, תאורה, הגברה, כלים לאירוע, מערכות למיזוג האוויר ואולי אפילו מכונות מזון להפעלת דוכנים מהירים להכנה. אם יש לכם את כל הפריטים הנדרשים לאירוע, אתם מסודרים יחסית, אבל אם לא, אין צורך לרכוש חדש… זה הזמן לנצל שירותי השכרה קיימים ולשכור את הפריטים החסרים.

 

השכרת קרוואנים

רבים מאיתנו רוצים להוזיל את עלויות החופשה ומחפשים קרוואן נגרר להשכרה לתקופה קצרה. כדי ליהנות ממבחר מגוון של קרוואנים להשכרה, ניתן להיכנס לאתר ולמצוא מגוון קרוואנים בטווח מחירים רחב ליום. השכרת קרוואן יכולה להתאים למטרות שונות ולא רק לחופשה קצרה. היא יכולה להתאים למגורים זמניים, מגורי פועלים באתר בנייה ועוד.

 

השכרת נגררים

כאשר משתמשים הרבה עם שירותי השכרה, יש צורך פעמים רבות בשינוע הציוד והתכולה למקום ההפקה וכך מארגן האירוע מוצא את עצמו מחפש אחר נגרר שיתחבר לרכבו ויקל מעליו את שינוע הציוד הרב. נגרר להשכרה נותן פתרון למקרים כאלו והוא מהווה פתרון הובלה יעיל וזול. הרבה זוגות צעירים שעוברים דירה נעזרים בנגרר מושכר וכך הם יכולים להוביל את חפציהם בכוחות עצמם.

 

השכרת כלי עבודה

כלי עבודה הם כלים יקרים ואפילו בעלי מקצוע העוסקים כל יום בתחום, לא בכל מצב ירצו לרכוש כלי עבודה שפחות נצרכים עבורם. אך מידי פעם כשהם נצרכים לכלי עבודה מסוים שאין ברשותם, הם נעזרים בשירותי השכרת כלי עבודה. ניתן להשכיר מגוון כלי עבודה כמו כלים נטענים או חשמליים, מקדחה, מסור חשמלי, כלי גינון, גנרטורים, פיגומים ועוד.

 

השכרת מתנפחים

השכרת מתנפחים פופולרית בקרב משפחות המארגנות יום הולדת, מסיבה או כל אירוע אחר. כשיש ילדים בשטח ורוצים לעניין אותם, מביאים גם עבורם אטרקציה. שירותי השכרת מתנפחים פותרות צורך זה.

 

אנשים רוקדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע