נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשת נגד יונים באיכות הגבוהה ביותר בשוק

חדירת יונים

רשתות נגד יונים הן אמצעי נפוץ להרחקת יונים. בעת פנייה למרחיק יונים, ברוב המקרים תקבלו המלצה להתקין רשת נגד יונים. עם זאת, לא כל הרשתות הן באיכות גבוהה או יעשו את אותה העבודה האיכותית והיסודית לה אתם זקוקים עבור הרחקת היונים. הרשתות הקיימות בשוק עשויות מאמצעים שונים ומתאימות למקרים שונים של פלישת יונים. איך תדעו מה היא הרשת נגד יונים באיכות הגבוהה ביותר בשוק שתתאים עבורכם? במאמר זה נפרט עבורכם הכל. 

 

רשתות נגד יונים

רשתות נגד יונים נפוצות כיום בהרבה מקומות. בין אם זו רשת דקיקה במרפסת, בחדר כביסה, במרפסת שירות או על הגג, תמיד נוכל להיתקל באחת מהרשתות הללו שמגנות על פתחי הבית מחדירת יונים. עם זאת, לכל רשת נגד יונים יש תפקיד שונה והיא עשויה מחומר אחר שהופך אותה מותאמת לבעיות יונים שונות. אז איזו רשת תתאים עבורכם ותהיה באיכות הכי גבוהה בשוק?

 

סוגי רשתות נגד יונים

  • רשת ניילון – מונופיל – רשת מונופיל היא רשת שקופה. רוב מרחיקי היונים משתמשים ברשת הזו. היא מגיעה בסוגי עובי שונים, בהתאם לצורך ולאסתטיקה שאנחנו מעוניינים בה. רשת עבה יותר תהיה כהה יותר. העובי החלש ביותר הוא 0.3 מ"מ, והחזק ביותר הוא 0.8 מ"מ. העובי הנפוץ ביותר הוא 0.7 מ"מ. עובי שהוא גם חזק בהתמודדות בפני ציפורים וגם שומר על שקיפות ואסתטיקה גבוה בבית שלנו. בנוסף העובי הזה יכול להחזיק עד כ-20 ק"ג מבלי להיקרע. רשת הניילון שימושית כשזה נוגע לבעיית יונים בחללים גדולים יותר מהרגיל, כמו חדרי כביסה וגגות. התקנת הרשת מתבצעת באמצעות מדידת החלל וגזירת הרשת בהתאם. המרחיק ישחיל כבל פלדה או כבל נירוסטה מסביב לרשת. יש לקדוח חורים בקיר ולהבריג לתוכם ווים. לאחר מכן ממסגרים את הרשת על הווים ומותחים. המתיחה חשובה מאחר ואם הרשת רפויה היא יכולה להיקרע.
  • רשת ניילון – פוליאתילן – פוליאתילן הוא פלסטיק בגוון בז'. בעבר הרשת הזו הייתה נפוצה יותר, מאחר שהיא עמידה. אך בשנים האחרונות התגלה כי הרשת הזו דליקה וגורמת לשריפות, ועל כן השימוש בה ירד. רשת הפוליאתילן דומה למונופיל, המחירים זהים וכן גם ההתקנה.
  • רשת מתכת – רשת המתכת עשויה ממתכת מגולוונת בצורת ריבועים צפופים. המתכת חסינה לאש ומתאימה בעיקר לחללים בעלי טמפ' גבוהה, בעיקר באזורים תעשייתיים. רשת המתכת נועדה להרחקת יונים ממקומות קטנים יותר ודחוסים כמו חורי אוורור, ארובות, עליות גג ועוד מקומות, שרובם בעלי חום גבוה. עם זאת, לרשת המתכת קיימים כמה חסרונות. אחת מהן היא הנראות שלה, הבולטת מאוד לעין. חסרון נוסף הוא שהרשת מחלידה די במהירות ויש צורך להחליף אותה אחת לכמה שנים.
  • רשת פלסטיק – רשת פלסטיק היא הקלה ביותר להתקנה עצמית והזולה ביותר, אבל היא לא מומלצת מאחר והיא מתייבשת בשמש בכמה חודשים בלבד ונשברת.

חדירת יונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי