נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קנאביס רפואי אושר לשימוש בניו יורק: ישראל הבאה בתור?

חֲשִׁישׁ

נדמה שבימים האחרונים כולם מסביב מדברים על הקנאביס הרפואי שהפך להיות חוקי בניו יורק. הדבר גרם לנו לתהות – מה קורה איתנו? האם ישראל תהיה הבאה בתור? יצאנו לבחון את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם תשובות שיאפשרו לכולם להבין האם הקנאביס הרפואי יאושר בקרוב בישראל. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

רקע אודות המצב הנוכחי בישראל

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על הקנאביס הרפואי והשימוש בו בארץ, אנחנו צריכים להציג את כל המידע על החוק בישראל נכון לעכשיו. שכן, יכול להיות שיש קוראים שהגיעו אל המדריך מבלי לדעת בכלל מה החוק בארץ קובע. נכון לרגע כתיבת מדריך זה, מי שיכול לצרוך קנאביס רפואי כחוק הוא רק מי שיש לו אישור רפואי לכך. כלומר, אישור מיוחד שניתן לו מטעם רופא קנאביס. במרבית המקרים מדובר באנשים שסובלים מאחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • חולים במחלות כרוניות
  • אנשים שסובלים מפוסט טארומה
  • אנשים שסובלים מכאב כרוני

 

מה צופן לנו העתיד?

בחודשים האחרונים ישנו שיח ער בנושא לגליזציה ברחבי הארץ. היו דיונים משמעותיים בעניין קנאביס רפואי. בחודש יוני האחרון בכנסת. שכן, אושרה הצעת חוק ללגליזציה בוועדת השרים. הנהלים החדשים שהוטמעו מאז אומרים שאסור לגדל קנאביס.

מי שיתפסו צורכים קנאביס ללא רישיון עשויים למצוא את עצמם משלמים קנסות גבוהים. ראוי לציין שבמקרים שבהם מדובר בצריכה עצמית של עד 15 גרם, לא יהיה רישום פלילי, אלא קנס בלבד. הדבר נכון גם למי שצורכים שמן ביקאן בכמות גדולה מן המותר.

 

עישנת קנאביס רפואי במקום ציבורי ללא אישור? צפה לקנס

מי שמעשנים קנאביס רפואי ללא רישיון מתאים במקום ציבורי או במקום פרטי שאפשר לראות אותו ממקום ציבורי כלשהו, עשוי לשלם בסביבות ה – 1,000 ₪ קנס! הנוהל זה, ראוי לציין, אינו תקף על צעירים שגילם מתחת ל – 18 שנים, עובדי שירות הביטחון, חיילים וגם אסירים.

 

המצב טוב יותר מבעבר, אבל אנחנו עדיין רחוקים מלגליזציה

כפי שאתם יכולים לראות, קנאביס רפואי מאושר לשימוש בניו יורק, אבל נדמה שהמצב בארץ רחוק מכך. שכן, אי אפשר לעשן קנאביס ללא אישור מתאים. מי שצורכים קנאביס ללא אישור עדיין צריכים לצרוך אותו בחדרי חדרים, הרחק מאנשים אחרים ומבלי לספר על כך לאחרים. שכן, אם הם יתפסו חלילה, הם עשויים לשלם המון כסף מכיסם הפרטי כדי לממן את הקנסות שהם עשויים לקבל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה המצב בישראל מבחינת לגליזציה. אנחנו נסיים את המדריך הנוכחי באיחולי הצלחה רבה לשרים שלנו. אנו מחזיקים אצבעות שהכנסת הנוכחית תעשה את השינוי המיוחל ותאפשר לנו, אזרחי ישראל, לעשן קנאביס רפואי בנוחות וללא צורך בהסתרה.

חֲשִׁישׁ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
קמגרה תל אביב
איך להשיג קמגרה בקלות?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה (ED) אצל גברים. למרות שחשוב לתת עדיפות לבטיחות ולחוקיות בכל הנוגע להשגת

משחק פוקר 7XL
הכל על סוכן 7XL

אם אתם מחפשים לדעת הכל על סוכן 7XL, אתם מבקשים לדעת את כל מה שחשוב על סוכן עבור אחד

חיי מין
ויאגרה גנרית – מה זה?

אי שם בשנת 1996, רשמה חברת פייזר (כן כן, זאת מהחיסונים) פטנט – תרופה לבעיית האין אונות, העונה לשם